Pagini

Miercurea fara cuvinte- Terapie cu foc

Si uite asa "dau foc" problemelor mele cu ajutorul terapiei pe care am gasit-o la Cris-Mary.
Sa stiti ca prinde bine...

Continuarea la Carmen.

Happy WW!

34 de comentarii:

  1. Si inca un hug si aici >:D< Am sa-ti tot dau hug-uri pentru ca sunt pe gratis si sunt o alta forma de terapie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce terapie interesantă ! Chiar o s-o încerc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine de știut mai multe terapii ... Acum să vedem care dă roade mai bine.
    Ști cum se zice, să nu te joci cu focul că s-ar putea să te arzi ... :)
    Zi frumoasă!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca te poti arde, dar parca e frumos sa te joci;))

      Zi frumoasa si tie:D

      Ștergere
  4. Chiar imi place ideea! Cu prima ocazie am sa practic tehnica asta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sunteti niste scumpe! :)) haioasa idee!
    (cand necazurile sunt mici, ajuta metoda :))
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multuuuuuuuuuumim!:D
      da, din pacate ajuta doar in cazul necazurilor mai mici :(

      Happy WW!:D

      Ștergere
  6. Este bine ca te poti descarca intr-un fel ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. "si imi vine cateodata sa arunc cu grijile probleme sus in aer " =)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos îndemn. Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ideea e foarte amuzanta. Nu stiu si cat functioneaza ;)
    Dar m-am amuzat.
    O zi buna sa ai maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D poti sa incerci:D ma bucur ca macar ai zambit:D zi buna si tie:D

      Ștergere
  10. Foarte buna metoda :D Incerc si eu...hihi !

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow! buna idee!

    ..dar, functioneaza?!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)