Pagini

D'ale masinilor...

Sper ca absenta mea de pe blog a trecut neobservata caci am fost cam ocupata in rezolvarea problemelor ce tin de corazon, hehe.

Trecand peste mi-am amintit de o conversatie pe care am avut-o saptamana asta cu un vechi prieten despre masini si la un moment dat mi-a spus ca dupa ce a avut un accident cu masina si a reparat-o, a apelat la anunturi auto ca sa o vanda. Insa vanzarea nu a fost cu succes si a pastrat masina pentru el.
Acum... stau eu si ma gandesc, dupa ce ai avut accident cu masina respectiva cum te mai poti folosii de ea? Adica nu stiu, mie una mi-ar fi frica sa mai pun piciorul in orice masina, ce sa mai zic de masina cu pricina...

E atat de ciudat cum niste fierotanii create cu scopul de a usura viata omului, uneori creeaza destul de multe probleme, urat, uraaat! Mno, poate eu sunt mai fricoasa, sau cine stie, oricum unele lucruri se intampla pur si simplu oricat de mult am incerca sa le evitam.

In fine, o treaba e sigura, e mai bine sa fii pieton, desi e riscant si asa, au fost cazuri cand tampitii astia cu masinile au ranit si pietonii, de fapt nimic nu e sigur, ehm noi sa fim sanatosi si prudenti!

Ati avut vreodata vreo intamplare urata de genu' ?
Sau mai bine nu-mi mai spuneti, decat daca s-a terminat totul cu bine... astazi vad ca sunt serioasa.

V-am tucat, zi faina sa aveti.

22 de comentarii:

  1. Bine ca tu povestesti de accindente cand eu invat sa conduc. Mentionez ca am permis de la 18 ai dar nu am condus de vreo 6 ani. Ieri vroiam sa scot masinuta din garaj singura dar acum stau p ganduri:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, nu trebuie sa-ti fie frica, trebuie sa fii doar atenta:)

      Ștergere
  2. Eu nu am avut parte de accidente de masina dar am avut o intamplare neplacuta cu un sofer. Am scris si pe blog despre asta , probabil iti mai aduci aminte cand am povestit ca un sofer mi-a dat cu o sticla de bere in cap :D ...din mers :( Dar am fost si sunt bine :D

    Sa ai o zi minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, daaaa! eh, am zis eu ca si ca pieton ai probleme.

      Ștergere
  3. Nu am avut si sper sa nu am niciodata x_x

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa mergi mai departe, doar! :)
    Accidentele cele mai multe se intampla, statistic in casa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu chiar de curand am trecut printr-un nefericit accident,chiar urat de tot ,s-a si rasturnat masina de vreo 3 ori intr-o parte ,dar nu vreau sa te speri. :D e bine ca e totul bine acum si ca nu am patit nimic.Insa masina e cam varza tata a dus-o la servis si au zis ca o repara ,cunoaste el pe cineva bun in domeniul asta. :) Si eu am fost de aceeasi parere la inceput ca imi va fi frica sa mai urc in ea ,dar in timp cred ca imi va trece.O zi cat mai frumoasa si tie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne fere'!Ma bucur ca sunteti bine! Lasa, asa ziceau multi prieteni ca nu se mai urca si tot s-au urcat! Ei sunt mai curajosi! Oricum o sa-ti treaca si tie! Imi pare rau :( Off :(

      Ștergere
  6. Sa ne pazeasca Domnul de asemenea evenimente.
    Eu am permis de vreo 3 ani si,la inceput am ezitat sa conduc.Apoi a fost o perioada in care mergeam frecvent,iar de vreun an,sa zic nu m-am mai urcat in masina.Nici n-o mai am.Si ma simt mai bine cu mersul pe jos.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne pazeasca, da! Lasa ca mersul pe jos, face piciorul frumos!

      Ștergere
  7. Eu am avut cand eram mica sa zicem un accident inofensiv de masina. M-am ales doar cu o vanataie mare pe picioar asa ca azi abia daca imi mai amintesc ceva:-j

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu tocmai m-am apucat de lectii de sofat.Sper sa ma descurc si sa nu am nicio problema:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Viata merge mai departe cu masina respectiva sau cu alta noua :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Am o povestire pe blog, despre ziua in care m-am rasturnat cu camionul, dar s-a terminat destul de bine si nu am ramas afectata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Odata ma intorceam de la scoala cu un microbuz (era pe la 19:40-aveam ore dupa masa)si a trecut o masina care avea "faza lunga", a orbit pe soferul microbuzului, iar acesta s-a bagat in alta masina care era parcata.
    Unii si-au rup mana sau piciorul, dar eu am scapat doar cu o zgarietura pe obraz. :)

    Si am mai avut o intamplare in care eram pieton...era sa dea unul peste mine pe trecerae de pietoni (eu aveam verde)...chiar daca aveam verde si eram pe trecerea de pietoni, soferul s-a oprit si a inceput sa ma injure.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)