Pagini

"Ce parfum folosesti? "

Mi se intampla de multe ori sa fiu intrebata ce parfum folosesc si mare le este mirarea celor care ma intreaba cand le raspund ca nu stiu sau ca nu-mi aduc aminte numele parfumului respectiv, in schimb le pot spune cum arata sticluta (memorie vizuala?). He he. 

Ok, poate vi se pare ciudat, dar mie nu, pur si simplu nu retin nume de parfumuri, de farduri (chiar daca folosesc mereu eyeliner si rimel- nici nu ma uit la firma de multe ori) sau rujuri, bine poate doar daca e o firma foarte cunoscuta(gen CK, D&G) atunci stiu despre ce este vorba, dar asa mi se pare o prostie sa-mi ocup memoria cu astfel de chestii neimportante. Si o sa va spun si de ce cred asta: ei bine, este simplu, produsele respective le am acasa, deci daca cineva e interesat cu adevarat de ceva cred ca poate avea rabdare pana ajung acasa ca sa-i dau informatia dorita, nu? Si oricum de ce as vrea ca cineva sa poarte acelasi parfum ca si mine? Ha! 
Aaa si am observat ca sunt si unii (ma rog... unele) care intreaba despre parfumuri doar pentru a fi si ei intrebati si incep sa-ti insire tot felul de magazine on-line cu parfumuri care mai de care, cu nu stiu ce nume sau ca au dat nu stiu cate zeci de euro pe un parfum... bla bla bla, bravo, ma bucur pentru tine, dar ghici ce? Nu ma intereseazaaaaaaaaaaa! Nu-mi plac oamenii care se lauda!

Sooo, sper ca nu sunt singura care nu retine chestiile aste, nu?

V-am tucat! Zi faina! 

PS: Mai pe seara o sa postez si castigatorul la concurs sau castigatorii, depinde de cate inscrieri au fost.

41 de comentarii:

  1. Nici eu nu retin numele parfumului si la fel ca tine,imi amintesc sticluta...
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiu numele parfumurilor :" poate si pentru ca nu am de astea cu nume importante ..gen Channel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună scumpo!
    Nici eu nu le rețin numele,firma de
    la care iau mai tot ce îmi trebuie este”Yves Rocher
    și sunt mulțumită!
    Îți doresc o duminică minunată scumpo!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cam ai dreptate. Sunt destule firme bune si cu preturi ok! :) Plus de asta daca pe tine te multumeste produsul respectiv nu e chiar atat de important numele, pentru ca stii unde sa-l gasesti si te duci frumos sa ti-l iei din nou, asta daca nu-ti place diversitatea ca si mie si imi place sa incerc fel si fel de chestii. :)

    Hugssss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sa incerc chestii noi, insa de exemplu fondul de ten daca ma intrebi de la ce firma este nu stiu pentru ca am o prietena de la care ma "aprovizionez" si deja stie ea despre care e vorba :))
      Acum na:D:)

      kissez:X:*

      Ștergere
  5. Nici eu nu retin numele ...
    Eu ma duc doar intr-un singur loc si imi cumpar parfumurile ...pot spune ca am un singur magazin favorit in ceea ce priveste parfumurile barbatesti unde vinde o buna prietena .(poate si asta e cauza ,,favoritismului") - zic si eu ;;)
    Intru frumos in magazin si cand ma vede ma duce ea frumusel de manuta (ca eu poate ma ratacesc :D) la raftuletul cu parfumuri barbatesti si ma las pe mana ei. Imi da sa ,,testez" acolo 2-3-4-5 parfumuri si care imi place cum miroase pe acela il iau:D Am spus ca ma las pe mana ei pt ca stie ce imi place si mai stiu ca imi da ceva la raportul pret-calitate ... ceva bun dar si la reduceri pt ca ei au mai au reduceri dar le mai tin ascunse :))
    Dar sa nu ma intrebe nimeni cu ce parfum ma dau pt ca nu am nici-o idee...doar daca vrea sa ajung acasa si sa le dau un telefon inapoi sa le spun numele.

