Pagini

Fata in fata cu karma...

O sa dati de cineva la un moment dat (sau poate ati dat deja) care o sa va faca fix ce le faceati altora mai slabi decat voi si sa vedeti atunci panica pentru ca sunteti constienti ca ati cam dat de dracu'... hi hi hi.

Parca acum incep si eu sa inteleg cum sta treaba cu "orice nas isi are nasul" si zau ca nu-i a buna, cum sa te lupti frate cu tine? Nu poti, pentru ca niciodata nu te-ai gandit ca mai exista cineva ca tine... Atunci, ce e de facut? Fugi? Te "reinventezi"? Ce faci?

Stiti Karma aia de care tot ziceam prin postarile mele? Ei bine mi-a facut si mie o vizita si nu prea mi-a placut... Am fost fata in fata cu aceasta Karma daca se poate spune asa si stiti ce am facut? Nu am facut nimic... mi-a tras o palma si am fost nevoita sa ma retrag, ce altceva puteam sa fac? Sa-i intorc si celalalt obraz? 
Neaaa, ii arat eu ei, dar nu acum, alta data, mwahahaha. 
Voi ce ati face daca v-ati trezi face to face with that bitch (karma) ?
Shall I slap her back? 

Va tuc. 
Seara faina.
Sursa foto

42 de comentarii:

  1. N-are rost sa o plesnesti inapoi. O sa isi faca singura treaba la un moment dat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,mi s-a întîmplat si mie sa ma întîlnesc cu ea,ba chiar prea des.Karma ne arata cine e bossul.xD

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ştii, câteodată este bună şi o "palmă" din asta. Am păţit-o şi eu şi de atunci m-am învăţat minte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa mai tarziu sau mai devreme oricum ne vine la toti randul, fiecare dintre noi isi gaseste nasul. :))
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Te descurci tu cu ea .. karma..mda , o am si eu ca musafir de la un timp . Dar nu la toate capitolele..

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine de stiut ori de nu, de invatat si de neuitat ca toate se platesc...aici si in aceasta viata. sau in alta si alta, de ce nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm.. interesant... dar stii cum e vorba aia: ce tie nu-ti place, altuia nu face :)...
    Las-o in voia ei..fie ca vrei sau nu... isi face mendrele cu tine si apoi trece la urmatorul(urmatoarea) :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca vine Karma la mine o snopesc in bataie :)) Glumesc :D O las sa-si faca treaba apoi ii spun LA REVEDERE si gata :)Deoarece Karma este considerata o lege universala a conservarii care are ca scop invatarea lectiilor de viata: ceea ce oferim noi altora primim si noi inapoi...dar inzecit!
    Cred ca aici se potriveste urmatorul proverb: ,,Fie roata si patrata, tot se-ntoarce ea odata!".

    RăspundețiȘtergere
  9. pai , trebuie sa ne invatam si insusi lectiile...nu avem scapare !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce sa'i faci...mai se intampla si d'astea, dar cred ca daca te pui cu karma (desi nu prea cred in ea, sincer) se intoarce iar si iar si iar si din ce in ce mai rau...nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu imi place de Karma :( In ultima vreme m-a tot vizitat, eu speram sa-i fac fata de fiecare data, dar e prea puternica, pana sa sesizez eu momentul, ea deja era calare pe mine.... Ii propun sa ia o pauza, ca eu am obosit sa ma lupt cu ea :))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Astea sunt lucruri firesti care trebuie sa se intample, le iei ca atare si nu prea dai palme inapoi ptr ca se vor intoarce si alea:)) mai bine inveti ceva si incerci sa nu mai faci ceva care s-ar putea sa se intoarca si la tine:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uneori trebuie sa ii dai o palma inapoi, uneori ..trebuie sa uiti.
    Am patiti si eu asta... ce am facut am primit inapoi de la alte persoane..

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca orice as face eu,ea tot isi face treaba,asa ca mai bine nu o incurc sperand ca o sa plece rapid!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. EU cred in ea si incerc sa nu fac lucruri ce "ar supara-o" :)... Insa vrand nevrand mai faci greseli, mai ai impulsuri si platesti pentru ele... nu degeaba se spune ca toata viata inveti.

    RăspundețiȘtergere
  16. hmmm...buna intrebarea;)cred ca i-as zambi si pe urma i-as spune sa se duca dracu':)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca o plesnesti inapoi, nu revine cu o lovitura si mai tare? Las-o in pace si poate te lasa si ea pe tine :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)