Pagini

Inventar de vara.

Hey dragilor! Stiti ca la inceputul verii mi-am facut o lista cu lucrurile pe care imi propusesem sa le fac in vara asta, iar cum lista am facut-o pe 3 iunie si noi suntem azi in 3 septembrie (au trecut exact 3 luni de atunci) am decis sa fac "inventarul" sa vad ce realizari am, hehe.

Asadar, sa vedem mai intai "realizarile":
( La asta chiar nu ma asteptam... hi hi, dar s-a intamplat. ♥♥♥ )

( Mi-a placut provocarea, aici am pus pozele in caz ca sunteti curiosi. )

( Aproximativ in fiecare zi, he he.)

( Chestia asta a fost foarte amuzanta, huh.)

( Aici aveti dovadaaaa. )

( Nu chiar toata noaptea... ca deh... eu vara dorm, nu-s ruda cu "Conectar".) 

Si acum sa vedem ce nu am reusit sa fac in aceasta varaaa:
( Deocamdata nu sunt pregatita pentru un tatuaj... poate alta data. )

( N-am curajul sa fac asta, dar poate intr-o zi... cine stie! )

( N-am fost pe plaja, deci... )

(Am vazut filme, dar nu la cinema, nu cred ca se pune, hehe... )

( Nu-mi amintesc sa fi facut asta... )

( As fi facut-o daca as fi avut pe cineva cu mine, nu de alta, dar sa nu-mi iau doar eu injuraturi, hi hi hi. )

( Am stat aproape o zi, dar din cauza ca nu mi-a mers netul, nu ca mi-am propus, nu se pune nici asta... )

Caaaam atat, parca sunt mai multe "nerealizari", dar sa stiti ca pe langa aceasta lista, am avut parte si de alte lucruri pe care nici macar nu mi le propusesem sa le fac...

 A fost o vara frumoasa, insa luna august a fost cu adevarat speciala pentru mine si sa speram ca vom avea o toamna si mai specialaaaaaaaa (apoi o iarna, o primavara, si din nou alta vara... si tot asa, hihihi).

Voi? Ce ati facut in vara asta? Ce n-ati facut? 

Va tuuuuuc!
Zi faina.

Sursa foto: www.weheartit.com

45 de comentarii:

  1. Bravoo! Am incercat si eu sa fac o poza in fiecare zi, dar nu mi-a prea iesit, de aceea apreciez si mai mult pozele tale! Felicitari! Pupiiici:**

    RăspundețiȘtergere
  2. hey!frumoasa lista :)
    ce am facut eu vara asta?!pai,am invatatttttttttt;am avut grija de pomisoru` din camera mea;am scris pe blog :d;m-am distrat si cam atat :(
    ce nu am reusit sa fac:(hmm...sa invat sa am o manechiura cat mai perfecta(inca lucrez la asta);vreau sa vad pentru prima oara un film la cinema si sper ca daca vara nu m-a ajutat cu acest lucru sa o faca toamna;am incercat sa invat remy dar nu prea am reusit;sa imi incep licenta la finante care cica trebuie sa lucrez la ea pana la sfarsitu` luni si sa prezint munca mea in vacanta mwahahaha,e comica partea asta;sa mai repet la germana(adica am mai citit dar cam putintel)si sa imi recapitulez gramatica deoarece in viitor vreau sa ma duc la jurnalist si de...am mai uitat si eu unele lucruri

    Iti doresc sa ai o toamna frumoasa!!!!!!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehe:> ai ceva de munca:> succes:D si sunt sigura ca o sa reusesti sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus! Toamna frumoasa si tieeeeeeeeee! <3

      Ștergere
  3. Si eu aveam o lista cu tot ce trebuia sa fac eu pe perioada verii.Dar din toata lista , nici macar una nu am realizat.Bine...am realizat una , dar cu intarziere :D
    Vara aceasta a fost cea mai urata vara din viata mea deoarece mi-am petrecut-o invatand. Zau asa...Scoala & Vara = 2 cuvinte care nu au ce cauta in acelasi context !
    Pai ce sa zic , am avut o realizare: Am luat bacul ! Din doua ,,suturi" dar l-am luat :D Si acum sunt in cautare de facultate :) Pe perioada verii am fost de 2 ori la padure iar serile ieseam cu prietenii la un suculete :D Am avut si o petrecere in aceasta vara la care am fost.Oooo da...Am fost la petrecerea mea...hihi ! Am avut si multe lucruri de rezolvat si am fost intr-o alergatura timp de 1 saptamana numai dupa tot felul de hartii si acte , m-am uitat la filme etc. A fost o vara mega-activa !Din toate punctele de vedere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei macar bine ca ai avut activitate:D felicitari pentru bac:> succes in continuare:D:) Lasa ca mai sunt si alte veri:> recuperezi tu! :*

      Ștergere
  4. Frumoasă postarea . ;) Vara mea a fost plictisitoare .. cu excepția momentelor în care vorbeam cu my Ex :"> . Au fost 2-3 săptămâni în care m-am distrat al naibii de bine, dar în rest :-j . Toamna asta cu siguranță va fi una de neuitat și iarna și primăvara :x .

