Pagini

Wishlist gentute

O daaa. Cred ca a trecut ceva timp de la un wishlist al meu pentru gentute. Parca am mai facut unul pe blogul de beauty, dar nu pentru gentutele de care am dat acum. Am pus eu mai de demult ochii pe un magazin unde poti cumpara haine online, Wardrobeb.ro, care are o gramada de chestii misto, mi se pare ca v-am aratat cateva sacouri de dama de la ei, din cate imi aduc eu aminte si tocmai de aceea i-am si tinut minte. Si iata ca de aceasta data nu am mai dat de ei cautand haine, ci genti online si ce am gasit m-a facut sa-mi doresc sa am muuulti bani ca sa mi le pot permite.

Sau cel putin sa caut variante asemanatoare pe care sa le pot cumpara, desi asemanator nu inseamna la fel, iar modele aproape identice cu cele alese de mine mai sus nu cred ca o sa gasesc. Oricum ar fi sunt superbeeeeee, mai ales clutch-ul roz cu si cel crem cu aplicatiile acelea. Bineinteles ca nici cea din piele de sarpe si cea cu London flag nu sunt mai prejos, dar cele doua clutch-uri au asa ceva deosebit, sunt elegante, sofisticate, mmm, ca mine, hahaha.

Mno, cum vi se pare? Sunt pe gusturile voastre? Sau sunt prea colorate pentru voi? Sa stiti ca mie imi plac accesoriile colorate, sunt la fel de usor de asortat ca si cele neutre. Zau asa! Ca de exemplu, la o tinuta black and white sau all black/ all white, gentuta oricare din gentutele alese de mine, ar pune-o in evidenta. Cat despre accesoriile neutre, mmmm, parca nu ma dau in vant dupa tinutele colorate, dar merg si ele foarte bine cu tinute simple, deci, nimic nu e imposibil sau prea indraznet. Ce parere aveti, am dreptate? Zi faina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)