Pagini

Vacanta in Turcia

Am vazut la Cris-Mary a noastra acum o saptamana si ceva un jurnal de calatorie din Turcia si va spun drept ca tare mi-ar face placere sa vizitez si eu macar o data aceasta tarisoara. Acum deh, nu stiu ce m-a facut sa-mi doresc atat de mult sa vad Turcia, poate pozele din articolul ei, poate faptul ca este un loc nou si tanjesc de muuult timp dupa o calatorie undeva in lume, tot ce stiu este ca este un loc frumos si merita vazut. 

Asa ca... am dat fuguta pe internet si am gasit un site care se ocupa cu astfel de oferte de vacanta, mai exact am dat peste peste ofertele de vacante in Turcia de la Genius Travel si mi s-au parut foarte bune, cazare la hoteluri de 3 stele sau de 5 stele, in functie de buget, normal, super locatii, un vis, ce sa mai, care sper sa se indeplineasca candva.

Sa va arat si niste pozeeee:


Piscinaaa, palmieri, etc. etc., oufff, lux in adevaratul sens al cuvantului.

Si ghiciti ce? Tocmai am aflat ca nu e asa de scumpa o calatorie in Turcia, cine stie, poate, poate la anul am noroc si va scriu de la turci, hehe.

Cam multe vise am eu, New York, Turcia, eheee... maine poimaine, cine stie pe unde ma mai poarta gandul.

V-am tucat, zi faina sa aveti.

PS: Ati vizitat vreodata Turcia? Daca da, cum a fost?

Sursa foto

25 de comentarii:

  1. Eu iubesc Turcia.Este tara mea preferata:x Nu am fost in Turcia dar imi place tare mult.Am vazut-o prin filme si poze pe internet :)
    Daca am ocazia sa plec intr-o mini-vacanta intr-o tara straina...TURCIA aleg :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos 8-> si eu vreau :x ( ehh eu vreau in multe locuri:"> :)) ) sper sa ajungi acolo...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. am intrat cu o pofta sa citesc peripetiile tale din turcia :D eh acum sper ca la anul sa se si intample! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum patru ani am făcut un sejur de câteva zile la Marmaris.
    Exact ca în pozele tale: piscină faină, hotel excelent, oameni foarte amabili. Am rămas plăcut impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am avut ocazia sa vizitez alte tari, dar sper sa am, pare foarte frumos in Turcia:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu am fost in Turcia, insa am citit ca in afara de litoralul cu adevarat luxuos si relativ ieftin, exista multe locuri si monumente istorice ff vechi ff interesante de vizitat, nu numai moscheile din Istanbul, dar si Pergam si Efes, Smirna, si regiunea Capadocia, locul presupus al fostului oras antic Troia, etc.
    Eu incepusem sa dezvolt o afinitate si o simpatie ff mare pt serialul turcesc Poveste de Familie chiar inainte de a pleca din Romania si mi-a parut ff rau sa nu pot vedea ultimele episoade. Am pus-o pe mama sa mi le povesteasca cu lux de amanunte la telefon dupa aia !
    Chiar acum cateva zile am intrat in vorba cu un turc aici in Norvegia care mi-a povestit ca strabunicul lui de origine turca fusese nascut si crescut in Mangalia, in Romania, insa ulterior s-a mutat in Turcia ca sa-si intemeieze o familie si o afacere acolo, si asa a aparut si el ulterior pe lume ! Mi-a mai povestit ca in Istanbul si Ankara exista comunitati destul de mari de romani (de origine romana, nu turca), mutati acolo fie pt casatorie, fie cu diverse afaceri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. interesant:) apropo, episoadele alea le puteai vedea si pe net. :)

      Ștergere
    2. Ai dreptate, dar la vremea aia, acum vreo 2 ani nu stiu de ce nu am gasit intial pe net decat episoade in lb turca fara subtitrari in vreo alta limba inteligibila mie, si eram disperat dupa amanunte ! Abia mai recent am gasit si subtitrate in lb romana !

      Ștergere
    3. aaa:) nu stiam ca zici de acum 2 ani:)

      Ștergere
  7. Nasii mei au fost si niste prieteni si le-a placut acolo.

    As vrea sa ajung si eu,visez ca si tine dar uneori dreams come true...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am fost in Turcia pana acum.Sper insa sa ajung macar o data.Este o tara interesanta din toate punctele de vedere...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. bogdancatalin357joi, octombrie 18, 2012

    la anu' cand imi iau masina te duc eu in Turcia :)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am fost in Turcia, dar ai grija cu agentiile de turism ca nu se stie niciodata ce poze iti arata ei si ce gasesti acolo...

    RăspundețiȘtergere
  11. E bine sa cauti si tu poze cu hotelul, informatii. Oricum gasesti o gramada pe internet.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)