Pagini

Toamna si city break-urile...

Stim cu totii cat de "la moda" este sa pleci la mare in vacanta de vara, insa nu este demodat nici sa beneficiezi de o scurta vacanta indiferent de anotimp, nu? De fapt daca stau bine sa ma gandesc city break-urile se poarta toamna, iar in caz ca nu stiti despre ce este vorba va spun eu: city break-urile sunt vacantele scurte (sau de week-end) de care te poti bucura in orice anotimp si in care ai timp sa cunosti putin(mai mult) orasul pe care il vizitezi.

 Sa va mai spun si de ce se poarta toamna aceste city-break-uri? Ei bine, m-am interesat si am aflat ca un mare avantaj al acestor mini-vacante este shopping-ul, de exemplu daca plecati intr-o vacanta tip city break in Londra imaginati-va numai cate lucruri faine puteti achizitiona de acolo la pret redus? Sau daca faceti o vizita New York-ului, va dati seama? Haine, pantofi, genti, etc... aoleeeeeeu, tac! Tac! E atat de tentant! Bani sa ai ca orase sunt de vizitat (si nu numai din strainatate) ! Este? Stiu eu ca asa esteee!!!
Dar cine stie, poate candva va scriu din New York, ahahaha, ce glume si pe mine! Pot sa visez, da? Hai ca visatul nu costa bani! Macar atata lucru sa fac si eu.

Ia spuneti-mi: ce orase va fac cu ochiul?

V-am tucat, week-end fain sa aveti!

Sursa foto

65 de comentarii:

  1. Imi place foarte mult New York-ul, visez sa vad Manhattenhange-ul (sper ca am scris corect).. e un fenomen care se produce doar acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pff, n-am un oraș care-mi face cu ochiul :)) dar de mică îmi doresc să ajung în Grecia :x

    RăspundețiȘtergere
  3. http://visitheworld.tumblr.com/
    n-o sa-ti para rau daca-ti plimbi visele pe site-ul acesta, in timp ce mie-mi fac cu ochiul niste locuri...Milford Sound si Sighisoara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu o gramada de persoane care au vizitat Stetele Unite (studenti din Iasi, in mare parte, care au plecat acolo cu nu stiu ce program de facultate, cum a facut fratele meu). Deci nu visezi, orice se poate :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau sa ajung in Paris si Londra. SI da.. visatul e gratis. :->

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm.. New York ;;) :))
    Si de ce nu ?! Poate candva chiar ne vei scrie din New York.

    RăspundețiȘtergere
  7. New Yrok-ul clar imi face cu ochiul. Numai cand ma gandesc unde a fost filmat Gossip Girl imi doresc mai mult sa ajung in acel oras superb .:X

    RăspundețiȘtergere
  8. ce rost au Realizarile :> daca nu visam prima oara nu ? =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu mai vizitez in ultima vrema decat Bucurestuil. Alte orase, numai pe net!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu inteleg shopping-ul. Probabil e ceva feminin. :D
    Eu cumpar ceva strict cand am nevoie. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi place Istanbul ! Dar si capitala tarii noaste-Bucuresti:D
    Si eu sper candva sa scriu un articol pe blog din Istanbul.Ce viseeeee :x Dar sunt visele mele , asa ca le ador :D

    Sa ai o zi de duminica minunata !

    RăspundețiȘtergere
  12. Un week-end la Istanbul mi-ar face cu ochiul;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Poti sa visezi pentru ca nu e o crima si poate o data visul se va implini :d
    Eu nu am un oras preferat ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hai sa visam,ca vorba ta,nu costa nimic.Mi-ar placea sa vad Parisul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Normal ca visatul e gratis. :D si e ceam ai frumoasa parte ,eu plec peste o saptamana si un pic la Venetia si nu glumesc. :D :)) o sa fac poze. <33

    RăspundețiȘtergere
  16. As pleca oriunde, pentru ca fiecar oras, fiecare coltisor al lumii are ceva de aratat, ceva cu care sa ne atraga. Ar fi buna si Londra, ca avem niste prieteni stabiliti acolo.

    RăspundețiȘtergere
  17. Vaaaiii...de când n-am mai trecut pe aici...:))
    Ador imaginea!Şi mi-ar plăcea mult să văd Franţa...:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu o sa te salut de la Paris intr-o zi :* (Nu curand, ci... candva:)) )

    RăspundețiȘtergere
  19. "De la Timisoara, in toata tara!" Ehe, daca ar fi dupa mineee, peste tot as umbla, mai rarut pe acasa. Dar as vrea sa ajung in Tokyo, sa vad animmeuri de la mama lor, si sa port imbracamintea lor, apoi Londra, pentru o serie de cumparaturi serioasa, nu ca cea de dinainte. :)) Vise, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O daa! Tokyo, aia-s maniaci cu moda!:)) Ei, sa stii ca mie-mi place sa visez;)) si ma bucur sa vad ca nu sunt singura:D hi hi :* poate candva ne trimiti un suvernir ceva din Londra:>

      Ștergere
  20. Si eu as vrea!! :)))) Vizitam impreuna, nu e problema =))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ibiza, Hawai, Saint-Tropez, acolo unde e mai multa distactie !:D:))

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat imi place cum scri! Scurt si la obiect. Se vede ca esti o fire puternica si ambitioasa (parerea mea).

    Gata, m-am abatut de la subiect :))) Cred ca in Paris mi-ar placea, e unul din orasele in care nu am fost :-?

    RăspundețiȘtergere
  23. iubesc vacantele de genul asta, mai ales cele pe nepusa masa :x

    RăspundețiȘtergere
  24. Grea decizie.. As lua la rand Venetia, Paris si Bangkok! :) As avea ce vizita si as avea ce sa cumpar!! Ah, vise viiiise...

    RăspundețiȘtergere
  25. London my love <3 si New York-ul, Florenta, Vancouver-ul mi-ar placea sa le vad :) Numa bani imi mai trebuie..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)