Pagini

Eu sunt PentruAnimale!

Imi plac animalele, dar cui nu ii plac? De fapt, nu, sa nu-mi raspundeti, era o intrebare capcana, stiu ca sunt si oameni care nu iubesc animalele, de nicio rasa, de nicio culoare, nici macar un fel de animal, dar nu despre ei vreau sa va vorbesc ci despre animalute. Animalutele sunt niste suflete atat de pure si de sincere, din nefericire nu toata lumea intelege asta, si cel mai tare ma deranjeaza oamenii care desi nu le ajuta cu nimic le fac rau... Dar, pe langa acest gen de oameni mai sunt si altii care le ajuta, le hranesc si le duc de grija, le ofera iubire neconditionata si se aleg cu un prieten pe viata. In aceasta categorie intra cei de la PentruAnimale.ro, ei s-au gandit si la sufletele necuvantatoare si au decis sa deschida un magazin numaaaaai cu bunatati pentru animalute.

Asadar, pe langa accesorii pentru catei, jucarioare, si produse farmaceutice, au si mancare (de exemplu Royal Canin Exigent la 10 kg) pentru catei, de fapt, au accesorii si alte articole nu numai pentru caini ci si pentru pisici, pasari, rozatoaaaare, pestisori, reptile, absolut orice animalut de companie.

Preturile lor sunt accesibile din punctul meu de vedere, si oricum eu cred ca reprezinta aproape nimic in comparatie cu bucuria pe care o primesti de la animalul tau de companie. 

Ia spuneti-mi, voi aveti vreun prieten necuvantator? Eu da, am un catel, cateloi, hi hi, e maaaaare acum, din nefericire are maxilarul rupt... Dar e bine... O sa fie bine, a inceput sa pape, e vesel, topaie si toate cele.
Va puuuupam!

4 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)