Pagini

Parfum de femeie

In ultima vreme am tot dat peste site-uri de parfumuri (parfumuri Chanel, Bvlgari, CK, etc. etc.) si acest lucru m-a facut sa-mi amintesc de un film pe care am uitat sa vi-l recomand, Parfum de femeie, l-am vazut acum ceva timp si mi-a placut foarte mult mai ales ca unul din actori, Al Pacino, se afla printre actorii mei favoriti. 
Personajul pe care il joaca acesta m-a impresionat pentru ca este un om care desi incearca sa isi afiseze doar latura sa dura, de fapt are si laturi mai sensibile, este un bun cunoscator al reprezentantelor sexului frumos, m-a uimit faptul ca stie pana si ce parfumuri folosesc femeile. Aaaa, aaa si sa va mai spun ca acest film are si o scena care m-a dat pe spate? Ati vazut tangoul? Hmmm, atat de... pasional.
Iubesc melodia aceea! Ta, na, na, na, naaaaa!

Hmmm, filmul asta ma face sa imi schimb parerea despre parfumuri, hmmm... L-ati vazut? O parere, ceva? Daca nu l-ati vazut, vizionare placuta, merita!!!!!!!!! Nu va mai dau detalii caci stric totul.

Week-end fain.
Va tuc.

Sursa foto

46 de comentarii:

  1. O recomandare de nota 10! E unul din filmele pe care il revad mereu cu placere! Weekend frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar acest film nu este despre parfumul acelei femei din videoclip, parfumul asta este doar un artificiu oarecare, filmul este despre maturizarea unui tanar inca adolescent vazuta in stil literar romantic, in sens invers dickens-ian, asa un fel de Iluzii Regasite.

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Pt cine doreste sa se maturizeze si dincolo de adolescenta, mai ales ca a inceput de curand si anul scolar pt studenti, dupa ce va distrati cu Parfum de femeie fiind nostalgici dupa vacanta de vara, recomand Jude (1996), cu d-na Kate Winslett si Christopher Eccleston, r Michael Winterbottom, scenariul Hossein Amini, dupa un roman de dl Thomas Hardy.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am cautat acum filmul pe imdb, are o nota acceptabila si suna interesant :D cred ca-i numai bun sa-l vad deseara cu ai mei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat imi place scena. Filmul a fost grozav!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa cred ca nu am vazut filmul asta..am auzit de multe ori de el :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna recomandare!E un film foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am vazut, dar vorbesti atat de frumos despre el, incat ma simt tentata sa ii acord doua ore din viata mea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat despre tango... Intotdeauna l-am considerat o apologie a iubirii si a seductiei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am auzit de film,dar inca nu l-am vazut.Sper sa imi fac timp zilele acestea sa il vizualizez...
    Pupici dulci!

    RăspundețiȘtergere
  11. merita vazut...ai facut o recomandare foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  12. din categoria filmelor extraordinare. cred ca nu e cineva care sa-l fi vazut si sa nu-l fi placut sau sa-l fi uitat...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mhhh .. un film vechi! Ce filme bune se faceau ... odata!

    RăspundețiȘtergere
  14. La femei imi plac parfumurile cu cocos. Mai ca le-as manca de vii. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie imi place de el :x e si foarte amuzant cel putin in filmele in care l-am vazut eu ;))(Jack and Jill :)) ) pare frumos filmul sper sa-l vad. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. chiar nu l-am vazut...
    \:D poate o sa am ocazia

    RăspundețiȘtergere
  17. Parfumuri si cosmetice ieftine sunt la www.fragranciashop.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am vazut filmul dar i-am dat acum descarcare.Maine ma uit la el. Mi-au placut tare mult toate filmele pe care le recomanzi.Avem aceleasi gusturi in materie de filme...hihi:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Superb filmul.. l-am vazut si re-re-vazut de n ori si l-as re-vedea oricand cu placere...
    Al Pacino, exceptional.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)