Pagini

Incaltamintea si oamenii

Se schimba vremea, se schimba incaltamintea, nu doar imbracamintea. Vara a trecut si incet, incet ne indreptam spre sezonul rece, parasind hainele subtiri pentru ceva mai gros. Insa nu doar hainele trebuie schimbate ci si incaltamintea. Adaptarea la sezon este necesara. Lasam slapii si tenesii de vara la o parte, cumparand incaltaminte de calitate la un pret avantajos. Chiar acum la Iasi gasesti incaltaminte la preturi foarte avantajoase in toate magazinele.

Totodata in aceasta perioada, majoritatea magazinelor mari fac reduceri mari la incaltamintea de vara, facand lichidari de stoc, insa pentru ce ai lua ceva pentru o perioada care a trecut? "Pentru anul urmator.", imi vor raspunde unii, dar eu le-as spune ca mai este suficient timp pentru anul urmator sa cumpere, in plus de asta, la primavara apare incaltaminte noua iar daca iti place ceva si vrei sa-l porti, nu-l cumperi fiindca ai luat incaltaminte anul trecut si vei sta cu ea in suport sau un dulap? Uraaaaaat!

Nu stiu voi, dar eu am fost intotdeauna la zi cu incaltamintea fiindca modul in care iesi pe strada spune multe despre un om la prima vedere, mai ales incaltamintea. Stiu o fata care judeca pur si simplu oamenii in functie de ceea ce purtau. Adica la era clara treaba: daca porti incaltaminte de firma, fie ai bani, fie n-ai si cumperi produsele mai ieftin de la "bisnitari" gen, iar daca nu ai incaltaminte de firma, te baga in categoria "piata" si te ignora total. Cand am intrebat-o de ce face asta, a zis ca asa isi alege ea prietenii, iar eu bineinteles ca am ramas fara cuvinte atunci, insa daca as avea ocazia sa mai aud asa ceva de la cineva, clar i-as zice vreo doua. Oamenii sunt ciudati, chiar sunt!

Tu cum alegi sa te incalti? Esti atent la oamenii care trec pe langa tine, uitandu-te la ce incaltaminte au in picioare? 

Selgros Iasi

Produse alimentare si nealimentare
Soseaua Nicolina nr. 57A Iasi,700711, RO
Tel: 0232 306 000
Fax 0232 306 199

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)