Pagini

Ce faci cand... ?


Am vazut o leapsa la tanti Vienela si imi spunea "ia-ma la tineeee! ia-ma la tineeeee!", hahahaha, asa ca n-am putut sa o refuz (si nici nu e frumos) si iata-ma cu leapsa acilea.
Ce faceţi când…
1. … sunteţi deprimaţi (trişti, necăjiţi) ?
Hmmm, daca sunt foarte, foarte trista imi pun castile si bag muzica la greeeeeu, doar asa imi trece... 
2. … sunteţi nervoşi (furioşi, supăraţi nevoie mare, frustraţi) ?
Pai aici sunt 2 variante:
a. Tac, ceea ce la mine sa tac inseamna ceva... sunt ceva gen: "I may look calm, but in my head I've killed you three times. " Deci in momentul in care ma vezi ca ma schimb la fata si nu mai vorbesc ti-as recomanda sa fugi pe unde vezi cu ochii asta in caz ca ai chef sa ma freci la melodie, daca nu... ma lasi in pace vreo 5- 10 minute si imi trece... 
b. Sau ma apuca crizele si injur, tip, poate iti mai trag si vreuna... Asta nu e chiar asa de grava ca prima varianta pentru ca stii la ce sa te astepti... Crizele imi trec dupa vreo 5-10 minute.
3. … sunteţi şocaţi, revoltaţi, perplecsi ?
Daca sunt socata in prima instanta simt nevoia sa ma exteriorizez, pun mana pe telefon si sun pe cineva... apoi plang, apoi ma calmez si apoi ma pun pe ganduri... Cam la fel fac si daca sunt revoltata... perplecsa, etc... 
4. … sunteţi dezamăgiţi ?
Ei... la mine nu conteaza daca e vorba de o dezmagire mai mare sau mai mica... ma intristez.
5. …sunteţi fericiţi ?
Hmmmm, imi vine sa pup pe toata lumea, bag o melodie antrenanta si se poate sa si topai uneori de bucurie, hihi.
6. …nu vă simţiţi bine dpdv fizic (dar nu necesitaţi intervenţie medicală) ?
Din nou ma intristez pentru ca aici e cam nasol, uneori sunt paranoica ca sa zic asa si chiar daca de exemplu ma doare capul, eu imi imaginez ca am nu stiu ce boala incurabila (Doamne fereste). Nu stiu care este cauza, dar e foarte aiurea... 
7. … sunteţi surprinşi plăcut şi neplăcut ?
Plăcut: Probabil topai putin, depinde de surpriza.
Neplăcut: Devin rece ca gheaţa, nu poţi scoate un cuvânt de la mine în primele secunde, privirea se schimbă, devenind tăioasă, iar în gând umplu frigider după frigider.  (Tanti Vienela aci' reactionez ca tine, sper ca nu te deranjeaza ca n-am mai schimbat raspunsul).
8. … sunteţi criticat, judecat, ridiculizat ?
Nu-i a buna, pentru inceput sa zicem ca incerc sa-ti schimb parerea despre mine, mai bine zis incerc sa te fac sa vezi lucrurile din perspectiva mea (nu conteaza daca ai dreptate sau nu...) iar daca nu reusesc sa fac asta (ceea ce se intampla cam rar) pur si simplu ma enervez si reactionez cam ca la raspunsul de la 2- b.
9. … vă este frică, aveţi anxietate sau sunteţi îngrijoraţi?
E simplu, mintea mea o ia razna, imi fac tot felul de ganduri, de scenarii...
10. … sunteţi într-o situaţie neplăcută, în public ?
Si aici sunt tot 2 variante:
a. Ma rosesc si ma apuca plansul.
b. Sau incep sa fac haz de necaz.
Depinde de situatie.

Mno si cam atat, sa aveti un week-end fain.
Si ceva dulce, asa de toamna:





Va tuuuuc!
Sursa foto


35 de comentarii:

  1. Yammmyyy ce pfta de dulce mi-ai facutt !! =p~

    RăspundețiȘtergere
  2. e clar...te-ai babit...cand incep chestiile cu paranoia...se stie ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello C.L.M!

    Delicious Dulce! flowers!

    Have a good weekend my dear Friend!

    Braswil.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de prajiturii :x yamiii...
    In multe astfel de cazuri reactionez la fel ca tine. Insa la partea cu umplut frigidere la mine se aplica atunci cand cineva ma scoate din sarite si tinde coarda la maxim cu nervii mei.Eu nu sunt o persoana care se enerveaza repede dar si cand o fac le asigur frigiderele la toti cei implicati =)) si in egala masura sa nu se supere nimeni :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu reactionez cam la fel la nervi.. nu trag nimanui una, insa ori tac si te ucid in cap de 3 ori (:))), ori incep sa urlu.. deasemenea cand sunt foarte nervoasa incep sa tremur de nervi si sa-mi iasa lacrimi :P Totusi is genul la care dureaza mai mult supararea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-au ramas ochii la prajiturile alea:)).Pupici dulci!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu trebuia sa intru aici:)) nu am nimic dulce in casa si mi'e lene sa ma duc la magazin la ora asta:)) Dar oricum revenind la postare...si eu reactionez aproximativ la fel in majoritatea situatiilor...doar ca la 2 e o combinatie de a urmat de b sau b urmat de a depinde si la 10 e doar b :))

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte faine rasunsurile si imaginile alea m-au lasat cu gura cascata 8-> :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mereu amuzanta si plina de viata! Ahh si da, mi-ai facut pofta cu dulciurile de toamnaaaa :))) >:d<

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu reactionez cam ca tine in unele cazuri ,defapt in multe cazuri :)) si prajiturile alea =p~ ma abtin sa nu mananc desktopul de la laptop :))) :x:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Moniii,ce ne facusi cu prajiturile astea?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu trebuie sa ma declar incompetent de a raspunde la intrebarile acestei lepse, deoarece sunt atat de rar trist si necajit, incat asa ceva ma ia de fiecare data prin suprindere si nu stiu ce sa fac altceva decat sa incerc sa uit imediat de ce m-am suparat sau sa fug cat pot de repede si de politicos, (fara a crea panica in jur), cat mai departe de situatia respectiva. Nu ma simt deosebit de necajit, totodata, sa anunt ca duminica e ziua mea, si implinesc 32 (treizeci si doi) de ani. Te invit, just for fun & entertainment, (nu pt reclama sau credit la blogul meu), la o leapsa, daca iti face placere sa participi la un astfel de joc. Invitatia este extinsa si tuturor fanilor sau criticilor blogului tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos:D Daca ar fi mai multi oameni ca tine, n-are mai fi suparari in lume;)) La multi ani de acum!:D

      Ștergere
  13. :)) Singurul lucru care ma supara este acel "tanti". Vezi ca aseara m-am vopsit, nu se mai zareste nici o urma a varstei. :-P
    Si pentru ca m-ai suparat spunandu-mi tanti, iti fur o prajiturica. :))
    Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D imi place mie cum suna tanti:D Dar daca zici ca te-ai vopsit:)) atunci gata! nu-ti mai zic asa!:D Pofta mare:>

      zi buna si tie:X

      Ștergere
  14. Bună scumpo!
    Wow,ce de prăjituri...!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!
    Mii de pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu cand plang, mananc biscuiti...iar cand sunt fericita... mi-e pofta de prajiturile de-aici :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce fain arata prajiturelele <3 Acum salivez :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Draguta leapsa ;)) Siiii chestiutele alea duci si ... tomnatice par delicioase. ;))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)