Pagini

Tu cum iti gasesti locul de munca?

Cautarea unui loc de munca este de obicei pentru mine un lucru destul de strasant pentru ca aproape niciodata nu gasesc ceea ce imi doresc si mereu este un proces de durata. Nu stiu de unde incepeti voi, dar eu incep intotdeauna cu Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca si acolo nu prea e mare branza niciodata, in mare sunt doar joburi pentru oameni necalificati, si nu ca sunt eu prea pretentioasa, dar nu cred ca am ce cauta sa lucrez pe un post de zidar, sudor, si asa mai departe... 

Asa ca, imi concentrez atentia pe cautarea online a unui job, ei bine si aici e mai complicat zic eu. De ce este complicat? Pai, sunt o gramada de site-uri care nu ofera detalii suficiente si nici nu au o organizare foarte buna ca sa zic asa, insa am dat de unul de care sunt destul de multumita, Hipo, mi se pare putin mai diferit. Adica nu ofera strict informatii despre joburi, au sectiuni speciale destinate studentilor, au detalii despre diverse programe organizate de firme mari din tari (nu dau detalii ca nu vreau sa fac reclama), iar cautarea unui loc de munca este foarte simpla.

Da, si stiti ce mi se pare ciudat, ca atunci cand scrii cuvinte cheie ca "locuri de munca Braila", "joburi Bistrita", sau ma rog, Severin in cazul meu, sunt doar niste exemple, site-ul asta despre care va zic eu nu apare in topuri, apar altele care dau informatii total eronate, zau asa, parca Google asta e beat cateodata.

Mno, cam gata despre mine, spuneti-mi despre voi, aveti un "proces" anume care se desfasoara atunci cand va cautati un job? Optati pentru site-urile destinate special locurilor de munca? Daca da, aveti vreunul favorit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)