Pagini

Numele Tau!

Sa va arat ce melodie am gasit, este reprodusa de Bitza, melodia originala este a celor de la Holograf(Oriunde ai fi), dar este superba.
" Stiu ca n-auzi acuma pentru prima oara
Da-n general cu ce masori ti se masoara!
Nu sunt vreun psiholog da ai probleme tu cu tine
D-asta acolo unde merg nu e loc si pentru mine.
Sa nu te minti , ca o sa vorbeasca vinu’
C-o sa te mint la fel si uite asa se duce timpu'
An dupa an , luna dupa luna
Am si uitat de cand nu ne-am mai zis o vorba buna.
Te vedeam in fiecare zi era la fel,
Acelasi certuri fara scop si tel
Ramai asa cum esti acolo-n lumea ta
Nu vrei sa schimbi nimic,atunci nu ma schimba!
[...] "

Mie imi suna ca un blestem din ala, ciudat, insa lasand la o parte glumele, versurile intra in categoria "favourites".

" Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea
Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
Da chiar si asa,sa simti ca este altceva
Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu.
"

Voi aveti versuri care va reprezinta?(daca da, care?)
P.S.: Stiu ca sunt un pic rautacioasa, dar...

29 de comentarii:

  1. " Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea
    Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
    Da chiar si asa,sa simti ca este altceva
    Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
    Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
    Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu. "..cat de profund.

    Din pacate cel putin o data in viata fiecare dintre noi pateste asa.

    Pe mine cel mai mult ma reprezinta versurile:

    ,,Poate ca am fost si am ramas un adult copil
    Si te rascolesc aiurea complet inutil
    Poate ca e invers si sunt un copil adult
    Dar nu te-am iubit prea putin, eu te-am iubit prea mult..."(TAXI SI MIHAELA RADULESCU-Niste raspunsuri).

    RăspundețiȘtergere
  2. Versurile mele preferate:
    "Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea
    Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
    Da chiar si asa,sa simti ca este altceva
    Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
    Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
    Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu. "
    E foarte tare melodia.

    RăspundețiȘtergere
  3. deci habar nu ai cat am ascultat eu melodia asta la inceput. M-ai nimerit.

    RăspundețiȘtergere
  4. am versuri care ma reprezinta insa nu-mi vin acum:d

    superbe versurile=p~

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea♥: da! EsTE!

    @Suflet de curva: Hehehe:)

    @Rebeca C.: Cand o sa-ti vina sa ma anunti:> te pup:x

    RăspundețiȘtergere
  6. UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, ca sa fiu sincera melodia asta e superba. Mie mi-a placut din prima clipa cand am auzit-o.
    "Orice film, prietena sau carte
    Sa iti povesteasca despre mine inca o parte
    De lucrurile bune atunci cand n-o sa fiu
    Sa iti dai seama cand o sa fie prea tarziu
    Ti-a venit taxiul dute pe drumul tau
    Ca tie nu tie bine decat cand mi-e mie rau"

    astea imi plac enorm. si sunt atat de adevarate. Si alte versuri:
    "Uita de tot, uita de tot
    Uita de lume, de sentimente, de suflete pereche, de soapte la ureche
    Fii rece, nu lasa pe el sa te`ntunece"
    sau..
    "Si de ce tu? De ce asa? De ce nu poti fi altcumva?
    De ce te ascunzi in mintea ta, iar pe mine ma uiti intr`un pat langa tine
    In aer arunci niste vorbe inutile
    Ai o multime de motive dar de fapt n`ai nimic
    Suntem doar noi 2, intr`o camera plina de praf
    La fel de goi in amintiri si`n fapte noi suntem praf."
    si deja m-a luat valu.. :))
    "Eu sunt cel care, fara motiv o sa te cert
    Si tu esti cea care m'a invatat din cand in cand sa iert
    Regret dar asta nu schimba chiar nimik
    Si poate nu`s asa naiv, precum ti`ai inchipuit
    Ca au fost clipe si clipe, ai uitat sau nu
    Eu te`am iubit tu ai gresit si m`ai tradat
    Vezi tu..atat am asteptat sa vedem daca`ntelegi
    Ca poti sa ai tot ce`ti doresti dak stii ce sa alegi."
    Dar astea sunt ultimele:
    "Si iar ma lasi in suspans, sunt in continuu balans
    Si iar ma lasi singura, mai bine plec ... uita`ma!"

