Pagini

Cum slabim?

De ceva timp mi se intampla ca peste tot pe unde merg sa dau de persoane cunoscute care nu m-au vazut de nu stiu cand si sa ramana uimite de infatisarea mea: "Vaaai, dar ce ai slabit!" "Vai, dar n-ai slabit prea repede?", "Vai, dar ai tinut vreo dieta, ceva?", "Vai, dar arati foarte bine!", bla bla bla, chestii din astea, deja is satula de ele pentru ca nu mi se pare ceva extraordinar sa slabesti.

Adica din moment ce nu m-ai vazut de vreo 2 ani, e logic ca m-am schimbat, nu? Daca as fi slabit peste noapte as mai fi inteles reactiile tutoror, dar nu, s-a intamplat in timp, acum 2 ani aveam 62 de kg, acum am ajuns la 54 de kg, deci is doar cateva kilograme, nimic spectaculos, daca erau 30-40 mai ziceam, dar asa?

 Ca tot am adus vorba de asta, probabil va intrebati si cum am slabit, ei bine metodele folosite de mine au fost simple si eficiente, caci eu nu m-am strofocat prea tare sa slabesc, mi-am schimbat putin stilul de viata si am vazut ca este benefic.

Si in caz ca printre voi se afla si persoane care se intreaba "cum slabim?", va spun din experienta ca nu e nevoie de o nu stiu ce dieta (asta in cazul in care nu suferiti de obezitate morbida, aici ma depaseste situatia si aveti nevoie de operatie, ma rog...) ci doar de cateva schimbari in stilul vostru de viata, precum: mese regulate (ultima masa a zilei sa fie pana in ora 19:00), miscare (eu am ales plimbarile lungi, in fiecare seara), multe fructe, fara dulciuri, fara paine (desi sa stiti ca nu este bine chiar deloc, se accepta la micul dejun 2 feliute), fara cartofi prajiti (credeti-ma astia chiar ingrasa), nu va infometati ca nu merge asa, mancati mai putin si eventual daca aveati obiceiul sa "rontaiti" ceva intre mese sau seara la calculator- renuntati la idee, siii cam atat, poate pare greu, dar nu este deloc, este nevoie dupa cum spuneam doar de o viata mai "ordonata" ca sa zic asa, hi hi. 

Oricum metoda mea nu pot spune ca o sa mearga pentru toata lumea pentru ca fiecare om are organismul sau, dar cred ca merita incercata. In final nu aveti nimic de pierdut. Nu?

Voi, ceva experiente cu slabitul? Daca da, cum ati reusit sa slabiti? Iar daca nu, si incercati, succes!

Va tuc, si sa aveti o saptamana geniala.

PS: Imi cer scuze ca nu mai scriu asa des, dar am inceput facultatea, fiind in ultimul an sunt putin cam ocupata, incerc sa tin pasul si cu SuperBlog, deci... 




55 de comentarii:

  1. din fericire nici eu nu am nevoie sa slabesc , doar sa ma mentin .. dar tot greu e :( ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant articolul :x.. eu acum incerc sa am un stil de viata ok, am doar 4 kg in plus (ce el suna :D)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cred ca o sa procedez cum ai spus tu ..vreau sa dau jos cateva kilograme

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpo!
    Și câte Kg vrei să mai slăbești scumpo?
    Când eram la vârtata cam atât aveam și eu,
    acum am depășit putin 65Kg!
    Îți doresc o săptămână ușoară și succes la facultate!
    Te îmbrățișez și pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:) vreo 2 doar:D cam atat:D eventual sa dau jos burtica:D eh:D nu ai nici tu multe:D Multumesc:D pupici

      Ștergere
  5. Eu am o relatie buna cu corpul meu, mananc mult si ce vreau si nu ma ingras... So much win...

    RăspundețiȘtergere
  6. Greutatea se raporteaza si la inaltime. Adica daca o persoana are o inaltime de 1,70 trebuie sa aiba 65-72 km ! Eu nu tin cura de slabire si nu am tinut niciodata. Eu am un organism bun din punctul asta de vedere deoarece indiferent daca nu mananc sau daca manand , corpul meu isi mentine aceeasi greutate. La mine greutatea variaza in functie de anotimp (am observat) ...adica vara pun cca.3kg iar iarna le scad ... fara pic de ajutor. Deci greutatea este cu + si - 3 kg fara dieta :D
    In legatura cu cartofii prajiti... GLUMESTI ? Cum sa-i las ? Sunt preferatii mei...am asa o legatura stransa cu ei incat nu-i pot abandona. :)) Glumesc :D
    Chiar daca unii nu vor slabi sau nu pot din cauza organismului este foarte important sa manance sanatos si echilibrat asa cum faci tu. Foarte bine ca ai scris acest articol si iti multumesc ! Desi nu am probleme cu greutatea de maine o sa ma pun sa tin acest regim pentru sanatatea mea. Ca mi-au ajuns si mie chipsurile si Cola...;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) scuza-ma ca rad, ai scris 65-72 km =)))))))

      crede-ma cartofii consumati excesiv ingrasaaaaaaa!!!!

