Pagini

Sa fim exotici, zic!

Am dat de un citat frumos care zice ca lumea este ca o carte si ca cei care nu calatoresc citesc doar o singura pagina, o da, cat adevar, de aia imi plac mie citatele si nu numai, de aia imi plac cartile, de aia imi plac mie calatoriile, fie ca sunt pe distante lungi sau scurte, nu conteaza. Dar stiti ce imi place si mai mult, vacanta, de cand ma stiu am visat la vacante exotice in tot felul de destinatii exotice cum ar fi: Africa de Sud, Caraibe, Insulele Maldive, Cuba si multe altele.

Ei da, ma intreb oare cine nu viseaza sa plece intr-o vacanta exotica, macar o data in viata, cine? Exista cineva? Eu si de curiozitate si tot as merge, mai ales ca sunt acum o gramada de oferte atractive in locatii de vis.

Uhuuuu, deja ma si vad cu o carte in mana, stand intr-un hamac prins de doi palmieri pe o plaja sau intr-o jungla tropicala, savurand o limonada, mmmmm, si niste indivizi din aia sexi facandu-mi racoare cu frunze din acelea mari, uuuuuuu, asta da viata.

As putea renunta si la laptop pentru o vreme, si la mobil, de fapt ce spun eu aici, as putea renunta la internet, mi-as tine telefonul sau aparatul de fotografiat doar pentru a face poze evident.

Ce frumos e sa visezi, si nici macar nu dorm, hahahahaha, dar daca vreti va iau si pe voi cu mine in escapada mea exotica, nu va cer niciun ban.

Pfiuuuu, gata, gata, mi-am revenit, cred ca mi se trage de la fotografiile pe care le tot zaresc pe Facebook ale unui individ, dar totusi, o vacanta dupa tot stresul de care am avut parte in ultima perioada ar prinde atat de bine, chiar si imaginara, o da, credeti-ma, e un exercitiu bun pentru a va relaxa mintea.

So, ati avut vreodata ocazia sa vizitati vreo zona exotica?
sursafoto: www.tumblr.com

2 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)