Pagini

[my] Fall Bucket List

Nu-mi vine sa cred cat de repede a putut trece Septembrie... Parca mai ieri era 1 si ne bucuram de sosirea toamnei, maine-poimaine vine Octombrie, OMG, oare unde fuge timpul asta? Nimeni nu stie asta, dar poate ca nici nu exista timp, poate... 

Ah, gata ca ma apuca "filosofeala", stiti ca vara trecuta mi-am facut o lista cu chestiile pe care imi propusesem sa le fac (nu le-am facut pe toate, inca), daaar ceea ce nu stiti este ca mi-am propus si in toamna asta sa fac cateva lucrusoare caci parca prea trece timpul pe langa mine si nu fac nimic...

Cam asa arata lista mea:
Cred ca 2 luni de toamna imi vor ajunge, sper ca de data asta sa realizez tot ce imi propun, ba mai mult, sper sa fac si ceea ce n-am facut in vara. Wish me luck, hi hi.

Voi v-ati propus sa faceti ceva in aceasta toamna?

PS: Probabil va intrebati de ce imi tot fac liste, ei bine, eu sunt destul de imprastiata si incep multe lucruri, dar nu le termin...  Vreau sa ma organizez putin (daca se poate spune asa), vreau ca actiunile mele de acum inainte sa aiba un scop, intelegeti voi, da?

Era cat pe ce sa uit, multumesc Ralu (Just Words) pentru desen, e super cute (talentata mica).
I
You a kiss!


56 de comentarii:

  1. Eu nu-mi fac liste fiindca imi propun sa fac cate un lucru - doua si nici pe alea nu apuc sa le termin .O singura data mi-am facut o lista si a ramas lista :))
    Oricum : imi place lista ta si sa faci toti ce e acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce lista dragutaaaa:)
    P.S:Am mancat(daca se poate spune asa)un mar caramelizat zilele trecute.Era foarte tare si jumatate l-am aruncat:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce listuţă drăguţă!<3
    Mi-ai dat o idee, poate am să-mi fac şi eu o "the bucket list" varianta autumnală!
    Ştiu cum e, şi eu sunt campioană când vine vorba de împrăştiere:-"

    Te pupicesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna idee, trebuie sa ma apuc si eu de o lista, a ta e geniala. Am sa te anunt daca am reusit s-o realizez :)) take care >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru 4 iti recomand trilogia The Grudge daca inca nu le'ai vazut...eu sunt de parere ca au cateva secvente destul de bune, adica horror nu ca altele:)) Sper sa faci cat mai multe lucruri din lista:p hmm si ma bucur ca'ti place desenul atat de tare incat l'ai pus si la tine pe blog:">:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am vaaaaaaaaaaaazut:)) vreau ceva mai horror decat horror-ul:)) Sa ma sperie sa fac pipi pe mine =)) Mwahahahah!:D:X

      Imi place:D E fooooooarte frumos:X:X sar'na inca o data:X

      Ștergere
    2. Daca gasesti filmul ala sa mi'l recomanzi si mie te rog pentru ca tot caut unul de ceva timp:))

      Ștergere
  6. Interesanta lista ta,mi se pare amuzanta, pentru ca niciodata nu m-am gandit pana acum ca e o propunere importanta ,de exemplu sa beau ciocolata fierbinte,si unele lucruri din lista ta le-am facut fara sa ma gandesc la ele si asta mi se pare haios.Eu de obicei nu imi fac liste pentru ca imi propun doar lucruri marete si ajung la sfarsitul lunii sa fiu dezamagita ca n-am facut acele lucruri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D da, uit ca si eu am baut cioco fierbinte, dar nu a fost ca si cum mi-as fi propus astA:D dar acum o sa am satisfactie mai mare:)) o sa fie gen "realizare" stii? :D:) mwahahha:D

      Si sa tii ca nu trebuie neaparat sa iti propui lucruri marete, chiar si alea mici conteaza:D:*

      Ștergere
  7. Si eu as vrea sa iau un dovlecel si sa-i fac ochi, gura ..si chiar trebuie sa fac asta in toamna astaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mamă,mamă C.L.M!Pentru mine ar fi muuuult prea muuulte.Apropo,îmi place mult desenul cu Sponge Bob+moustache!:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma gandesc sa fac si eu o lista... de cumparaturi. Sau, nu! O lista de dat burta jos! Normal. Eu nu am mustata rasucita in sus (ca un desen).

