Pagini

Chit-chat: Despre vacante, Anul Nou...

Voi aveti planuri pentru Revelion? Nu fac referire la Anul Nou in sine ci unde petreceti in acea perioada. Daca tu nu te-ai gandit inca, eu am facut-o. Ca de obicei, imi fac planuri chiar daca, uneori, nu mi-au iesit cum mi-am dorit eu. Poate de aceea se spune ca nu e bine sa-ti faci planuri din timp fiindca vor interveni altele atunci.  
Ideile mele de vacanta ma duc cu gandul la o alta tara, orice alta tara dar nu Romania. Nu vreau sa sune ca si cum as avea ceva cu aceasta tarisoara doar ca am facut de cateva ori Anul Nou in Romania si sunt dornica sa cunosc si alte locuri, alt tip de mancare si sa invat lucruri noi. Asta m-a facut sa iau laptop-ul in brate si sa caut pret bilet avion Bucuresti-Amsterdam, bilete Bucuresti-Paris sau Bucuresti-Praga

Nu stiu, imi e greu sa ma decid in functie de locatie. Daca stau sa ma gandesc, pot sa ma duc oriunde in lume, pe orice continent si in orice oras dar cat ma costa transportul? Asa ca primul criteriu folosit pentru a alege destinatia este pretul biletului. Cateva site-uri si cateva apeluri in stanga si-n dreapta la agentiile de turism m-au facut sa ma decid ca Anul Nou sa il sarbatoresc in...Amsterdam.

Nu vreau sa va influentez in vreun fel decizia in ceea ce priveste vacanta voastra de iarna si unde va petreceti Anul Nou. Desigur, ii indemn pe toti sa petreaca unde se simt mai bine si confortabil, in familie, la mare, la munte, in club, intr-o alta tara s.a.m.d. Conteaza sa nu lasi Anul Nou sa treaca pe langa tine fara sa petreci si sa nu te distrezi. Insa consider ca, indiferent de locul unde te decizi sa petreci, cel mai frumos mod de a face Revelionul este alaturi de persoana iubita. Sunteti de acord cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)