Pagini

Chit-chat: Despre nunti

Tot mai des in jurul meu aud muzica pe la porti semn de nunta, asa ca am inceput sa discut o prietena pe tema asta, am inceput sa ne imaginam cum ar fi sa-i organizam nunta, nu de alta dar ea e o fire mai visatoare, eu inca nu ma gandesc la asa ceva, hi hi. 

So, eu mi-am asumat rolul de organizator, asa ca am inceput cu alegerea locatiei, stiam ca exista un ballroom Bucuresti, care este un fel de salon pentru nunti si mai stiam ca trebuie sa cautam restaurante nunti, probabil ca va intrebati de ce zic de Bucuresti, ei bine pentru ca acolo viseaza ea sa ajunga si sa se mute, si bineinteles sa se si marite. Ea nu vrea o nunta din asta tipica, stiti voi, cu lautari si cu hora in fata portii, cu chiuituri, urlete si chestii pe care ea le clasifica fiind "taranesti", ea viseaza la o nunta intr-un salon din acela mareeee cu o tema parizianaaa (de acolo si ideea cu Bucuresti, micul Paris, hehe), apoi sa se mute in aer liber, pe malul lacului, unde sa fie amenajat un altar din acela cu flori si scaune si toate cele.
Deci, eram la locatie, n-am gasit o locatie pana la urma caci am fost repede cuprinse de febra rochiei de mireasa, am dat fuga pe Pinterest si de acolo am ales modelul pe care si-l dorea, apoi, am trecut la invitati. Surprinzator a fost ca initial planuiam sa invitam doar cateva persoane, dar s-a ajuns la un numaaar muuult mai mare decat ne-am asteptat, se pare ca avem mai multi prieteni decat credeam. 

Am cautat si modele de invitatii si gata. Pare destul de usoara munca de organizator de nunti, asta cand o faci imaginar, caci am vazut dezastre maaaari si nervi tociti la maxim live. Oricum, ce mi s-a parut interesant a fost faptul ca ea deja stie cum vrea sa fie totul, acum mai are nevoie doar de mire, mwahahahaha. Eu sunt cam habarnista.

Voi, ma adresez fetelor in principal, v-ati gandit la cum ar arata nunta voastra? 
sursafoto: www.google.ro

4 comentarii:

  1. Eu zic sa devenim partenere de afaceri si sa ne deschidem o firma de organizari evenimente :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand o deschid pe a mea in primavara sa va chem la interviu ? :D Eu ador domeniul asta pentru ca imi place sa surprind fericirea de pe chipul mireselor cand vad tot ce ai pus la cale :D

      Ștergere
    2. http://centrul-de-evenimente-bucuresti.ro/galerie/

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)