Pagini

Acum poti face si reincarcari online!

Am aflat si eu de curand ca Romtelecom si Cosmote s-au transformat in Telekom, asta daca am inteles eu bine si am mai aflat ca acum poti reincarca online cartela vodafone si orange, poti cumpara chiar si credit Telekom prin intermediul unui website, re-incarcare.ro. 

Si e foarte misto chestia asta, mai ales ca eu am lucrat intr-un magazin de telefonie mobila si veneau pe zi, zeci de persoane care doreau sa-si reincarce cartelele si erau nevoiti sa stea la coada pentru ca inaintea lor erau si alti oameni care fie incheiau contracte, fie achitau facturi. La un moment dat devenea frustrant si pentru mine ca si consultant ca nu puteam face fata, ce sa mai zic de saracii oameni care asteptau atata pentru o reincarcare de 4, 5 euro si apoi isi vedeau de drum.

Deci da, e o idee misto si foarte simpla. Iti alegi reteaua ta, oferta, suma cu care reincarci, bineinteles introduci numarul de telefon si adresa de email, esti de acord cu conditiile respective si apoi apesi butonul de reincarcare. O sa ti se deschida un sumar pentru comanda ca sa fii sigura ca nu ai gresit si sa vezi cat ai de plata si efectuezi plata online prin intermediul cardului, contului paypal, ce ai tu. Si gataaaa, ai credit. Fara stres, de acasa, din plapumica ta cea calduroasa, ti-ai reincarcat cartela si poti vorbi cat vrei. 

In caz ca va intrebati, eu am abonament, deci, nu o sa pot beneficia de acest lucru, dar am zis sa fiti la curent si voi, adica, daca eu as folosi cartela, as vrea sa stiu ca am si optiunea asta. Si mi se pare ca si la abonament poti efectua plata online, uite ca nu am incercat niciodata, hmmmm.

Mno, sa aveti o saptamana faina. Daca folositi modalitatea asta de plata sa-mi dati de stire sa stiu si eu daca va place de ea, vorba aia, hehe.

Un comentariu:

  1. Hehe de luni bune folosesc reincarcarea online pe site-ul orange :) Mult mai usor si rapid :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)