Pagini

Chit-chat: O casa cu de toate

De curand, am fost in vizita la un prieten pe acasa. Nu ne-am mai vazut de cand am terminat scoala generala, el continuandu-si studiile la distanta mare de casa iar acum, a revenit in oras, cumparandu-si propria locuinta. Mi-a deschis usa cu caldura si m-a primit in casa, simtind cum un val de aer cald si primitor  imi invaluie trupul. 
Privirea mi se plimba in stanga si-n dreapta, dornica sa vad apartamentul, cum arata si ce gusturi are in materie de imobiliare. Nu s-a putut abtine sa nu se laude cu ceea ce a facut, insa nu e de condamnat, fiindca ma bucur ca reuseste sa se puna singur pe propriile picioare. S-a oferit sa-i faca un tur al locuintei si am observat ca la el in casa, nimic nu e...normal. 

Nu o spun ca fiind ceva rau ci ma refer la faptul ca nu pastreaza obiectele asa cum le cumpara dintr-un magazin ci le accesorizeaza. Am gasit accesorii de bucatarie dar si accesorii pentru mobilier pe toate lucrurile din casa. Unii chiar au mania giugiucurilor si briz-brizurilor. Pana si anumite obiecte sanitare din ceramica erau personalizate cu smiley-uri si alte cine stie ce lucruri. 
Omul acesta inca poarta licurici la telefon, asa cum purtam si eu, si tu, si noi...in urma cu cativa ani. Nici nu mai stiam ca se gasesc. Mobila toata este de culoare crem, atat in dormitor cat si in sufragerie si bucatarie. Totul se asorteaza frumos iar camerele nu sunt incarcate cu mobila, permitand peretilor, dar si oamenilor care stau inauntru, sa respire. De asemenea si felul in care acestea sunt accesorizate, iti incanta privirea in asa fel incat nu-ti poti lua ochii de la ele. E simplu! Un apartament simplu dar realizat asa de frumos incat, ca musafir, iti doresti sa nu mai pleci de acolo. 
De apreciat si de spus si altora. Ma bucur ca unii oameni nu vad frumosul numai prin lucruri sofisticate ci unii gasesc frumosul in lucrurile simple. Pe cand unii stau si asteapta frumosul, altii pun mana si si-l creeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)