Pagini

Rugaminte!

UPDATE: Link-ul de data trecuta era gresit, opsi...  acum este bun!
Frumosii mei vin si eu cu o rugaminte la voi.

Muculetul nostru din Blogosfera iti doreste de mic copil o bicicleta Pegas. Avand in vedere ca pretul unei astfel de biciclete este destul de mare si pe langa asta trece si printr-o perioada mai urata a vietii lui... incearca sa o castige la un concurs. Eu am decis sa-l ajut cu un vot si cu o postare! Atat pot sa fac pentru el!

 Nu doreste sa cerseasca voturi (stiu ca suna urat "a cersi") dar asta este modalitatea prin care o poate castiga... Daca vreti sa-l ajutati il puteti vota aici: https://apps.facebook.com/issimo-wall/photo.php?id=413(hai ca nu dureaza mai mult de 1 minut). Si in caz de castiga il punem sa ne-o dea si noua o tura, hehe!

Succes Mucule!
Raman datoare.

Va tuc!

Week-end fain

16 comentarii:

  1. Cu mare placere.
    Acu votez!
    Eu am avut un Pegas la 14 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am votat! Ii doresc succes si sa castige ...

    Mi-a placut foarte mult gestul tau si faptul ca il ajuti , ai un suflet minunat si o inima de aur :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Of C.L.M. esti o persoana asa misto, vrei sa ajuti si asaa! Ma bucur ca iti citesc blogul!

    Pupici dulci!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am zis sa votez si eu si chiar asta am facut:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, are si votul meu. Imi pare rau pentru necazul care s-a abatut asupra lui.
    Sper sa aiba macar bucuria de a castiga aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu le am de la avon pe toate :)) . dar tot asa , nu stiu ce parfum , ce fard ce etc. dar de la avon sunt , asta stiu .

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)