Pagini

Dilema: adidasi sau pantofi?

Am fost zilele trecute la cumparaturi, ca doar ma pregatesc si eu ca tot omul pentru inceputul anului scolar (ma rog... facultate, pentru mine tot scoala este, hi hi) si ce credeti voi? C.L.M.- ica este intr-o mare dilema, adidasi sau pantofi? Ce sa fac? Ce sa-mi iau?

 Adidasi am purtat de cand ma stiu si sunt foarte comozi, dar parca as incerca si ceva nou, caci am impresia ca am cam depasit perioada skate shoes-ilor (iubesc skate shoesii, hi hi). 

Mda, deci o parte din mine inca tanjeste sa se mai imbrace sport, insa mai este si o parte care ar adopta un stil mai feminin, mai elegant, asta in ciuda faptului ca sunt putin (mai mult) baietoasa. Nu stiu de ce dar parca dau dintr-o extrema in alta, de la sport- la super elegant, parca as avea mai multe personalitati si fiecare vrea sa se "exprime" prin vestimentatie, ciudat, nu?

In fine, in dilema tot sunt, dar am pus ochii pe niste pantofi oxford ceva de genu:
Doar ca au tocul mai mic (imi rup picioarele pe tocuri asa inalte, huh) si nu stiu... sunt frumosi, dar se mai poarta? Ma gandesc ca daca sunt in magazine inca sunt la moda, nu? 
Voi v-ati pregatit pentru scoala?
Ce alegeti: pantofi sau adidasi? (valabil si pentru baieti).

PS: Eu as alege si adidasii si pantofii, dar parca vad ca adidasii i-as cumpara degeaba, eh... inca ma gandesc, inca ma gandescccccccccc!

Va tuc!

Sursa foto

62 de comentarii:

  1. Buna ! Eu unul as opta pentru adidasi.Cel mai important lucru este sa purtam incalcamintea in care ne simtim cel mai confortabil si care ne place.

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  2. pantofi <3

    Pentru prima zi de scoala m-am gandit sa-mi iau o rochita vernil stramtuta , cizme , o geanta si parul ondulat . Cam atat , nu prea mare deranjul .

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu aleg pantofii... adidasii un comozi dar nu sunt tocmai preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Conteaza sa te simti tu bine in ei. Cred ca nniciodata nu e prea tarziu sa incerci ceva nou, iar pantofii astia sunt chiar frumosi. Ma tenteaza pana si pe mine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as alege pantofi :). defapt chiar asta aleg :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as alege o pereche de conversi hihihi:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceeasi chestie o am si eu. AM momente cand ma imbrac sport si momente cand am rochite si pantofi si o gramada de chestii feminine. La mine depinde de cum ma trezesc dimineata. Daca vreau sa fiu sexy, imediat iau tocurile. Daca nu am chef, scot adidasii:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))deci nu sunt singuraaaaaaaaa! mwahahaha!

      Ștergere
    2. Bianca : O fata poate fi sexy si in adidasi ! Frumusetea unei fete nu poate fi pusa la indoiala daca poarta adidasi.

      Ștergere
  8. adidasi toata ziua! abia reusesc sa ma impac cu botinele sau balerinii, d'apai cu pantofii astia rigizi.. eu merg destul de mult pe jos si am si picioarele sensibile, asa ca eu pana si vara umblu in tenisi si bascheti.
    totusi daca vrei sa schimbi stilul si nu ai o problema cu pantofii, atunci ia-ti! poti purta tinute mai elegante, bluzite si fuste pe care nu le poti asorta cu adidasii.. la fel si accesorii mai elegante..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat:-? chiar as incerca ceva nou:D si ma gandesc ca daca nu mi place pot sa revin la adidasi oricand:))

      Ștergere
  9. Adidaşi. Clar :)) De la Skechers şi Converse. Nu îmi bat capul prea tare. :D Mă concentrez pe comfortabil :)) Pantofi când o să am maşină, până atunci merg pe jos. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu ma cam impart in 2:sport sau mai feminin si de multe ori mi-e foarte greu sa ma hotarasc asupra vestimentatiei.Eu zic sa iei,totusi,pantofii:p

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu zic pantofii. Sunt minunati cei pe care i-ai postat, iar o schimbare ar avea efect benefic si asupra psihicului.

    sa ma anunti ce ai ales pana la urma, sunt curioasa. take care!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu aş alege pantofi.
    Dar cel mai bine e să te încalţi cu ce te simţi bine şi comod. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acum depinde de situatie. In unele locuri nu poti sa merigi cu adidasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? mda:-? dar nici peste tot cu pantofi :-? sau da?

