Pagini

Seara cu Aristocratii (stand-up comedy)

Saptamana trecuta, mai exact miercuri seara am avut o reuniune a fetelor, insa nu a fost o simpla "ieseala" caci am decis sa mergem la un spectacol de stand-up comedy si a fost foarte distractiv. 
Bun, probabil va intrebati ce este stand-up comedy, sincer nici eu nu stiam pana acum ceva timp, dar am dat search pe goagal si am gasit ceva pe wikipedia in legatura cu acest subiect.

" Un stand-up comic este cineva care face comedie într-o manieră informală, vorbind cu publicul în absența celui de-al "patrulea perete" teatral. În mod normal aceasta se face de către un comic, cu un microfon. Se practică în cluburi, colegii, săli de teatru, locații alternative – aproape oriunde există un public doritor și deschis la comedie. Comicul redă o serie de povești amuzante într-un ritm rapid, glume scurte (numite bit-uri) și one-liners (glume care au și pregătirea, și poanta în interiorul aceleiași fraze). Toate acestea constituie monologul, rutina sau act-ul. Unii comici folosesc recuzită, muzică sau elemente de iluzionism în spectacolele lor. "
Da, da, v-ati lamurit, nu? Oricum in caz ca nu v-ati lamurit aruncati un ochi la Aristocratii si o sa va dati seama despre ce este vorba cu siguranta, hi hi.
Aaa, am si poze pentru voi, fara sa stiti ca nu se poate.
Am avut pile la fotograf si ne-a facut poza asta faina. 
Aici is cu baietii... ei bine, pe asta nu as fi vrut sa o pun, e urata, ma apucase rasul... dar merge.
Stresu' cu baietii.


Baietii "in actiune"...
Si acilea clubul.
Sursa foto.
Fotograf: Media on Time

Va tuc, ce ati mai facut?

Imediat trec si pe la voi... apropo, presupun ca ati vazut o gramada de articole pentru SuperBlog pe la mine, tin sa va anunt ca a fi superblogger e destul de... Hmm, pentru mine ca incepatoare este greu sa tin pasul, dar consider ca nu are importanta daca castig ceva sau nu, experienta conteaza. Am dreptate?

Zi faina.

27 de comentarii:

  1. Foarte tare,sper ca te-ai distrat :D si eu ma mai uitam la ceva de genu pe youtube. ;)) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , ai dreptate cred . Aaa si , esti asa frumoasa ,te-as lua de obrajori :o3 .

    RăspundețiȘtergere
  3. Tipu` cu mustata parca Sorin il cheama. L-am vazut si eu in Bucuresti. E tare rau.
    Are si cateva interviuri la Bordea in emisiune in care face super-caterinca.
    Stie comedie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da:D parca asa il cheama:D e caterincos rau :))

      Ștergere
    2. Uite aici : http://www.youtube.com/watch?v=EfWn5sj1Cok&feature=related
      E un interviu cu el la Bordea in emisiune. Are mai multe. Razi maxim.

      Ștergere
  4. Foarte tare.Ma bucur ca te-ai distrat.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. eii, pare frumos pe acolo :D
    esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e fain da;)) mhhh, multumesc, sunt sigura ca si tu esti la fel de frumoasa :X

      Ștergere
  6. Sunt foarte frumoasa pozele:X
    Si ai dreptate, nu conteaza daca ai castigat ci experienta invatata:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare foarte interesant,sper sa am ocazia sa merg si eu la un astfel de spectacol.Referitor la concurs,ai dreptate.In primul rand este importanta experienta.Succes in continuare!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragute fotografii!Nu e important sa cîstigi ci sa primesti placere de la participare.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place sa merg la stand up mai ales cand cei care presteaza sunt buni :) Tu esti o frumi! Si o desteapta asa ca stiu ca vei face fata la Superblog si iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum te vad si eu! Sa sti ca esti frumoasa (defapt o sti), cu un aer de copil entuziasmat si dulce. >;d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi palce sa citesc articolele pentru superblog, daca nu sunt scrise ca simple reclame si daca pe blog se mai posteaza si altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, stiu ce vrei sa spui, de aia incerc si eu sa mai scriu cate ceva, nu doar ce tine de superblog

      Ștergere
  12. Si eu tot zic ca ma duc la un show de stand-up comedy dar mereu ajung sa ma uit pe Youtube... dar gasesc eu o zi cand sa ma duc si il iau si pe tata ca si lui ii place :d

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)