Pagini

Guest post- Si baietii poarta bijuterii!

Cand eram mai micuta aveam impresia ca doar fetele/ femeile poarta bijuterii, iar cand vedeam un baiat cu o bratara sau vreun inel, ceva, il catalogam ca si ciudat. Ei bine, acum am crescut, lumea a evoluat, bijuteriile se pot purta de oricine bineinteles iar asta nu mi se mai pare ciudat, de fapt, am vazut ca sunt o gramada de site-uri care au bijuterii de barbati superbe: bratari de barbati, inele de barbati, lantisoare, din fel si fel de materiale, combinatii de materiale, sunt geniale pur si simplu (nu e ca si cum bijuteriile pentru femei n-ar fi, haha).

Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii, va dau exemplu si un magazin de bijuterii care este atat online, dar are sedii si in orase din tara, Bijuteria Teilor, Pitesti, Arges, si multe altele. Produsele lor sunt unicate, nu stiu, dar n-am mai vazut asa frumuseti. 

Rasfoindu-le site-ul m-am oprit la verighete din aur alb si am gasit o pereche care m-a facut sa ma indragostesc pe loc.

Din cate am inteles majoritatea bijuteriilor pe care le purtam noi sunt facute manual, eu nu pot sa imi imaginez cata munca sta in spatele acestor minunatii. Mereu m-am intrebat cum se fac inelele pentru ca sunt favoritele mele, si uneori imi doream sa lucrez la o fabrica de bijuterii. Da' chiar, va dati seama, C.L.M.-ica bijuter, uuuuuuuuuuu, sa imi pot face bijuterii la comanda dupa bunul plac, ce capodopere ar iesi din mana mea, mwahahahhaha.

Da, deci, revenind la subiect, bijuteriile de pe site-ul lor chiar sunt splendide, sunt finute, sunt elegante si sofisticate, mi se potrivesc. De fapt, cui nu i s-ar potrivi? Huh, asadar, si baietii si fetele pot purta orice in materie de bijuterii, sunteti de acord cu mine? Sa aveti o zi faina!
sursafoto: http://www.bijuteriateilor.ro

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)