Pagini

Aventura cu Depp si Banderas

Era trecut de 2 noaptea, era pustiu, doar eu si frunzele mai cutreieram strazile, eram putin cam ametita, trista, nici macar nu bausem indeajuns incat sa ma binedispun aproape ca mi se impleticisera picioarele in rochia lungaaa si rosie pe care o purtam, deodata ma trezesc ca opreste langa mine o limuzina... Se deschide geamul, fum peste tot si o mana puternica iese pe geam si ma indeamna sa intru... 
Raman putin blocata, dar ma dezmeticesc imediat si intru in masina, lumina difuza si doi barbati cu doua pahare de sampanie ma intimpina, unul dintre ei se apropie si imi spune cu o voce sexy asa: "Hmmmm! Daaa! Pe tine te cautam!". In prima instanta raman socata, apoi zambesc, incerc sa ii caut privirea, dar el deja se intorsese spre celalalt barbat, se apropie si el de mine, mai bine zis de gatul meu, se uita in ochii mei si zambeste... Ma uit mai atenta la el parca seamana cu Antonio Banderas, dar cum sa fie posibil asa ceva, limuzina, Banderas, hmmm, deodata imi trece prin gand: "Cine este celalalt barbat?"

Imi mut privirea de pe Banderas si ma uit mai atent la celalt barbat, Oh my! Palarie, ochelari, plete, barba, acum intelesesem ce ma gadilase cand se apropiase de gatul meu, se uita spre mine, Johnny Depp, nu se poate! Ce caut eu la 2 noaptea intr-o limuzina cu Banderas si Depp?

Nici nu apuc bine sa imi dau un raspuns caci Banderas scoate o servieta, o deschide si imi arata un parfum, Playboy VIP for Her, atunci am inteles ca asta i-a facut sa vina la mine, sa ma caute, sa ma doreasca si am zis de ce nu? Intru in joc! Ma mut mai aproape de Banderas, ii pun mana pe picior lui Depp, il trag catre mine si ii soptesc la ureche sa-mi dea si mie o gura de sampanie... 

Pana sa vina sampania, ma uit in ochii lui Banderas cu pofta, imi musc buza si incep sa-i mangai obrazul, ca sa vezi, chiar e real, imi apropii buzele de ale lui, tentatia e mare, dar nu, nu il sarut, nu inca, il las sa astepte pentru ca Depp intervine la timp cu sampania. 
Atentia mea se indreapta acum catre Depp, duc incet paharul la gura si sorb din el aruncandu-i o privire sexi, isi da seama de semnal, imi pune mana pe coapsa si imi ia paharul din mana, i-l da lui Banderas, incepe sa se joace cu buzele mele... Ma saruta cu buzele lui moi si fierbinti, hmmmm, intre timp ii simt respiratia lui Banderas pe spatele meu...

Nu stiu daca e vina sampaniei sau a celor doi, dar ma ia cu calduri, valuri, valuri, o breteluta a rochiei mi se lasa in jos, Depp imi da la o parte si cealalta bretea, Banderas se muta la picioarele mele si imi trage usor de rochie... raman doar in lenjerie...
O ploaie de sarutari si de... de... de mangaieri se asterne peste mine, pana cand la un moment dat aud o voce de femeie: "Moniiii, Moniiiiiii!". O ignor, din nou se aude: "Monicaaa, trezeste-te mami, ai cursuri!". Ha? Cred ca glumesti!

Acum inteleg tot, 2 noaptea, limuzina, Depp, Banderas, asta explica multe, off... Da, deci am cursuri, da, imediat ma pregatesc. Acuuusica. 

Hmm, sigur noaptea trecuta am dormit acasa? Si parca totusi, prea usor i-am sedus pe frumosii astia, cred ca era "vina" parfumului! Da! Parfumul, mai mult ca sigur i-a sedus pentru mine!
                                                                       [Articol scris pentru SuperBlog 2012.]

