Pagini

Aventuri la Herculane

Asa cum am promis vin cu poze din mica mea excursie, n-am mai oprit in Orsova, in schimb am vizitat cam tot ce se putea in Herculane.
Asadar am inceput cu un suculet si papica, imi pare rau ca nu mi-am dat seama sa fac poze, dar nu-i problema, alta dataaa.
Am continuat cu o scurta vizita la Biserica Romano-Catolica, este foarte faina, chiar arata ca bisericile acelea din filme, cu bancute si chestii, nu cred ca aveam voie sa facem poza inauntru' dar am facut afara.
Apoi am decis sa mergem sa vedem Pestera cu aburi, am gresit putin drumul, hi hi.
Aici intentionam sa fac poze artistice pe stanca, ahahahahahaha, dar nu mi-a iesit.

Un batranel ne-a vazut si ne-a atentionat ca aleea care duce la pestera este prin alta parte, ne-am intors si intr-un final am gasit-o!
Bineinteles ca ne-am oprit sa facem o poza doua si in pestera:
Nu va speriati de fata mea, eram putin bosumflata.


Aici era fooooarte intuneric, mi-a fost frica sa intru sa ma uit pe indelete ce este pe acolo. Teama a batut curiozitatea, mwahaha.

Si dupa ce am terminat cu pestera am poposit putin la cadite.

Hmm, am mai multe poze dar nu sunt toate faine, am mai pus si cateva pe facebook, dar cel mai important este ca a fost o zi frumoasa, a tinut si vremea cu noi, am avut o companie placuta si ne-am incarcat si bateriile oarecum.

Voi ce ati facut in week-end?
Va tuc! O seara faina sa aveti.

30 de comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai distrat. Iti multumim ca ne-ai aratat aceste poze . A fost minunat...cu siguranta.

    Eu in acest weekend am alergat dupa niste hartii si maine o sa fac la fel si sper ca pana miercuri sa termin cu toate pentru ca mi-am gasit un loc de munca si m-am angajat :)

    Sa ai o seara minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum, foarte frumos!
    La mai multe!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca te-ai distrat <3 Am fost si eu la Herculane si mi-a placut mult :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. <3 hehe:D data viitoare trebuie sa ne intersectam cumva :*

      Ștergere
  4. Se pare ca ai avut un weekend tare interesant. Eu weekendul l-am petrecut cu iubitul si am reusit sa ma pricopsesc cu o raceala de toata frumusetea:( sper sa tu esti sanatoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:) hehe:) frumos si asa, mai putin partea cu raceala :(

      Ștergere
  5. Eheheee se pare ca te'ai cam distrat:> asa si trebuie:) O seara frumoasa in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca te-ai distrat . Frumoase poze , frumoasa si tu . Multumim pentru noul tau blog , abia astept sa-l vizitez! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am fost de ani buni pe acolo , ma bucur ca ai avut o zi minunata...eu am fost in reparatii ...capitale..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos, frumos acolo ... am fost si eu si nu regret. Am sa mai trec pe acolo, sper ... cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincer eu am incercat sa sar peste articole cu relatii sau care sa contina un el.:))
    Insa acum m-am razgandit asa ca voi trece si pe acolo >:d<
    Frumoase poze :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) te cred, d-aia ale mele nu contin un "el" :)) nu merita asa ceva:)) :D

      te astept:D pupici:D

      Ștergere
  10. Ma gandeam sa ies si eu undeva la sfarsitul saptamanii, pana nu se strica vremea. Poate prin Sinaia sau Busteni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca te-ai distrat! >:D< sunt super pozele. :* si imi place mult si noul blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. Supeeeerb!Imi plac excursiile toamna,peisajele sunt incredibile...
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt niste poze foarte frumoase. Se pare ca ai avut un weekend frumos. O noapte linistita sa ai :).

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)