      Ștergere
    2. ioii...scz pt greseala :)) 55-62 kg! :D

      Ștergere
  7. Eu nu am avut probleme cu greutatea...defapt,am avut, sau cel putin cei din familie imi spuneau asta (voiau sa imi dea vitamine sa ma ingras, dar nu am acceptat...eu sunt multumit cum arat).

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am slabit acum un an 18 kg si de atunci ma mentin la 49-50. Si pe mine ma enerveaza persoanele care se mira ce arat altfel si ca s-ar fi gandit niciodata, blabla bla, blablabla... :|

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine m-am nimerit...
    eu sunt la dieta...dukan, de la jumatatea lui iulie. am slabit 14 kg :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat in fotografii ca esti schimbata...iti tin pumnii stiu cat de greu poate fi!
      nu stiu de ce ai vrut tu sa slabesti,mie mi se parea ca arati perfect :)

      Ștergere
  10. Ce am ras la faza cu 30-40 de kg! =))
    Mai si eu vreau sa slabesc, dar cum ai reusit sa renunti la dulciuri? Adica eu... eu.. EU NU POT TRAI FARA x_x (nu sunt obeza, sa am nevoie de operatie =))) ).

    Si inca ceva, ti-ai propus tu intr-o zi frumoasa ca vrei sa traiesti echilibrat saaaau ai inceput asa sa o faci si ai continuat doar?

    Pupici, bafta la facultate! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am renuntat pur si simplu, nici nu am bagat de seama ca nu mai mananc dulciuri pentru ca imi luam in schimb fructe. De exemplu cand vrei o cioco, sa-ti iei mere:D si te obisnuiesti asa:D:)

      Aa, si nu, nu mi-am propus :) a fost ceva ce am incercat si am vazut ca e bine:D si am continuat:D pupici si tie:D mersi:D

      Ștergere
  11. Am slăbit şi eu 14 kg de anul trecut şi până acum :) Fac mişcare, mănânc foarte puţină carte, pâine deloc, şi asta m-a ajutat mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ar fi fost funny sa te intrebe de ce te-ai schimbat dupa vreo 20 de ani:))
    Anyway,in ultimu` timp eu am slabit 10 kg.Ce am facut?jogging,cateva luni de sala,paine mai putina,ceai verde(o cana pe saptamana)si cam atat :D

    RăspundețiȘtergere
  13. daca mai salbesc ma ia vantul :))
    frumos articol, sunt de acord cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am tinut diete intreaga viata, dar nu am reusit sa slabesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Singura perioada in care eram multumita de mine, de noul look si de noua garderoba a fost atunci cand frecventam sala de fitness. Mi-amintesc ca efortul era considerabil, dar eram constienta ca...se merita! Acum nu am timp si nici chef, dar sunt constienta ca trebuie sa fac ceva. Probabil de maine ca tot e luni!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu sunt la polul opus, respectiv m-am ingrasat in ultimii ani si cine ma vede asta imi zice prima oara:'' vai da ce te-ai igrasat!'' ..chiar zilele trecute ma vede o vecina care nu m-a vazut de mai bine de 5 ani si o intreb :''ce faceti, bine, sanatosi ?'' ... ''buna cristina, vai dar te-ai ingrasat un pic'' si apoi a venit a doua intrebare:'' te-ai maritat'' .. vai de puii mei .. Acum daca slabesc vor incepe sa ma intrebe de ce slabesc .. deci nicicum nu e bine:) >:D< Metoda ta e de bun simt si e ceva ce ar trebui sa ascultam toti .