27 de comentarii:

  1. hmm ce vis apetisant, firar ele de cursuri:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) puncte maxime pentru articol! sper sa câstigi SuperBlog 2012!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar de la tine sa fie puncte maxim, ca de la ei o sa am penalizari :)) mersi:d

      Ștergere
  3. Ha ! Ha ! Ce poveste de vis ! Eu am vise erotice cand sunt deosebit de stressat de ex in noaptea de dinainte de un examen, sau inainte de un job interview, sau chiar in perioadele cand sunt ff stressat de la serviciu. Dar asta cu conditia sa nu mananc ceva mai greu si indigest chiar inainte sa ma culc pt ca atunci nu mai am vise erotice ci cosmare ! Uneori, daca am o perioada plina de stress si de nervi, chiar am ajuns sa-mi zic, "nu-i nimic, macar am sa ma aleg si eu cu un vis erotic misto din perioada asta" !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm, interesant, chiar sunt curioasa sa stiu cum arata visele tale erotice. :)

      Ștergere
    2. Gasesti pe blogul lui cateva chiar dragute, cu detalii picante. :))
      Si din partea mea ai o nota mare pentru acest vis.

      Ștergere
  4. dupa primul paragraf, spre rusinea mea, inca credeam ca ce spui e adevarat :P dupaia m-am dumirit si abia asteptam sa vad cum revii la viata normala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi suna mai mult a fantezie sexuala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Johnny Depp?Serios?!Trebuie sa imi cumpar urgent parfumul ala!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) cand ti se arata Angelina Jolie in vis sa ma chemi si pe mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant vis :> apetisant mai bine spus. :)) succes la concurs! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. De la primele randuri mi-am dat seama ca a fost un vis :D :))
    offf si Banderras :x visul oricarei fete

    RăspundețiȘtergere
  10. @CLM: pai cum sa arate un vis erotic decat cam tot ca al tau, desi desigur cu alti actori, mai ales ca mie personal nu imi place chiar asa de tare de Banderas ca e prea batran si cam cabotin in stilul lui actoricesc, si nici de Johnny Depp, pt ca pur si simplu nu il gasesc deloc sexy. De fapt, sincer, nu am visat niciodata un vis erotic cu un actor de cinema, au fost de obicei ori vise destul de concrete cu persoane obisnuite pe care le cunosteam, ori, mai rar, asa mai stilizate, adica de ex eu admirand o persoana neidentificabila (care in vise, daca e vorba de interpretat asa mai poetic, e de fapt tot eu sau vreo preocupare a mea anume) inotand in vreo apa, (activitate si mediu de obicei reprezentative pt activitatea sexuala), sau chiar si mai explicit, de ex cineva catarandu-se pe undeva pe vreo fatada asa in stil alpinist indoors, si cu senzatie oarecum similar erotica asociata acelui vis.

    P.S. Nu stiu daca am zis si aici, dar zic si aici just in case citesc persoane mai tinere si posibil curioase, ca visele homoerotice sunt comune pt mai toata lumea atat fete cat si baieti mai ales in adolescenta sau anii relativ tineri, si NU insemana ca cineva e neaparat gay. Nici daca are cineva un vis erotic cu seful sau colegul lui nu inseamna neaprat ca e indragostit de acel sef sau coleg, sau ca va primi o avansare in job, ci cel mult ca are o anxietate oarecare legata de comptetitie sau propria performanta si urmeaza un fel de relaxare a acelei anxietati printr-un vis erotic.

    Sau cel mai simplu e sa nu ne facem probleme cu diverse interpretari figurative a diverse vise, (mai ales ca poate sa inceapa sa semene a teza de doctorat oarecum mediocra de critica de arta, si nu toata lumea e neaparat inclinata critic literar sau artistic), si sa ne zicem ca visele sunt doar vise, atata tot, adica nu insemana neaparat ceva chiar toate, ci sunt un fel de re-boot si maintenance pt optima performanta a propriilor nostri neuroni in stare de veghe larg social utila a doua zi, ca si asta e intr-un fel adevarat, cel putin din cate am citit eu pe Internet, (ca mie mi-a facut placere sa citesc despre vise pe Internet, desi nu am pretentia ca ma pricep sa explic prea bine despre ele, ca doar nu sunt expert, ci total amator.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm, interesant;))

      Hmmmm, deci daca visez fete nu am alte inclinatii ;)) e bine, e bine!:)

      Ștergere
  11. Ce vissss....si eu as dori acelasi vis doar ca in locul celor doi barbati sa fie Jennifer Love Hewitt :x

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai visat frumos? Ai analizat vreodata din punct de vedere tehnic reclamele? :p
    Incearca sa te uiti la cateva dintre ele cu tv-ul pe "mute".

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)