Pagini

GATA!

Verdictul:  
Dupa zile intregi de framantari, m-am hotarat si mi-am promis cel putin asa zic acum caci nu stiu ce o sa fie peste cativa ani, nici nu ma intereseaza, dar acum, am decis: 
Am pus punct, nu ma mai sucesc orice ar fi! 
Am inteles, nu este, daca nu este, nu este!!! 
Deci , gata, cine te iubeste nu te lasa!!! 
NU NU NU! 
Sa fie CLAR!

Stiu ca sunt capoasa, si ca daca toata lumea imi spune ca nu e bine asa, eu fac tocmai invers, dar daca toata lumea asta spune, si eu nu vad, inseamna ca sunt oarba si proasta si cum spunea si raul ma invart in jurul cozii. Da' gata frate!!!
Dar ieri am vazut! Am inteles totul! Si accept si explicatii si scuze si de toate, dar hotararea mea nimeni si nimic nu mi-o mai schimba!
Si va multumesc voua, prietenilor mei si mamei mele pentru sprijin!

P.S.: Vreau doar sa ii mai aud explicatia, daca imi mai da vreuna ca sa fiu lamurita 100%, si daca nu imi mai da sa fie el fericit cu pitzipoancele lui si gata sa si-o bage undeva!

31 de comentarii:

  1. bine ai revenit la viata! desi se pare ca nu se poate si toate simturile iti spun asta, eu iti spun ca se poate. nu exista lucru/stare/fapt care sa nu treaca. nu te pedepsi singura cu pedeapsa destinata altora.
    iti doresc succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai, ca ai fost tare!
    Pe mine, cand e sa nu fie, nu ma mai intereseaza motivele. Decizia nu se schimba daca inteleg de ce m-a lasat pentru alta. Ce e de inteles? Ce-ar putea sa -mi explice? Cati sunt corecti si sa spuna: fata, mi s-au aprins calcaiele dupa alta, atat!' Barbatii nu au capacitatea sa incheie relatiile!! Sunt cam lasi la faza asta, prefera sa se poarte in acel mod in care stiu sigur ca fata va ajunge sa ii urasca atat de tare incat va pune singura punct. :)) That's all!
    Daca tu mai astepti explicatii...nu faci decat sa ramai legata de el.
    Punct si de la capat. Nu te-a apreciat, nu te merita! Scurt.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) cat de hotarator!
    cine iubeste ramane... nu goneste ca nebunul..

    RăspundețiȘtergere
  4. @raul rual: Multumesc mult:) Deocamdata e prea devreme insa sunt sigura ca o sa treaca:)

    @sophie: Da, el a zis ca vrea sa-mi explice, ca nu vrea sa fie ura intre noi, si nu mi-a zis mie ci unei prietene, acum sincer din mom ce am vazut ca are pe alta nu inteleg ce mai este de explicat, dar totusi in caz ca ma va cauta ii dau sansa sa se explice daca asta doreste :) ca doar suntem oameni ne intelegi ca atare:)

    @29decembrie: :)) cam asa ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte bine ca esti o persoana hotarata:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Denisa: Pai ca altfel nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  7. cine nu ii gata il iau cu lopata, cine ii gata da ii prost ii dau cu lopata in cap :)) am zis, am zis.

    RăspundețiȘtergere
  8. CE hotarata esti , girl! Asa te vreau >:D< Capul sus si mergem inainte

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo, asa te vreau. :) Se pare ca stii sa spui stop.

    RăspundețiȘtergere
  10. acu' c-ai scapat de baraje, poate sa vina apa si la moara ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. esti cea mai tare daca ai luat o decizie de genu:)
    te sprijin:x
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Pitipoancele o sa-l paraseasca repede...Daca se uita dupa ele inseamna ca n-ai pierdut nimic. Asa ca uita-l cat mai repede, nu merita atentia ta.

    RăspundețiȘtergere
  13. trecem pe alta foaie :))Bv

    RăspundețiȘtergere
  14. ar fi super sa fie PUNCTUL FINAL pt tine ! si eu am zis asta de mai mult eori. ! :)) Mai bine nu ii asculta explicatie ca poate te convinge ! Povestile noastre par atat de asemnatoare :) probabil am avut de a face cu acelas gen d ebaiat !

    RăspundețiȘtergere
  15. @Mally: Multumesc:X Trebuie!

    @Nymphetamine: :)))) Da:))

    @Lillee: Multumesc :D >:D<

    @INTJ: hihihi:D:D:D:D:D:D:D Deja ma simt mai bine:)

    @Andreea Cristache : Sar'na:D Daca vrei poti!!!:X

    @Bianca Dobrescu: Exact:)

    @Cristi: Asta am sa si fac:) :D

    @Copilul diminetii: :)) Pai numai aveam spatiu gol:)))))))

    @Paolla: Eu zic, ca este:) Pot sa ii ascult orice ca si asa nu ma mai intoarce:-j Daca tu nu ai reusit inca mai poti, sa stii!!!! TE sustin:X

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta da subiect de dezbatut :))
    De ce va agitati atat?
    Lasa ca nu-i nici primu, nici ultimu, si nici prima data cand ai trecut prin asa ceva :))
    Abia acum incepe !

    RăspundețiȘtergere
  17. =)))))) Daaa=)) Nici eu nu stiu de ce ma agit=)))

    RăspundețiȘtergere
  18. lasa ca luam alt caiet:))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Cum spuneam eu "Lumea nu a inceput cu el deci nu se va sfarsi cu el"
    Te puuup

    RăspundețiȘtergere
  20. @ganduri.aruncate.pe.net.: :)) Sar'naaa!!!

    @Mallynna : Exact!!!:X

    RăspundețiȘtergere
  21. Bine ca te-ai horarat si ti-ai dat seama ce vrei.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. @fatacareaduceploaia : pai era si cazul:D

    RăspundețiȘtergere
  23. In sfarsit ai luat decizia corecta!Speram ca vei face asta si uite ca asa a si fost!
    Sincer iti spun ca sunt mandra de tine si iti doresc tot binele din lume!
    Nu uita:mai bine singura decat singura in doi!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ela: Multumesc:D Chiar ca mai bine singura! Multumesc mult pt tot:X

    RăspundețiȘtergere
  25. Cu multa placere!Imi cer scuze ca nu am mai intrat pe mess dar promit ca o sa remediez ca sa mai stam la o vorba,la o duda,ceva ;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)