    RăspundețiȘtergere
  17. Fac parte dintre oamenii slabi...Din fericire eu pot manca orice, oricand. Asa am fost mereu, de cand ma stiu.
    Dar ceea ce ai scris in articol pare OK si daca la tine a dat rezultate atat de bune cu siguranta poate sa dea si la altii :)

    RăspundețiȘtergere
  18. eu am fost intotdeauna mai "carnoasa",asta e constitutia mea...
    chiar cand eram slaba nu paream asa :))
    si eu incerc sa nu mananc dupa ora 19.00 si daca imi este foame mananc fructe,cartofi prajiti poate o data pe luna daca manac in oras si nu ma atrage alta garnitura,paine doar dimineata dar cu dulciurile...eee....aici e aici...nu rezist si pace :(((

    RăspundețiȘtergere
  19. Exact, secretul sta in schimbarea stilului de viata, din haotic in... normal. :) Asa am slabit eu cel putin! Am renuntat la tot ce imi dauna fizic ( prajeli ) si-am redus restul la jumatate, astfel imi fac toate poftele insa cu, cap. :) Conteaza calitatea insa si cantitatea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D foarte fain:D ma bucur sa vad ca am nimerit "dieta" potrivita:)) ca sa zic asa:D

      Ștergere
  20. Eu am slabit vara asta printr-o metoda cam rea:d
    Nu mancam.
    Ei bine acum am nevoie de curea cam la toti pantaloni asa ca gata cu slabitul:d
    O sa mananc ce vreau cand vreau :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai grija cu mancatul, daca mananci prea mult o sa te ingrasi fara sa-ti dai seama. :)

      Ștergere
  21. Nici eu nu am probleme cu slabitul ,mie imi zic sa ma ingras. :)) pentru ca eu slabesc si pe baza de stres,satri emotionale etc.( sau si cu cine semeni ,poate se pune si asta) de la 56 de kg am slabit la 52 :| :)) si am si o inaltime de 1.73 ..dar nici nu imi place sa vad cam burta asta chiar suport. :"> eu cred ca tu ai greutatea potrivita dar depinde si de intaltime. :D cat ai ? Mi-a placut mult articolul. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ee:> arati bine:D Eu am 1.65, cam asa:) Trebuie sa mai slabesc putin, vreau sa scap de burtica si de solduri :D Deci mai am de munca:D

      Ștergere
  22. N-am probleme, am un metabolism bun, din fericire.

    RăspundețiȘtergere
  23. Hm.. cand eram mica eram grasa pana intr-o zi cand am pus punct! Incepusem sa fac miscare in fiecare seara , beam apa cu lamaie , nu prea mai mancam si ajunsesem la o greutate ideala dar de ceva timp am inceput iar sa mananc si evident sa ma ingras..chiar incep sa imi fac griji , nu mananc paine , nici cartofi , nici dupa ora 19 dar stau prost la capitolul dulciuri si miscare.Cu dulciurile e aiurea fiindca la scoala in pauza toti colegii mei mananca dulciuri si la magazinul de langa scoala nu are altceva .. de aceea este mai greu . Daca ai vreo solutie si pentru mine :3 te rog ajuta-ma !
    Zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alecsandra, insista pe miscare si ca sa nu mai mananci in pauza obisnuieste-te sa mananci acasa dimineata inainte de a pleca la scoala, iar in timp ce colegii tai mananca dulciuri tu sa ai un fruct, ceva in ghiozdanel, asta asa ca sa le tii companie. Altfel... nu cred ca reusesti sa slabesti.

      Iar daca tot mananci mult, incearca sa te ponderezi si sa mananci putin si des ca sa nu stai nemancata prea multi si apoi sa te indopi :) Si nu uita, nu manca nimic dupa 7 seara! Orice ar fi, nu manca, poate doar fructe, dar nu dulciuri! :)

      Succes. :D

      Ștergere
  24. Tocmai am scris si eu acum cateva zile despre felul in care m-am chinuit candva sa slabesc. :))
    Acum as vrea sa ma ingras, dar nu reusesc. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Este foarte adevarat ca un stil de viata sanatos poate aduce o persoana la nr de kilograme dorite, dar problema multor fete este timpul ... unele vor minuni peste noapte ceea ce duce la multe altele (boli, ingrasari excesive dupa incetarea dietei etc.) pe langa acele kg cu - ... eu tind sa mai cred ceva, daca ducem un stil de viata sanatos, nu numai ca slabim dar nici nu mai punem la loc ceea ce am dat jos si asta mi se pare cel mai bun rezultat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, rezultatele unei diete drastice nu dureaza la fel de mult ca rezultatele in cazul unui stil de viata sanatos :d

      Ștergere
  26. am slabit mult în utlima vreme...vreo zece kilograme şi acum toată lumea îmi spune să mă îngraş şi umblu pe la doctori...
    Fetelor, frumuseţea nu e numărul de la pantaloni! Ştiu cât de greu e să vezi acolo ceva în plus dar nici nu exageraţi! Sănătoase dar nu anorexice, odată ce intraţi în boala asta vă garantez că nu mai ieşiţi uşor.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)