Pagini

Wishlist de toamna - Shoes!!!!!

Dupa cum ati observat probabil eu am obiceiul ca in fiecare sezon sa-mi fac un wishlist cu obiectele vestimentare pe care mi le doresc in sezonul respectiv, iar pentru ca a venit toamna si am fost prinsa cu altele, am decis sa-mi fac un pic de timp si sa umblu atat prin magazinele din orasul meu, cat si prin magazinele online dupa haine si incaltaminte. Asadar, ca de obicei in magazinele de pe aici nu am gasit nimic care sa-mi placa, insa o sa mai astept, cu siguranta trebuie sa bage marfa, nu? Insa am gasit online, si o sa incep cu cateva produse de incaltaminte si cu site-ul WalkIn, nu de alta, dar au niste preturi foarte bune, comparatic cu ce am vazut eu live, eheee, chiar foarte bine, dar bine, se mai adauga si transportul deci...

Desi, daca prind o oferta din aia in care nu platesc transportul, am facut afacere destul de buna. So, pe walkin, care bineinteles, este un magazin de incaltaminte online, au atat produse pentru barbati (ghete barbati, pantofi barbati, cizme, etc) cat si produse pentru dame (la fel, cizme de iarna, ghete, de piele, ghete piele intoarsa, adidasi, s.a.m.d.).

Eu am pus ochii pe cateva perechi mistoace, si nu stiu cum sa fac rost de bani sa imi cumpar macar o pereche, sau doua din ele.
Asa-i ca sunt adorabili? Mai ales adidasii cu pandaaaa! Is super indragostita de ei. Ow da, si de cizmele acelea pana la glezna, desi sa stiti ca am probat cateva perechi si nu stiu ce sa zic, parca nu sunt asa de spectaculoase, sau poate inca nu le-am gasit pe cele potrivite.

Voua care pereche va place mai mult? V-ati incaltat pentru toamna?

Un comentariu:

  1. da, da, adidasii cu panda imi plac si mie! si prima pereche de cizmulite e frumoasa!
    eu nu mi-am mai luat nimic pentru toamna si nici nu intentionez prea curand, pentru ca am cateva perechi de incaltari, plus ca port mai mult adidasi

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)