Pagini

Sunt o ciudata, ma relaxez uitandu-ma la nail art si haine. Pe tine ce te relaxeaza?

Stiti ca imi place sa umblu pe site-uri in lung si in lat sa vad ce si cum, si nu stiu cum e la voi dar se pare ca pe mine ma relaxeaza foarte tare uitatul pe site-uri cu unghiute, pictura pe unghii mai bine zis sau site-uri cu hainuteeeeee. 

Ce-i drept cand vine vorba de unghii, mai pun in practica o idee, doua, dar cand vine vorba de haine, imi cam pun pofta in cui, ma multumesc doar cu wishlist-uri, pentru ca vedeti voi, deja am strans o gramada de haine pe care nu le port si daca mai strang multe nu stiu ce o sa mai fac cu ele. Mami mi-a propus sa le vand, dar nu ma lasa sufletul, sa le donez, la fel, mai ales ca eu sunt genul ala de om care face pierdut un obiect, si isi aminteste de el peste cateva luni buuuuune, iar cand nu-l mai gaseste pentru ca nu il mai are, il apuca regretele, deci mai bine evit astfel de intamplari, hi hi.

So, relaxandu-ma in marea involburata a hainelor online, atentia mi s-a oprit la Miniprix, pentru ca dupa cum ii spune si numele, au mini preturi si haine destul de frumusele. Initial il stiam ca si magazin de pantofi online, dar se pare ca in timp s-a dezvoltat, acum asa stiam eu, sa nu dati cu pietre daca gresesc, hehe. (Oricum, parca am mai facut un articol despre ei ca stiu ca ii urmaresc mai mereu, hmmm...)

Deci in primul rand mi-au placut foarte tare niste cizme elegante de dama, botine gen, ghetute, ce or fi ele si o pereche de adidasi cu leopard.
Apooooooi m-am lasat dusa de val si am aruncat o privire si peste blugi, am doua "victime": o pereche de blugi mai deschisi pentru ca am vazut niste tinute suuuuuper cu ei, si o pereche de blugi cu talie inalta dar mai inchisi la culoare. Daca nu stiati se poarta genul asta de blugi, la cei cu talie inalta ma refer, nu se mai poarta suncile la vedere.
Ow da, si mi s-a pus pata si pe o rochita alba. Pare mai degraba ceva din doua piese, dar rochita este. Imi place la nebunie decolteul, ma duce cu gandul la vremurile de demult apuse, imi place si lungimea ei, nici prea scurta, nici prea lunga, cred ca m-ar avantaja, deci si ea este trecuta pe wishlist-ul meu.

Mda, si ma opresc aici pentru ca daca o sa mai continui o sa fac o postare de multe, multe pagini/ randuri, in schimb va invit pe voi sa-mi spuneti cum va relaxati, sau ce va relaxeaza. Zi faina!
sursafoto: www.miniprix.ro

Un comentariu:

  1. nu ma omor dupa blugii cu talie inalta deloc, chiar daca-mi ascund toate rotujimile. dar rochita asta alba e...super!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)