Pagini

New Tag -Chestionarul lui Proust

Am preluat acest tag de la dalyda, foooarte interesant!
Multumesc mult, imediat ma "ocup" de el!
1. Principala mea trăsătură
Dorinta puternica, determinarea, increderea in sine;
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
Respectul ( ca de acolo pleaca toate );
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Puterea de a lupta.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Sinceritatea;
5. Principalul meu defect
Nu prea am limite...
6. Îndeletnicirea mea preferată
Pictura, desenul;
7. Fericirea pe care mi-o visez
O familie fericita (cred ca toate fetele vor asta);
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Nu concep asa ceva...
9.Locul unde aş vrea să trăiesc
Oriunde, daca am alaturi persoanele dragi;
10. Culoarea mea preferată
Albastru si roz( nu ma pot decide );
11. Floarea care-mi place
Magnolia;
12. Pasărea mea preferată
Phoenix-ul;
13. Prozatorii mei preferaţi
M.Eliade;
14. Poeţii mei preferaţi
G. Bacovia, M. Eminescu si Nichita Stanescu;
15. Eroii mei preferaţi din literatură
Romeeeeeeooo! :))
16. Eroinele mele preferate din literatură
Julieta;
17. Compozitorii mei preferaţi
-
18. Pictorii mei preferaţi
Eu :))
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Mamita;
20. Ce urăsc cel mai mult
Minciuna;
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Hmmm, acum nu imi vine nimic:))
22. Cum aş vrea să mor
Prefer sa nu ma gandesc...
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Hmm, acele greseli care nu distrug vieti.
24. Deviza mea
"Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!"

Il dau mai departe la:
I.M 

17 comentarii:

  1. raspund la el cand ajung acasa de la birou.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Principala mea trăsătură: istetimea:>, intuitia.
    2.Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: Nu pot sa aleg doar una... sinceritatea, inocenta si inteligenta
    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Feminitatea si istetimea
    4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: Felul lor de a fi.
    5. Principalul meu defect: :)) curiozitatea, credeti-ma in cazul meu poate fi si defect, ar mai fi faptul ca is mult prea impiedicata :))
    6. Îndeletnicirea mea preferată: eh, lasa, macar odata sa fiu si eu modesta.:))
    7. Fericirea pe care mi-o visez: Intr-un cuvant: fericire, iar ce inseamna asta pentru mine nu zic oricum:P
    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Dezamagirea din partea cuiva anume:-s
    9.Locul unde aş vrea să trăiesc: Sunt doua, si se bat cap in cap: In Londra, sau intr-un loc retras, o cabanuta draguta, unde sa fiu doar eu si persoana iubita.8->
    10. Culoarea mea preferată: Verde, rosu, albastru, negru, galben, portocaliu. Nu ma pot decide intre astea.
    11. Floarea care-mi place: Orhidee, Regina noptii, cherry blossom, lotus, nufar, trandafir si margarete.
    12. Pasărea mea preferată: vulturul - libertate, phoenix - nemurire.
    13. Prozatorii mei preferaţi: Virginia Woolf - proza feminista, si foarte multi contemporani:D
    14. Poeţii mei preferaţi: Nu prea citesc poezii, dar sunt cateva exceptii: Adrian Paunescu, Nikita Stanescu, Shakespear
    15. Eroii mei preferaţi din literatură: O sa ma credeti copil, dar poate am sa fac un post odata despre asta:D Harry Potter, pentru ca a putut trece prin atatea si cu toate astea a invatat ce e aia dragoste:D., Severus Snape, ca a stiut sa isi creezi o a doua personalitate, eh ce stiti voi, Mowgli:))
    16. Eroinele mele preferate din literatură: Nancy Drew
    17. Compozitorii mei preferaţi: Are Bethoven una faina:))
    18. Pictorii mei preferaţi: Imi place doar ce pictez si desenez eu:>
    19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Tata
    20. Ce urăsc cel mai mult: minciuna
    21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: sa citesc gandurile oamenilor:))
    22. Cum aş vrea să mor: Imbratisata :-?? sau mai exact in bratele cuiva:D
    23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: In general cand cineva imi greseste intentionat nu prea iert, dar daca vad ca e sincer, atunci ma inmoi si eu si ii dau o imbratisare maaare si gata:D
    24. Deviza mea: Tot ceea ce suntem este rezultatul a ceea ce am gandit. - Buddha