    Sa ai o zi minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) E bine sa ai astfel de prietene :> :D

      o zi faina si tie:D:*

      Ștergere
  6. Eu folosesc un parful de la Yves Rocher (sper ca am scris bine) cu aroma de nuca de cocos, preerata mea hihi. Si mai am multe parumuri de la Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact ca tine ! Retin sticluta dar nu si numele , ceea ce este absolut normal pentru ca pe sticluta pui mana in fiecare zi , o atingi , ii retii forma bla , insa numele , ma rog , firma , nu stai sa o citesti de fiecare data cand folosesti parfumul , nu ? Deci..e normal , mai sunt unii oameni care tin neaparat sa retina firma pentru a se lauda , exact cum ai spus tu ! O zi faina si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  8. fara parfum nu sunt intreaga...si retin numele lor doar pentru ca nu-s multe :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici mie nu-mi plac oamenii laudarosi,si mai ales fetele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu retin numele parfumurilor care imi plac mult, pentru ca o data ce le miros, nu am cum sa le uit, cred :)) Totusi, sunt destul de putine, probabil si de aia. Parfumul meu preferat este Prada, iar mai nou Lady Million de la Paco Rabanne mi se pare foarte "bun". A, si am unul pe care il urasc si care imi intoarce stomacul pe dos de fiecare data cand il simt: Channel No.5 :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu numele pentru ca sunt 2-3 pe care le folosesc de ani si nu ma dau concomitent cu ele...
    Nici mie nu-mi place sa am acelasi parfum cum au altii din grup.
    Parfumul este ca o carte de vizita la un moment dat lumea te identifica dupa el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D aia da ;)) cam asa zic si eu ;)) nu-mi place sa fiu copiata ca sa zic asa:)

      Ștergere
  12. Bine te-am găsit!
    Primiţi şi pe mine la dumneavoastră?

    RăspundețiȘtergere
  13. Primiţi şi pe mine aici?

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu folosesc Channel -Amor Amor...este genial!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai eu nu am asa multe parfumuri incat sa nu tin minte cu cea m-am dat :) Mai ales ca nu le alternez asa mult, port si saptamani intregi acelasi parfum.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu le tin minte pentru ca am o obsesie pentru parfumuri :))). Momentan folosesc chanel cocco mademoiselle, escada-marine groove si j'adore.Mereu sunt in cautarea unui parfum care sa ma faca sa il iubesc:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Şi mama mea foloseşte parfum d-ăsta.Eu în schimb..Victoria's secret:)).

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici eu nu tin minte numele parfumurilor si nu sunt pasionata de parfumuri,nu mi se pare necesar sa am noptiera plina de parfumuri.In ultimul timp folosesc unul de la Yves Rocher,comme une Evidence ( a trebuit sa ma uit pe cutie ca sa-i stiu denumirea) care imi place foarte mult si in afara de el mai am unul tot de la Yves Rocher,acestea sunt parfumurile pe care le folosesc.Am mai primit vreo doua cadou,dar nu le-am folosit inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vad ca foarte multa lume il foloseste;)) inseamna ca e fain:D

      Ștergere
  19. Cunosc o persoană care îţi zice din start ce esenţă are parfumul, cât de rafinat, etc. Drace, de unde le ştie?
    Parfumul e pentru a te face să miroşi mai plăcut, adică să nu puţi, nu să te lauzi că unul e mai scump ca altul, părerea mea.
    Aşadar dacă m-ar întreba cineva ce parfum folosesc, mereu le voi spune că-i spray :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))haha:D probabil are vreun "har" ceva:)) cine stie:D

      buna ideea asta cu spray-ul :))

      Ștergere
  20. Ce mai conteaza sa tii minte numele atata timp cat mirosi bine? Chiar nu are rost sa-ti ocupi memoria degeaba;)

    RăspundețiȘtergere
  21. mie imi plac parfumurile de la fm de pe parfumuri.ieftinedetot.ro

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)