Pagini

Miercurea fara cuvinte- Lips...

Mhhhhhh, lips!!!


Continuarea la Carmen.
Sursa foto

Happy WW!

28 de comentarii:

  1. Cand nu'mi faci pofta de dulciuri imi faci de altele [-( acum de unde iau eu idiotul meu pentru un sarut?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador pozele cu buze ..si astea sunt geniale !

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm..cum pot participa si eu la "Miercurea fara cuvinte"?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. vaaaaaaaaai cum sunt! geniale, chiar geniale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost la Carmen. Nu era continuarea ;) :))
    Interesanta serie de fotografii!

    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) continuarea la Miercurea fara cuvinte:)) nu laaaa... :))

      mersi la fel!

      Ștergere
  6. Cine doreste un pupic? :)) hihi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi aminteşte de vremurile ,,bune"..:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)