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Principala mea trăsătură
    Reusesc in tot ce-mi propun;
    2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
    Sa aiba oo
    3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
    Sinceritatea.
    4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
    Ca ma suporta;
    5. Principalul meu defect
    Aroganta
    6. Îndeletnicirea mea preferată
    Pokerul;
    7. Fericirea pe care mi-o visez
    Sa ma casatoresc cu ea si sa avem familia la care visam;
    8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
    Planurile noastre(eu si ea) sa nu se concretizeze
    9.Locul unde aş vrea să trăiesc
    Intr-o tara cu climat mediteranian;
    10. Culoarea mea preferată
    Negru;
    11. Floarea care-mi place
    Floarea de nu ma uita;
    12. Pasărea mea preferată
    Daca e vorba de pasare si nu de pasarica, cred ca vulturul;
    13. Prozatorii mei preferaţi
    Neagu Djuvara desi el este istoric;
    14. Poeţii mei preferaţi
    G.Cosbuc;
    15. Eroii mei preferaţi din literatură
    Spartanii
    16. Eroinele mele preferate din literatură
    -
    17. Compozitorii mei preferaţi
    -
    18. Pictorii mei preferaţi
    -
    19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
    Parintii mei;
    20. Ce urăsc cel mai mult
    Indiferenta made in ro;
    21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
    Hmmm, acum nu imi vine nimic:))
    22. Cum aş vrea să mor
    Uite-asa as vrea sa mor, cu paharul linga mine,
    Cu cobzarul linga mine, uite-asa as vrea sa mor.
    Intr-o crasma din obor, sa-mi scriu cind o fi momentu,
    Cu vin rosu testamentu, uite-asa as vrea sa mor.
    23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
    Greselile ei.
    24. Deviza mea
    "Jus go for it"

    RăspundețiȘtergere
  4. @C.L.M. - tu ai prieteni care sunt nesinceri? sinceritatea e d.p.m.d.v. o conditie de baza pentru orice prietenie ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai uite asa mai afla lumea cate ceva despre caracterul omului. In general cei pasioonati de fotografie sunt cam visatori si se entuziasmeaza foarte repede, deci de aici se pot trage multe concluzii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Principala mea trasatura: corectitudinea
    Calitatea pe care o prefer la o femeie: fidelitatea
    Prietenii mei trebuie sa fie ADEVARATI.
    Principalul meu defect: incapatanarea
    Indeletnicire preferata: sportul
    Culoare preferata: albastru
    Prozator preferat: e mai multi :))
    Cel mai mult urasc tradarea

    Cam atat...deocamdata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. dirash al dracu ..chiar treb sa il pun=)))ca iar dau raspunsuri de moare lumea:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @G.W.: Este vorba de pasare, nu pasarica=))))) eiii, tu! :))

    @Costin Comba: Da. asta este si ideea:) Daca pasionatii de fotografie nu ar fi visatori nu cred ca ar face fotografiile acelelea unice si superbe in adevaratul sens al cuvantului:) fotografia e o arta:X

    @Cristi: E deajuns:)

    @Copilu diminetii: Sa pui ca de nu...:-w

    @Lillee: Da, exista "nu vreau";)

    RăspundețiȘtergere
  9. @INTJ: pai tocmai, ca ceilalti care sunt nesinceri nu imi sunt prieteni:) asta e motivul pentru care ii apreciez si pentru care imi sunt prieteni:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant chestionarul.
    Am citit cu placere ca de fiecare data cand intru aici la tine acasa! Ne asemanam in multe:)
    Ganduri bune de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  11. ia sa intru si eu in joc:X
    imi dau voie :)
    ;))


    1.Principala mea trăsătură:
    sunt creativa :-??
    2.Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: respectul
    3.Calitatea pe care o prefer la o femeie: intelegerea
    4.Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: sa fie langa mine atunci cand am nevoie de ei.
    5.Principalul meu defect : sunt incapatanta si ma enervez repede.
    6.Îndeletnicirea mea preferată: compuneri ...
    7.Fericirea pe care mi-o visez: sa devin medic, sa am o fetita, si un sot iubitor bineinteles:))
    8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: sa pierd dragostea lui Dumnezeu.
    9.Locul unde aş vrea să trăiesc: oriunde cu persoana iubita.
    10.Culoarea mea preferată: nu am o culoare preferata, dar as alege alb.
    11.Floarea care-mi place: trandafirul.
    12.Pasărea mea preferată: vrabiuta, mi se pare foarte gingasa
    13.Prozatorii mei preferaţi:
    Eliade.
    14.Poeţii mei preferaţi:
    Mihai Eminescu.
    15.Eroii mei preferaţi din literatură: nu exista:D
    16.Eroinele mele preferate din literatură: nu exista nici aici:))
    17.Compozitorii mei preferaţi:yiruma, richard c.
    18.Pictorii mei preferaţi: lipseste.
    19.Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Dumnezeu.
    20.Ce urăsc cel mai mult: tradarea.
    21.Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: idem bianca.
    22.Cum aş vrea să mor: fara durere.
    23.Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: :-??
    24.Deviza mea: " Fii tu schimbarea, pe care vrei sa o vezi in lume!"

    RăspundețiȘtergere
  12. @Lavinia: Chiar te asteptam:>:>:>:))
    Imi place deviza:> Mult adevar zace in ea:X

    @elena marin-alexe : Multumesc, sunteti bine venita oricand:) Sper sa va revad curand:)

    Multumesc inca o data:> Salutari de la Severin:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)