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello CLM!

    This happy, many greatings!

    Good day!

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai avut o vara intresanta chiar daca nu ai realizat tot ce ti'ai propus initial:p Si vara mea pot sa spun ca a fost destul de interesanta...m'am plimbat mult, mi'am facut prieteni noi, etc etc:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, ai făcut tu câte ceva vara asta :>. Te pup! :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine daca ai reusit sa faci ceva,altii au fost mai lenesi.Ce ti-a ramasa nefacut,vara viitoare...Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-am urmarit pe facebook provocarile si ai fost minunata! Imi place mult ideea asta cu bucket list .. poate o fac si eu acum cu venirea toamnei :DFelicitari draguta mea pentru toate realizarile minunate:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Si la mine august tot mai special a fost :x

    RăspundețiȘtergere
  11. interesanta ideea de "inventar"..
    eu daca stau sa ma gandesc nu prea am facut nimic din ce mi-am propus dar poate nu am avut suficienta motivare :D

    RăspundețiȘtergere
  12. eu in vara asta chiar n-am dormit, poate sa se supere conectar pe plagiat. pe bune :)
    hai, sa zic ca a fost cea mai "fierbinte" la propriu si la figurat...la fel sper sa fie si povestea toamnei.
    sa-ti fie anotimpurile pe placul inimii tale!

    RăspundețiȘtergere
  13. Adica o viata speciala, mai pe scurt !
    cred ca ai avut o vara interesanta..

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce interesant!Chiar mi-a plăcut ceea ce ai făcut vara asta.Măcar tu ai avut lucruri interesante de făcut.Nu ca mine..

    RăspundețiȘtergere
  15. data viitoare ia-ma pe mine sa facem poze cu straini :)) aia chiar e o idee tare.. si cea cu trenul <3 as face-o dar.. e un dar mereu, nu?

    ce am indeplinit eu vara asta? sa citesc mai mult, sa vad mai multe filme, sa scriu in fiecare zi in jurnal
    ce nu am indeplinit? sa invat la romana, sa scriu compuneri, sa-mi fac tema la istorie, sa ies mai mult din casa (lenea asta).. :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te iaaaau:d te iau:D eeh:> poate mergem cu trenul impreuna:> :))

      hai ca ai indeplinit si tu destule:D:X

      Ștergere
  16. bravo , ai facut destule :)
    totusi....urcate in tren..spre mare..chiar si cateva ore...fa-o !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ca nu ti-ai facut tatuaj !! Ca ma speriasem pana ai spus dedesubt ca nu ai inca de gand ! Mi-a placut acest articol, atat ideea cat si realizarea lui. Drept premiu, atta tu cat si toti toti comentatorii blogului tau au voie sa imi viziteze blogul FARA sa fie obligati sa comenteze nimic, (decat daca nu se pot abtine), PLUS au voie sa preia ce intrebari vor ei din seria de lepse pe care le-am postatat in lunile august si aprilie si sa faca ce or vrea cu ele FARA sa dea "credit" blogului meu, (deoarece intrebarile sunt fie inventate de mine, deci nu au cine stie ce mare valoare de piata, fie sunt furate sau plagiate de mine de la altii de a caror soarta financiara nu imi pasa catusi de putin).

    RăspundețiȘtergere
  18. LOL ! Ce typo am facut ! Am scris "lunile august si aprilie"...voiam sa zic "august si septembrie"...naiba stie de ce eram cu luna aprilie in gand !! Mda, eram indragostit de micul print la vremea aia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa stii, mi-a fost ff extraordinar de dor de el zilele trecute. Dar nu am ce sa fac, efectiv nu am ce sa fac...ma rog, fac eu pe viteazul, dar pana la urma reiese ce patetic sunt.

      Ștergere
    2. te inteleg... o sa treaca...

      Ștergere
  19. Imi place ideea asta, ma bate gandul sa incerc si eu, care sunt mereu dezorganizata si fac totul pe moment, dupa cum am chef. Poate asa reusesc sa fac mai multe, daca imi stabilesc obiective. ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cât de tare! Vara viitoare încerc şi eu. Mereu mi-au plăcut provocările de genu...
    Te felicit pentru realizări!
    Cât despre mine vara asta am supravieţuit şi am călătorit pe ici pe colo.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)