Pagini

Chit-chat: Despre schiat, snowboarding, skateboarding...

Imi plac oamenii care mereu cauta ceva nou, care sunt aventurosi, pentru care frica e doar o iluzie, ei traiesc viata cu adevarat, as vrea sa fiu si eu ca ei... Daaar nu sunt, din pacate. Cine stie, poate in timp o sa ma schimb, desi cu greu se schimba oamenii, insa nu e imposibil, nu? 

Probabil va intrebati ce mi-a venit asa dintr-o data. Ei bine, ma uitam pe Youtube la fel si fel de filmulete amuzante si am ajuns la unele cu aventuri de la schiat. Si uite asa mi-am dat seama ca eu niciodata nu am ajuns la munte, ce sa mai zic de schi, nu am schiat niciodata si sincera sa fiu mi-ar fi cam frica. Pentru mine cred ca ar fi mai palpitant sa fac cumparaturile cu ajutorul carora sa ma pregatesc de schiat, stiti voi chestii obisnuite precum accesorii de ski, ochelari de schi, si multe altele

Si ma apucasem sa va vorbesc de curaj, paaai schiatul nu mi se pare atat de greu, dar snowboarding-ul, o daaaaaaaaaaa. Am vazut si cateva filmulete cu scheme din acelea misto facute in aer si vreau sa va spun ca si eu cand eram mica ma dadeam cu placa de skateboard si traiam cu impresia ca e la fel de usor si cu placa de snowboard, insa acum am inceput sa am dubii in privinta asta. Adica, e diferenta ca de la cer la pamant, cand e vorba de skateboarding sunt de parere ca ai o siguranta cum ca te poti opri oricand, in schimb cu placa de snowboard daca vrei sa te opresti o poti face intr-un pom sau ceva, mi se pare muuult mai dificil de controlat, nu stiu de ce, nu sunt eu experta, dar...

Mno, spuneti-mi voi ce pareri aveti, ati folosit placa de snowboard vreodata? Dar despre skateboarding ce credeti? De schiat, ati schiat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)