Pagini

Another autumn wishlist!

Dupa cum v-am mai spus ador wishlist-urile, sper ca nu ma repet sau ceva, iar daca o fac, ei bine, stiu ca sunt iertata, hihi. Asadar, am facut un wishlist de curand pentru incaltaminte de toamna, asa ca am zis sa fac si unul de imbracaminte, mai ales ca am gasit cateva chestiute pe care am pus ochii de curand. Ce chestiute? Well, niste camasi dama ieftine si misto.
Deci atat de miiiiiiiiiiiiiiiisto, mai ales aceea cu petele alea, cu un aer gothic asa, mmmm, e perfecta pentru atmosfera de toamna parca desprinsa dintr-un poem de-al lui Bacovia. Ow si la polul opus imi place la fel de mult si camasuta cu flori, este numai perfecta pentru zilele insorite de toamna.

Niste, niste, niste pulovere crosetate, adica nu chiar, pulovere faine de tot.
Iubesc accentul de animal print de pe puloverul rosu, m-am indragostit de curand de gri, iar pufoseniile sunt in lista mea de anul trecut, de fapt am doua pulovere pufoase si as mai vrea inca unul ca cel din poza, imi plac print-urile cu animale.

Siii niste rochii de toamna super- mega- ultra dragute!
Prima e mai elegantuta, cred ca as putea sa o port la ocazii, iar cele doua garantat sunt perfecte pentru zi. Mai ales cea din mijloc, am vazut-o pe Kat Von D purtand ceva asemanator, imi place gulerul acela, imi aminteste de uniformele scolare din clasele primare, hihi.

Mno, cam atat pentru azi, sper ca v-au placut alegerile mele. Va tenteaza ceva de pe aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)