Pagini

Pazea!

Ca iar incep! V-am spus ca eu cand sunt suparata, ascult muzica? Nuuuu, nu cred! Ei bine, eu cand ma enervez(foarte des) , plang(mai rar) sau ma supar din motive banale, bag o melodie si imi trece! hihihi!
Voi cum va calmati sau ce faceti cand sunteti tristi, nervosi, etc?

Sa va arat ce melodie ascult "acusica":
" Hey, hey, I don't like your girlfriend, NO WAY! NO WAY! NO WAY! I think you need a new one! "

20 de comentarii:

  1. ador melodia!:x:xsi eu fac la fel cand sunt suparata
    bag o melodie si gata:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand sunt nervoasa sau suparata cum zici tu,fac toate treburile prin casa,pot sa fac curat,spalat ,calcat,gatit etc.Pot face totul luna,iar dupa ce obosesc ,imi trece. Poate la tine functioneaza altfel.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rebeca C.: Asa:X muzica face bine:X

    @gabriella: eee:) e bine asa:) daca as fi si eu asa:))))))))

    @Copilul diminetii: De flori de mar:)

    RăspundețiȘtergere
  4. credeam ca de be=))sau de 3x femeie :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult melodia :X .Eu cand sunt nervoasa ma enervez ,tip si imi trece repede ,caci in general sunt prea visatoare sau prea rationala si ori uit de ce m-am enervat ,ori imi dau seama ca nu sunt motive indeajuns de intemeiate incat sa imi fac rau singura stresandu-ma,iar atunci cand sunt trista plang ,asta ma elibereaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Copilul diminetii: de toate:))

    @ღAzucenaღ : mai am si eu scapari din astea:D hihihi:D

    RăspundețiȘtergere
  7. cu ceva ani in urma am vazut un documentar cu copiii ce traiesc pe langa gropile de gunoi de langa orasul Rio ... si era o fetita foarte inteligenta acolo ... da' cum parintii ei erau scavengers, n-avea saraca nici un (alt) viitor. ei bine, de fiecare data cand imi vine sa ma plang sau sa ma enervez pe viata ... imi amintesc ca totusi sunt foarte norocos ... prin simplul fapt ca n-am avut ghinionul sa ma nasc si eu intr-o astfel de familie. works every time ...

    RăspundețiȘtergere
  8. ....hai sa iti zic un banc pe mess:))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu tip..si ma cert cu cine apuc:D
    si apoi regret:-s

    RăspundețiȘtergere
  10. versul ala imi venea si mie sa i-l zic cuiva acum putin timp :))
    si cu continuarea "you need me ":> :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @INTJ: da, inteleg, si mie mi s-a mai spus ca de fiecare data cand ma supar sau ma enervez sa ma gandesc ca sunt altii mai rau ca mine :( asa ca ai dreptate:)

    @copilul: bun banc:))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Lillee: Multumesc:X

    @Lavinia: rautate mica:))

    @Nymphetamine: da, da, cam asa ceva:)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu mare placere. Si eu fac la fel cand am nervi. Ascult muzica. Melodia de suflet e asta: http://www.youtube.com/watch?v=oopBMLaIxQk

    Ascult-o pana la sfarsit. Pe mine ma relaxeaza cel mai tare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu ascult muzica atunci cand sunt suparata sau ma plimb.

    RăspundețiȘtergere
  15. :D si eu ma plimb cateodata.... meeerg asa ingandurata pe strada:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sustin campania: " I hate stupid bitches! " =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)