Pagini

Miercurea fara cuvinte- Halloween

Ce faceti dragilor? Va pregatiti de Halloween? Care, cum pe unde merge?
Eu as merge la un party in seara asta, dar am o dilema: costumatiaaaa.

Initial m-am gandit sa ma fac o profa sexi, dar apoi am dat peste poza asta:
Si ma tenteaza sa incerc acest machiaj, mwahahahahahaha! Daaaar nu stiu ce sa fac, sa pastrez costumatia de profa si sa ma machiez asa "urat"? Sau sa raman la prima idee?

Am nevoie de un sfat! Voi ce ati face in locul meu? Adica na, ca o profa pot sa arat oricand...
Aaaa si va rog fara alte idei gen: asistenta, politista, caci nu am de unde sa fac rost de costumatie [me sad].

So? Hot teacher or hot schelet (sau ce o fi)?

Happy Halloween!!! ( ma rog)

Va ttttttttttuuc! Mwahahaha.
Continuarea la Carmen.

Sursa foto

52 de comentarii:

  1. Urasc Halloween. Sarbatorim morti! Pff.. sunt in viata si imi sarbatoresc viata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Reusit machiajul e drept... dar prea infricosator. De fapt asta e ideea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de Halloween lucrez :(( Nu e corect :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice. Poți să îl încerci....Dar eu nu prea sunt fană Holloween! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am niciun plan de Halloween,pur si simplu o sa stau acasa si o sa vorbesc la telefon,o sa ma uit la TV sau o sa citesc,iar in cel mai dezamagitor caz nu o sa am timp sa-mi fac temele si voi fi nevoita sa-mi pierd seara pregatindu-ma pentru scoala.

    Cat despre costumatie,cred ca ideea la Halloween e sa fii infricosetor,deci as alege machiajul in cazul in care as fi talentata la asa ceva ,pentru ca eu abia reusesc sa-mi fac un machiaj de seara ,nicio sansa sa fac o arta ca aceasta .

    Distractie placuta la petrecere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D multumesc scumpo:D lasa ca nici planul meu de acasa nu s-a potrivit cu ceea ce am gasit la party asa ca... si seara ta a fost faina:D:)

      in final nu am mai incercat machiajul;))

      :D mersi fain oricum:D

      Ștergere
  6. Bună scumpo!
    Încearcă machiajul să te vedem!
    Mie una nu îmi plac aceste sărbători!
    O seară plăcută îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. O profesoara nu cred ca e foarte sexy daca e machiata asa:)) sincer:)) Dar ai putea sa renunti la profesoara si doar sa te machiezi asa:p

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic sa-l incerci pe acesta :o3 Distractie placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mixeaza-la :D Profa spooky.. desi sincer mi-ar parea rau de fetisoara ta frumoasa sa fie acoperita asa! Poate doar o rana falsa pe obraz:) Tzuk:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu zic sa incerci machiajul,e foarte tare!Sa ne spui ce ai ales pana la urma,si daca ai facut machiajul cum ti-a iesit,sunt curioasa!
    Have fun!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D iubita nu mi-am mai facut machiajul:D am ales altceva:D :D thanks oricum:X

      Ștergere
  11. profa e prea comuna, mai degraba ca tipul asta :>

    RăspundețiȘtergere
  12. Am ajuns asa de tarziu aici ca nu mai conteaza ce te-as sfatui ;) :))
    Sper ca te-ai distrat bine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi place ideea asta de Halloween :x . Hm , e interesant machiajul , dar mai bine hot teacher :"> .

    RăspundețiȘtergere
  14. Super machiajul! :D sa ne spui cum te-ai costumat si ce ai folosit pana la urma! >:D< Sper ca te-ai distrat.:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper ca te-ai costumat in profa! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. imi pare rau ca nu am apucat sa iti spun inainte de party parerea mea, ce-i drept petrec cam putin timp pe blog, dar cum a fost? iar machiajul? ai reusit sa-l faci pe acesta sau a fost altul? mi-ar placea sa vad o poza, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Machiajul a fost unul putin mai sofistiacat decat de obicei:) nu m-am costumat in nimic :( pupici:D

      Ștergere
  17. Unul din motivele pentru care imi place Halloween-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Ceva de genul acesta si-a desenat si baiatul meu pe fata, pentru petrecerea de halloween. Am pus cateva poze pe blog aseara. ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place Halloween-ul. Anul trecut elevii mei au facut o activitate in parteneriat cu gradinita si rezultatul a fost peste asteptari. S-au costumat, s-au simtit bine, s-au imprietenit si si-au scris amintirile pentru mai tarziu.

    Desi multi blameaza faptul ca ''imprumutam'' sarbatori, eu cred ca bucuria de-a te intalni cu cei dragi, de a face ceva impreuna, de-a fi fericiti...nu pot fi considerate pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca nu poti considera o sarbatoare pacat:) dar stii cum este, fiecare cu gandirea sa:)

      Ștergere
  20. Neaparat machiajul! Cu poza postatata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Schelet claaaar :D
    Am venit cam greu cu raspunsul :))

    RăspundețiȘtergere
  22. ce frumos e machiat pentru halloween :x

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)