Pagini

Bijuterii care schimba viata

Iubesc Craciunul, sincer abia astept sa vina, intotdeauna l-am sarbatorit asa cum trebuie indiferent de situatie,  chiar si atunci cand mi-am pierdut tatal, sa nu ma intelegeti gresit, dar in acele momente singurul lucru care mi-a mai luminat sufletul a fost impodobirea bradului, desi nu a mai fost la fel ca in ceilalti ani, nu mai erau colinde, nu mai era acea bucurie... 

In fine, ideea este ca am luat parte si la un Craciun special, atat pentru mine cat si pentru o prietena buna, sa va spun si de ce.

 Iubitul prietenei mele m-a intrebat ce si-ar dori aceasta sa primeasca de Craciun, initial nu am stiut ce sa-i spun, dar intre timp el trecand pe langa un magazin a zarit intr-o vitrina o bijuterie superba, din cate imi amintesc era un lantisor cu un pandantiv sub forma de inimioara.
 Mi-a telefonat si mi-a descris bijuteria pentru ca oricum era aglomeratie si statea la rand, insa dupa ce a terminat conversatia, treptat acele Bijuterii cu Cristale se dadeau ca painea calda, iar intamplarea nefericita a fost ca cineva a cumparat si acel lantisor.

M-a sunat din nou si m-a anuntat dezamagit ca nu mai era bijuteria, l-am sfatuit sa-si vada in continuare de drum si sa se duca sa cumpere bradutul si mancarica pentru catei (era insotit de prietenul sau canin) caci mi-a venit o idee: sa afle site-ul magazinului de bijuterii si cand ajunge acasa, pe furis, sa comande de acolo lantisorul, hi hi. 

Zis si facut, a dat comanda, lantisorul a ajuns la timp, iar in seara de Craciun, cand eram si eu de fata i-a dat cadoul prietenei mele, aceasta cand l-a deschis nu-si mai incapea in piele de bucurie si bineinteles ca si eu eram foarte bucuroasa pentru ea fiindca eram oarecum complice. 

Pe langa bijuterie ii scrisese si pe o hartiuta o mirobolanta declaratie de dragoste, initial a vrut sa i-o dea ei sa o citeasca dar indemnat de mine si-a facut curaj si i-a spus pentru prima data dupa cateva luni de relatie ca o iubeste si ca nu o va parasi niciodata. Va spun ca m-am emotionat atat de tare caci nu am cuvinte sa va descriu sentimentul pe care l-am avut cand am vazut cat de fericiti sunt, mereu mi-a placut sa vad oameni care se iubesc cu adevarat.

Poate a fost bijuteria, poate declaratia sau poate iubirea lor, dar acel Craciun o sa-mi ramana mult timp de acum incolo in memorie si nu numai, o sa-mi ramana in suflet.

Sursa foto: http://www.luxurygifts.ro

                                           [Articol scris pentru SuperBlog 2012.]

17 comentarii:

  1. e frumoooooooos :o3 . eu mi.as dori sa primesc :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa oarecum tangential la topic, mai mult din cauza titlului articolului tau dar si a unui articol recent de pe blogul meu, mi-am amintit de un film care descrie un scandal din societatea sec XVIII de la curtea lui Ludovic al 16-lea, Afacerea Colierului cu Diamante, in care a fost implicata sotia lui, Marie Antoinette, si care a condus, printre altele, si la diminuarea continua a reputatiei familiei regale, care avea sa fie detronata ulterior in timpul revolutiei franceze, http://www.youtube.com/watch?v=MTLvNIPG9e0&feature=relmfu

    Aceeasi poveste se regaseste si in acest film mai larg despre viata Mariei Antoinette, http://www.youtube.com/watch?v=XnoZmPBysxI&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare pentru tatal tau!

    Cat despre bijuterie...cred ca iubirea lor a facut aceea seara de Craciun de neuitat
    Anyway,povestea e frumoasaaaaaaaaaa
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumosss :x Ce amintiri placute :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sotul meu nu prea imi cumpara bijuterii, dar nici nu se sfieste sa imi faca declaratii de dragoste, de cate ori simte nevoia.

    RăspundețiȘtergere
  6. ai fost pe post de Elf...nu l-ai confectionat , doar comandat...cam tot aia :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)