    RăspundețiȘtergere
  10. Fa liste in continuare! Stiai ca un lucru odata scris capata o valoare mai mare si ne creste motivatia?
    Frumoasa lista, eu toamna asta mi-am propus sa fiu la fel de fericit si sa ma ocup mai mult de blog, partial imi reuseste... insa mai e drum lung. Suncces si mai multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  11. sper sa reusesti , unele din lista ta...se regasesc si in a mea !

    RăspundețiȘtergere
  12. eu as vrea ca toamna, iarna si primavara sa treaca foarte repede si vara foarte incet:))
    pentru mine nu e nici o problema ca toamna trece repede:d

    RăspundețiȘtergere
  13. Cam asa ar arata si lista mea daca ar fi sa fac una :D P.S. imi place desenul cu sponge bob :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Thats an interesting bucket list! I go with making a FALL PLAYLIST. :P

    ISSA TCHIEU

    RăspundețiȘtergere
  15. Oarecum off topic, dar poate ca te va putea ajuta sa iti faci si alte bucket-lists pe viitor, uite ce site misto am gasit, despre cum te vede Internetul pe tine, asa ca personalitate on-line dar si in real life, in functie de ce chestii iti alegi cand raspunzi la niste intrebari sau in functie de profilul de Facebook, daca ai unul: http://mirror.nationalmediamuseum.org.uk/

    Eu mi-am facut testul si chiar mi s-a si potrivit, a zis ca sunt extrovert si deschis din fire, plus curios, in sens ca imi place sa pun diverse intrebari, desi si oarecum superficial atunci cand comunic on-line, adca nu pun prea multe chestii la suflet si nici nu imi place sa fiu prea nepotrivit de neconventional, adica incerc sa nu supar prea multa lume. Plus ca mi-a si zis ce masini mi se potrivesc cel mai bine, si pe locul 1 a iesit Ferrari, (care desigur ca imi place dar e de nivel nerealist, desi am avut unul mic de jucarie cand aveam 8 ani), si pe locul 2 Mitsubishi Lancer, (care si asta imi place destul de mult). Singur lucru unde nu s-a potrivit a fost ca a zis ca sunt sanse sa am sub 26 de ani, dar si asa stiam ca sunt cam imatur din fire, asa ca nu m-a deranjat prea mult, ba, acum ca am sarit si de 32, chiar dimpotriva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am facut si eu:D mi se potriveste oarecum:D multumesc frumos:D

      Ștergere
  16. Unele dintre dorintele tale deja le-am facut si probabil ca le voi repeta si toamna aceasta.
    Si mie mi se pare ca zboara timpul,poate si pentru ca suntem atat de ocupati si nu prea zabovim sa ne autoanalizam si sa ne bucuram de fiecare mic lucru din viata,doar il bifam pe o lista si astfel isi pierde semnificatia.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru mine septembrie a fost doar o noapte.
    Exemplificare pe http://www.youtube.com/watch?v=PYbSExwDOVw

    RăspundețiȘtergere
  18. Oooh, multa bafta :)) Mi-as dorii si eu sa... pot s-ami fac liste si sa ma tin de ele:)) Am facut totusi cateva chestiute din lista ta:D

    RăspundețiȘtergere
  19. interesanta lista . as incerca si eu sa o fac .

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte draguta lista! :x si eu am una numai ca nu am scris-o ;)) o am doar in minte...sper sa realizezi tot de pe lista.Multa bafta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Voi v-ati propus sa faceti ceva in aceasta toamna?
    Da, doar ca putine am reusit, probabil pentru ca Septembrie a trecut prea repede

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna, sper ca dorintele tale sa se indeplineasca rapid :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu mi-am facut prea multe planuri pentru toamna asta. Las viata sa vina spre mine si o intampin cu bratele deschise.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)