      Ștergere
    2. @Szasz Sebes : Exista metode de a combina vestimentatia cu incaltamintea si astfel poti fi si elegant dar si sport in acelasi timp :D Dar in general pentru eleganta se recomanda pantofii :)

      Ștergere
  14. Adidași toată ziua! Pantofii -și sandalele- mă incomodează. Nu mă simt în largul meu purtându-i/purtându-le. De abia aștept să mă descalț când merg undeva și trebuie să port pantofi eleganți. [Și când le mai văd pe alea de la mine din clasă cu tocuri de 15, mor încet. Eu mi-aș rupe gâtu' pe picioroange d-alea.]
    Deci, eu aleg adidașii. Skate shoes-ii, mai ales, sunt geniali! :x
    Ai putea să îți iei ambele. Nu se știe niciodată unde trebuie să mergi, cu ce să te îmbraci.. [da' mai bine nu te lua după mine. De multe ori sunt pe lângă modă -total!- :))].
    Pantofii pe care i-ai postat sunt foarte drăguți! Deși eu nu i-aș purta. [recunosc că sunt frumoși :3].

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D e o idee:D si si:D lasa ca si eu imi rup cracii pe tocuri din alea:)))

      Ștergere
  15. Aceeasi dilema am avut-o eu astazi! Am fost la cumparaturi, ferm hotarata ca vreau adidasi. Salivam dupa niste skate shoes. Insa am vazut acolo o pereche de ghetute potrivite pentru acest sezon, cu putin toc (insa nu cui). Am stat o ora sa ma gandesc ce sa aleg, insa in final am ales ghetutele. Sunt asa, mai pe stilul meu, mai rock-ish. Anul trecut innebunisem si eu cu pantofi in genul celor prezentati de tine mai sus, insa parca nu imi sta bine in ei.

    Eu chiar daca sunt adepta tenesilor, uneori mai port si astfel de pantofi/ghetute. Parerea mea este sa alegi in ce te simti confortabil. Adica, daca pana acum nu ai purtat deloc, o sa te obisnuiesti mai greu. Daca ai mai purtat si ai si multe perechi de tenesi, ia-ti pantofii. Daca tot nu te decizi, fa ce fac eu la maaaaari dileme: ia-le pe amandoua! :)) Ultima metoda e posibil sa faca o gaura in portofel :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))))) sa ii porti sanatoasa:D cred ca pana la urma raman la pantofi :)))) :D

      Ștergere
  16. Din ce am inteles, mai ai si alti adidasi. Deci pantofii :D Sunt adorabili ;;)
    Cat despre baieti... ei sigur aleg adidasii :)) (Cel putin majoritatea)

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu prefer adidasi mai clasici, ceva care aduce a pantofi si care pot fi purtati si la o tinuta mai office.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am şi eu aceaşi dilemă,dear.Eu sunt între tenişi sau pantofi.Deci nu pot să-ţi dau un sfat din moment ce sunt în aceaşi situaţie ca tine!Oameni buni..help!:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ca sa imi cumpar tot ce imi doresc, cred ca ar trebui sa sparg o banca :))) ma ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  20. Un pantof schimba tot; mersul, miscarile etc. Eu votez ptr pantofi pentru ca i-am iubit mereu. Mult succes sa-ti gasesti exact ce te face pe tine sa te simti bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. am o problema mai veche cu coloana si eu merg numai pe jos rar ma vezi cu tranvai ,autobuz etc asa ca as alege adidasi dar cred ca tu decizi ce crezi ca ti se potriveste cel mai bine,azi am vazut o perechi de pantofii care mi doresc de f mult timp la 100 ron dar cu talpa joasa eii la mine gata cu moda trec la comoditate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff, imi pare rau sa aud ca ai probleme :( lasa ca poate o sa ii iei:D:*

      Ștergere
  22. Eu nu prea le am cu adidasii de aceea as alege pantofi :x

    RăspundețiȘtergere
  23. intotdeauna am admirat o fata-n pantofi cu toc ! :x. acum ramane la latitudinea ta ce alegi :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca ii vrei doar pentru scoala, sfatul meu este sa cumperi adidasi, pentru comoditatea oferita.

    RăspundețiȘtergere
  25. momentan ia pantofii ca na, sunt pantofi apoi adidasii. Si eu mi-am luat zilele astea adidasi si pantofi:x

    RăspundețiȘtergere
  26. adidasi...sunt un tip care prefer sa ma imbrac sport !!

    RăspundețiȘtergere
  27. Din cate ai zis tu, cred ca mai ai si alti adidasi.
    Asa ca te ce sa nu-ti largesti si colectia de pantofi?;))
    Eu daca ar trebui sa aleg mi-as pantofii.Eu imi cumpar adidasi (dar din aia mai spre office) din cauza orelor de sport:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)