Pagini

Hristos a Înviat!

Bună dimineaţa!!!

Ce faceţi? Aţi fost la Înviere? Cum a fost? A venit iepuraşul la voi?

Eu am fost, şi pot să spun că la fel ca în fiecare an a fost foarte frumos, am luat lumină, am cântat, dar nu mi-a plăcut partea în care s-au stins becurile şi toată lumea a dat năvală către preot să "ia lumină", dar, lăsând această întâmplare la o parte, eu consider această sărbătoare una din cele mai frumoase şi mai speciale care mă emoţionează până la lacrimi să zic aşa.


Hristos a Înviat!
  Şi ca semn de apreciere, vă ofer un mic cadou din partea mea, o rază de lumină din sufleţelul meu al mic. Hi hi hi!
 Vă pup, o zi frumoasă!

25 de comentarii:

  1. Anul acesta nu am fost la Inviere...ca ma simteam prea obosita fizic..dar si psihic...dar a fost fratele meu in locul meu.

    Adevarat a inviat! :) Si paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost:
    fără înghesuială,
    cu bună dispoziţie
    şi lumină caldă...
    Adevărat a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alexandra: Multumesc:)

    @Cătălin: Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a înviat!
    am fost la înviere. Am servit micul dejun cu familia, am despachetat cadourile de la Iepuras, acum ne bucuram de vremea frumoasa - ca de vara, apoi servim masa de prânz si iarasi admiram vremea frumoasa :))
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos CARMEN, ma bucur:)

    Multumesc la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nymphetamine: Imi pare rau:(

    @Andreea: Te pup scumpo:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a inviat !

    Da am fost la slujba de inviere, dar am stat doar la prima parte pana s-a facut inconjorul bisericii ! Oricum a fost aiurea ca eram cu gandul in alta parte....

    RăspundețiȘtergere
  8. @Paolla: Adevarat a Inviat!
    Te inteleg, si eu am fost un pic aeriana:)

    @Christina: Multumesc la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  9. ADEVARAT A INVIAT ... FRUMOST POST ? DAP IEPUROAICA A FOST PE LA MINE ? O PERECHE PANTOFI DE PIELE VERZI HERMES A FOST FOARTE DARNICA . DAR ANUL ACESTA NU AM FOST LA BISERICA .... SI AM PREFERAT IN CLUB ? COCALAR SUNA DAR A VRUT SA SCHIMB CU CLUBUL SI PE URMA RESTAURANT. FRUMOS BLOG ? NOUTATI.

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarat a inviat!
    Stiu cum e cu inghesuitul...
    aseara am tinut in mana lumina de la Ierusalim ^_^

    Si... :-? Pastele intr`adevar e o sarbatoare care te emotioneaza pana la lacrimi

    RăspundețiȘtergere
  11. @Rafael: Multumesc:) Sa ii porti sanatos!:D

    @Bia.: :) Dap:)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bianca Dobrescu: Multumesc la fel! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Sufletelul tau mic , nu-i chiar asa de mic . Eu il vad ceva mai marisor .Fapt pentru care iti trimit de Pasti o-mbratsare, tot la fel de mare !

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarat a inviat !!!
    Nu am fost la inviere, noi am petrecut aseara :)
    Sarbatori fericite in continuare. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Adevarata a Inviat!

    Si eu ma emotionez cu ocazia acestor sarbatori dar mie cel mai mult imi place Craciunul!

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Ela...
    pai ..daca pe 24 a fost Pastele ...pe 25 a fost Craciunul , nu ?--))))))) Hristos a-nviat cu adevarat !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)