Pagini

Jucarii pentru copii!

Daca va aflati printre oamenii care au norocul si fericirea in viata de a avea copilasi, atunci cu siguranta postarea mea de azi o sa va intereseze pentru ca azi, vreau sa va vorbesc despre un magazin online de jucarii, Noriel.ro. Si daca va intrebati ce mi-a venit, ei bine, sa stiti ca si eu inca ma uit la desene, iar la desene, se mai dau din cand in cand reclame, si cateva din reclame de fapt majoritatea sunt facute pentru copii fiindca sunt reclame la diverse jocuri cu plastilina de modelat (joc, care sincer ma incanta si pe mine, parca ma si vad in fundu' gradinii facand legume din plastilina ca sa le vand copiilor de pe strada, hehe, astea da amintiri din copilarie) sau la lego Chima, sau la Barbie balerinaaa, o daaaaa, zau asa, parca sunt mai frumoase papusile de acum decat cele de pe "vremea mea", iar bineinteles, toate aceste reclame sunt facute de catre cei de la Noriel.

Si uite asa am ajuns si eu aici sa va vorbesc despre ei, adica nu stiu, mi se pare destul de interesant unde au ajuns companiile care confectioneaza jucarii, unele sunt de-a dreptul fantastice, si din cate m-am documentat se pare ca cei de la Noriel reprezinta cel mai complet magazin online de jucarii, practic ei au de toateeeee. Stiti ce mi-as cumpara eu de la ei? Un puzzle. Asta daca incerc sa fiu matura, caci daca ma copilaresc as ajunge sa cumpar jumatate din magazin, hi hiiiiiii. Sunt atatea jucarii ca nici nu stii ce sa alegi, toate sunt asa faine, atragatoare, care mai de care mai inteligente, eu as fi pur si simplu mai rau decat un copilas, dar norocul parintilor ca unele odrasle au o intuitie buna si stiu exact ce isi doresc.

Dar cum spuneam ca va vorbesc despre Noriel si mai putin despre mine si amintirile mele, tin sa va informez ca pe langa sumedenia de jucarii pe care o au in magazin au si preturi destul de bune. Livrarea jucariilor este gratuita pentru comenzile care depasesc 150 de ron si se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, site-ul este dotat cu filtre care sunt foarte utile atunci cand stiti ca cautati bineinteles, oricum mai multe informatii o sa gasiti la ei pe site (www.noriel.ro). Asadar, spor la cumparat bucurii pentru minunile vietii voastre. Zi faina sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)