Pagini

Pudra face minuni pentru par!

Am reusit in weekend sa ies si eu la un suc cu fetele, asta dupa ce o bucata buna de timp am cam stat inchisa in casa, si prin sumedenia de subiecte pe care am discutat-o, a fost si unul care le-a starnit atentia (nu, nu e vorba de baieti, haha) iar eu sunt mandra ca "am dat mai departe" unul din trucurile invatate de la alte fete/ youtuberite, yey!!!

Si ca sa nu va mai tin in suspans este vorba despre un mic truc legat de frumusete. Se pare ca aproape toate fetele intampina probleme cu parul, mai exact cu ingrasarea lui dupa vreo doua zile de la ultima spalare, unele sunt chiar disperate saracele pentru ca din cauza spalatului prea des a inceput sa le pice parul, altele s-au plictisit sa stea toata ziua cu capul in apa si cu feonul in mana, la un moment dat eram in situatia lor si eu, asta pana mi-a venit stralucita idee sa caut o rezolvare pe internet. Zis si facut! De fapt, cautat si gasit! Solutia: pudra! 

Acum probabil ca va intrebati: "Cum adica pudra?", "Ce fel de pudra?", "Ce treaba are pudra cu parul?", ei bine are. Puteti folosi orice pudra vreti voi. Eu folosesc pudra normala pentru fata pentru ca avand culoarea pielii atunci cand o aplic nu mi se albeste scalpul. Deci care este ideea? Pai, in momentul in care observati ca parul vostru o ia razna, isi pierde din volum, devine unsuros si nu aveti timp sa va spalati pe cap sau nu aveti chef, luati o pensula si o pudra si aplicati-o pe scap, masand usor pana nu se mai vede. O sa vedeti imediat o schimbare in par, o sa arate proaspat spalat, revigorat si voluminos. Totusi trebuie sa tineti cont de cantitatea folosita, daca folositi prea des si prea mult riscati sa va uscati scalpul prea rau si sa intampinati alte probleme, aici vorbesc din experienta, heh.

So, merge si pudra de talc, insa e prea multa bataie de cap pentru mine, eu am folosit o pudra de la E.L.F., e vreo 9 lei, si am spart-o ca sa pot sa o aplic mai usor.

Asadar, daca nu ma credeti va invit sa incercati data viitoare cand vi se ingrasa parul si sa-mi spuneti cum vi se pare, daca intr-adevar pudra face minuni pentru parul vostru, pentru al meu a facut, hi hi. Zi faina. 

7 comentarii:

  1. Era bun acest pont înainte să îmi comand un ditamai stocul de șampon Batiste :)) Am încercat cu pudra de talc dar nu îmi place pentru că rămâne părul alb. Mai ales că părul e brunet.

    Am să încerc odată și pudra obișnuită

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam de samponul ala, e bun? :D cu pudra de talc am incercat si eu, si la fel am parul negru si pana intra pudra, ohoooooooo.

      Incearca si te astept cu o parere. Pup

      Ștergere
    2. Așa cum este specificat si in comentariul de sub acesta,Batiste este un șampon uscat. Similar cu șamponul uscat de la Balea pe care il găsești in DM, doar ca mi se pare mult mai bun. Vine sub forma de spray si il folosești in special la rădăcina parului. Am văzut ca sunt care il folosesc ai pe lungime pentru a da o anumită textura parului. Mie mi se pare ca da si volum. Chiar sunt unele care spun ca ar fi pentru a da volum parului. Când ai parul gras si nu vrei sau nu poți sa te speli exact in momentul respectiv folosești acel spray. Masezi cu degetele la rădăcina după care poți sa dai cu peria, sa dai doar cu degetele si pe urma il aranjezi cum vrei. Parul arata foarte curat, bineînțeles nu la fel ca in momentul in care te speli dar cu excepția senzației de par fin, aproape alunecos pe care o ai după spălare, aspectul parului este exact la fel. Intra pe Asos si căuta Batiste si ai sa vezi ca vine in travel size, full size, sau chiar cantitate dubla fata de cea normala. Eu il folosesc de mult timp, nu se compara cu Bâlea, acela miroase prea puternic si nici nu m-a impresionat. Chiar ti-l recomand. Daca ai probleme cu parul gras ai sa vezi ca te va ajuta sa prelungești timpul intre spalari.

      Pupici

      Ștergere
  2. de ce sa folosesti pudra cand exista sampon uscat??

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, ce truc bun. O sa il incerc si eu. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)