Pagini

Sa vedem...

... nu stiu cum sa ma exprim exact, am si eu o curiozitate, vi s-a intamplat vreodata sa simtiti ca nu aveti niciun fel de sentimente fata de persoanele din jur? Sa incerc sa explic putin: cand vezi o persoana dupa mult timp, ce simti? Ar trebuii sa fii entuziasmat, nu? Dar daca nu simti nimic? Si nu zic numai pentru persoara respectiva sa simti ceva, pentru nimeni, pentru nimic, nu simti nimic, nici dor, nici entuziasm... nici nimic... empty inside!!! Dar de ce? Apoi sa zicem ca imi dau seama de acest lucru si incerc sa imi impun sa zic asa sa simt ceva... dar... si totusi nu inteleg, din ce cauza? De exemplu si starea de tristete mi-o provoc pur si simplu, ascultand tot felul de melodii... in rest, no feelings pentru nimeni si nimic...  Why? Exista vreo explicatie?

Which one?

19 comentarii:

  1. In general, simt persoanele care nu ma plac si atunci cand le vad nu imi creaza niciun fel de sentiment. Sa fie sanatosi!

    Cainii latra, ursul merge mai departe! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi: Pai da... dar daca ar fi asa inseamna ca nimeni nu ma place=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeee, na, acuma! Nu te creeed! :)) Cum adica sa nu te placa nimeni? Nu cred asta! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. am avut parte de toate sentimentele si starile enumerate mai sus

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi: nu stiu , poate sunt prea insistenta:)) de'aia:)) si pe unii ii sperie

    RăspundețiȘtergere
  6. E aiurea cand toate intrebarile incep sa ne misune prin cap, si nu le gasim raspunsuri. Oricum, starile astea o sa treaca :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, mi s-a intamplat cu o buna prietena...pur si simplu o imbratisam de nevoie, de aparente.Poate ca si distanta afecteaza relatiile dintre oameni sau le raceste.
    Cred ca pentru a simti ceva pentru cineva dupa o anumita perioada de timp in care nu ai mai vazut-o ar trebui sa fie o atasare enorma si bineinteles sa existe sentimente nobile...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @I.M: E mai greu cand sunt sentimente nobile doar dintr-o parte si din celalata e bataie de joc, dar deh... :) trece si asta:)

    @Anonim: mai taci!

    RăspundețiȘtergere
  9. a cold heart is a dead heart ... rotting away ...

    RăspundețiȘtergere
  10. da, trece ... dar ai grija sa nu fie prea tarziu.

    "Guess I'd rather hurt than feel nothing at all"

    RăspundețiȘtergere
  11. prea tarziu pentru a mai putea simti. cand ti-e inima impietrita ... slabe sanse sa mai bata din nou (asta era si logica pentru citatul din Lady Antebellum).

    RăspundețiȘtergere
  12. @INTJ: pai cu iubire poti muta muntii, dapoi sa sa despietresti o inima:) sunt optimista:D

    RăspundețiȘtergere
  13. daca tu esti optimista si ti-e bine ... asta conteaza, nu comentariile mele (forget them). :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)