    RăspundețiȘtergere
  8. @simo: ma regasesc in majoritatea:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi plac versurile pe care canta trupa Vank: Noi o scoatem la capaaat cand se stinge luminaaa!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hola, me gustaría que leyeras mi última entrada y comentaras, te asombrarás.
    http://anywhereworld.blogspot.com/2011/04/la-vida.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca pozele-ar vorbi
    Amintirile ar fi vii
    Am stii iar ce gandeam cand eram copii
    Probabil poza ta din rama ti-ar sopti :
    'Stii, nu esti ce-mi doream sa fii.'
    ....

    :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Lillee: Imi dau de gandit versurile tale:) Multumesc la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Baga parazitii - mesaj pentru europa :))ca melodia asta...imi place rau mai ales mesaju :Dce vrea sa il transmita...sau ma rog:))paste fericit si sincer cred ca iepurele tau este fratele geaman al iepurelui dp blogu meu...sau poate sunt doar un cuplu....hmm :))

    RăspundețiȘtergere
  14. =)))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. off the topic, puiu' . Sarbatori linistite si frumoase sa ai ! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, stiu ca te regasesti.. tocmai deia le-am scris. Adica asta a fost unul dintre motive.. celalalt a fost pt ca imi plac extrem de mult. Pentru mine "Minti murdare facute praf" e melodia perfecta!! :X:X

    RăspundețiȘtergere
  17. @Kitt'Kidd': Stiu:X Multumeesc:X ador melodia aia:X

    RăspundețiȘtergere
  18. @Bianca: Am sters postarea celalalta:)) m-am razgandit:D

    RăspundețiȘtergere
  19. " Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea
    Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
    Da chiar si asa,sa simti ca este altceva
    Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
    Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
    Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu.

    Astea mi`au atras atentia. Foarte adevarate si ajung acolo unde trebuie.

    Si daca stau sa ma gandesc acum la niste versuri care cat de cat mi se potrivesc .. hmmm

    ,,Uite`ma inca zambesc , desi nu`i zambetul meu
    Cati spni infipti in suflet am, stiu doar eu si D`Zeu''
    Uite cum inebunesc, vorbesc singur in oglinda
    Las sa curga lacrimi de`o iubire ce n`o sa se stinga. '' ( Vescan - Pasari calatoare )

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu care-i treaba cu iepurasul, nici nu ma intereseaza, dar un Paste cat mai Fericit !!!

    RăspundețiȘtergere
  21. @AndreeEA: Sunt superbe:) Melodia e bestiala:)

    @Pascal Rares: Multumesc mult:X La fel:X

    RăspundețiȘtergere
  22. @! ♕ Alas al Viento ♕ : gracias: y yo tambien:)

    RăspundețiȘtergere
  23. "Pasii mei s-au ascuns in umbra ta
    Nu ne-am mai vazut de mult
    In urma lor a ramas glasul pe care
    Uneori il mai ascult
    Te-am visat in oglinda cum zambeai
    Cu chipul tau curat
    Si mi-e greu, mi-e tare greu sa uit de tine."(Proconsul - Cerul)
    in momentul asta versurile asta ma reprezinta:">
    iaaaar din mel ta:
    "Poti sa apartii oricui,nu e treaba mea
    Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
    Da chiar si asa,sa simti ca este altceva
    Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
    Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
    Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu.":D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)