Pagini

Promisiuni respectate. Din 1999

Pentru unii o promisiune nu inseamna chiar mare lucru, dar pentru un magazin online de calitate precum Oktal, inseamna totul!
Cei de la Oktal si-au respectat in primul rand clientii prin indeplinirea promisiunilor facute inca din anul 1999 si in al doilea rand s-au respectat pe ei facand acest lucru. Ei si-au satisfacut clientii avand cele mai bune preturi si au pus baza pe calitatea produselor, deci atunci cand vorbim de sloganul : ,,Promisiuni respectate. Din 1999" vorbim de 13 ani de devotament si respect fata de clientii lor!

Cam asa vad eu promisiunile celor de la Oktal, acum in ceea ce ma priveste eu sunt un om al cuvintelor, de cand ma stiu am pus pret pe ceea ce scoate cineva pe gurita si consider ca doar persoanele cu tarie de caracter sunt in stare sa-si tina promisiunile, indiferent de situatie... restul, ei bine, prefer sa ma abtin sau pot sa spun doar ca respectul meu pentru ei scade considerabil.

Cat despre promisiunile pe care ar trebui sa le respecte in continuare acest magazin online, aici as dori sa spun ca... consider ca face o treaba minunata si as vrea sa-si pastreze seriozitatea si profesionalismul de care a dat dovada pana acum, hi hi.

Gooo Oktal!!! 

                                                                 [Articol scris pentru SuperBlog 2012.]

PS: Pentru voi cat de importanta este o promisiune?

19 comentarii:

  1. Pentru mine o promisiune valoreaza tare mult.Atunci cand o persoana imi promite ceva ii acord toata increderea.

    Iti doresc sa iei punctaj maxim ! MAXIM AM SPUS ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pun asa mare pret pe asta...eu prefer sa nu pun cuvantul promit cand ar trebui sa fac ceva ca il pun degeaba. Mai degraba nu spun "promit ca fac" ci doar voi face si este 100@ sigur. Nu imi place sa ma simt constransa de un cuvant ca sa spun asa :)) de asta nu pot/nu imi place sa il folosesc.

    Sincer nici cand il aud din partea celorlalti nu il cred :-j si pe buna dreptate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Promisiunea ţinută este mereu respctată.
    Mult succes în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. O promisiune este un lucru foarte important pe care sa n-o arunci doar asa, de dragul de a o face.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragut site. :D promisiunile ar trebui mereu respectate ,pacat ca nu toti fac asta ... multa bafta la concurs! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca respectarea promisiunilor e foarte importanta in politica unui magazin ,dar si pentru o persoana,daca iti dai cuvantul,ti-l dai si gata,mai bine nu promiti nimic daca nu esti sigur.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma tin de promisiuni. Din pacate, multi dintre cei din jurul meu, nu.

    Bafta la SuperBlog!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic ca e important sa iti tii promisiunea. Eu de exemplu, nu obisnuiesc sa arunc aiurea cu vorbe, deci o promisiune e un lucru sigur.
    Multa bafta!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru un magazin online e foarte importanta promisiunea si sinceritatea ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti spun sincer ca nici nu auzisem de ei pana sa inceapa Superblog, iar acum nu am cum sa ii mai uit. :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)