Pagini

Super Blog 2012

Dupa realizarile din vara, am decis sa ma provoc si in aceasta toamna, iar aceasta provocare consta in participarea la Super Blog 2012, o competitie in care (Super)bloggerii au ocazia sa-si dovedeasca talentul in fel si fel de probe propuse de sponsori. 

Sunt foarte incantata de idee pentru ca e primul concurs (daca se poate numi asa) de acest gen si sper sa ma descurc cat de cat, acum de... eu incerc, stiti cum se spune: "Incercarea moarte n-are!", asa ca... va rog sa-mi tineti pumnii!!!
Daca vreti si voi sa va inscrieti aveti timp pana pe 30 septembrie. Succes!

Va tuc!

46 de comentarii:

  1. bafta!!
    sansa,cu siguranta,e de partea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja pot sa te felicit :)) stiu ca ai sa castigi! :D

    BAFTA !!! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare genial concursul :D chiar m-as inscrie si eu, desi nu prea cred ca am sanse.. blogul tau e genial :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes! >:D<
    Sincer, daca o sa vad ca ai castigat nu o sa ma mire deloc:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. nu e cu votare:D o sa vedeti despre ce este vorba pe parcurs:D

      Ștergere
  6. Mult succes.Sunt si eu foarte tentata!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Whaaa mult succes. Suna destul de tare chestia asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cât de tare!
    Unde pot găsi mai multe detalii?

    P.S: Mult succes :x!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mult succes! Va fi greu, dar am incredere in tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai sa le luam toate premiile!
    Succes :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)