Pagini

Eee...

Dragii mei, cautand nu stiu ce pe google am dat peste o poezie, superba, insa eu am selectat cateva strofe care imi plac foarte mult si care cred eu ca ma/ne reprezinta:
"Ma chinuie un dor nebun
Si printre lacrimi vreau sa-ti spun,
Ca-n vise dulci ma daruiesc,
Cu toate astea ...te iubesc."

"Si de ti-e gandul printre nori
Si ma doresti adeseori,
E pentru ca iti amintesti,
Fara speranta ...ma iubesti."
Dragut, nu? Cam asa stiu eu sa imi exprim sentimentele(prin intermediul altora), caci la alta exprimare, ESEC, eu in loc sa ii arat omului ca il iubesc, il fac in fel si chip, il enervez, ma comport prosteste... cred ca din prea multa iubire, sau cine stie, din cauza caracterului meu dificil, al mandriei, al... nu stiu! hehehe.
Dar bine, cine ma cunoaste stie ca gura ma ia pe dinainte, insa nu sunt chiar asa rea!
Voi cum va exprimati sentimentele?

P.S.: TKM

35 de comentarii:

  1. Ce versuri frumoase:X
    Cand iubesti nu ar trebui sa exista nici orgoliu nici mandrie;asta e valabil in relatiile bazate pe respect reciproc.:)
    Sa ai o zi frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact ca si tine;))
    gandesc intr-un anume fel dar ma ia gura pe dinainte si iese "bum"..
    in principiu faptul ca recunosc acest lucru e ceva de bine dar dupa ce o "fac" praf nu mai este chiar asa...
    Am incercat sa schimb asta..dar nu mi-a reusit.;)) sa vedem in viitor..te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi exprim foarrtee greu sentimentele. Multe persoane mi-au zis acest lucru. Pentru a-mi exprima sentimentele fata de o persoana trebuie mai intai sa-mi castige increderea si sa cream o intimitate, apoi totul vine de la sine. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. din nefericire,la fel ca si tine nu stiu sa imi exprim prea bine sentimentele:Dinsa sper ca in timp o sa reusesc sa "o fac si p'asta":">:)):-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu imi exprim sentimentele prin fapte, in general.

    RăspundețiȘtergere
  6. wow chiar ca superba:Dapp intra la mine pe blog si adaugate la "urmaritori" te rog ca este nou blogu si am nevoie de vechii prieteni :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu tot prin poezie imi exprim sentimentele. Chiar daca nu imi prea iese, no problem!:]] In orice caz, incerc sa mi le exprim direct, nu pe ocolisuri... Da' nici asta nu-mi pera iese!~X(

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi darling!!! Thank for your sweet coments on my blog!!! I´m so happy that you´re liking my looks!!!
    Thank you so so so so much!!!
    So, I did o post about ballet, It´s lovely (I think) Take a look:

    http://myvanitydiary.blogspot.com/2011/04/coppelia-especial-tony-jr.html

    Kisses from Brasil
    Dani.

    RăspundețiȘtergere
  9. @fatacareaduceploaia: sunt de acord, insa mandria si orgoliul sunt datorate faptului ca inca nu sunt indeajuns de matura sa gandesc "la rece"... ma prostesc mai bn zis:D

    @Andreea Cristache: Mdaa, cam asa e si la mine, dupa ce o fac de oaie imi cer scuze... desi numai au rost, pentru ca deja am facut-o prea prea... insa el ma cunoaste si stie ca asa mi-i felul, insa o schimbare ar fi bine venita zic eu, pentru ca nu m-as mai enerva nici eu, nici el, nu ar mai fi certuri, etc... Oricum daca tie iti reuseste sa ma anunti:) te pup o zi faina:X>:D<

    @I.M: Observ ca nu sunt singura care nu isi poate exprima sentimentele asa usor:( intr-adevar increderea e un lucru foarte important intr-o rel:)

    @Alexandra: Cred ca e o chestiune de timp :)

    @Cristi: E bine:)

    @Copilu Diminetii: OKy:)

    @ganduri.aruncate.pe.net.: E bine ca incerci:) Ca si mine:)

    @Danielle ARRUDA: Hi dear, you're very welcome:) KisseZ

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa speram ca o sa imi reuseasca..si eu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca nimeni nu stie foarte bine sa-si exprime sentimentele ,pentru asta trebuie sa citesti foarte mult si sa ai un suflet foarte curat si sensibil .Si mie mi-e greu sa-mi exprim sentimentele ,ba chiar am ales sa-i spun prietenului meu " te urasc" cu privirea aceea care ar vrea sa-i spuna " te iubesc" .

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andreea Cristache: Bafta:>

    @ღAzucenaღ: Oufff, deci asta e secretul, suflet curat si sensibil:) Trebuie multa munca:)

    RăspundețiȘtergere
  13. daca cealalta persoana nu simte macar parte din ce simt eu ... ce rost are "sa exprim"? daca, de exemplu, "sucesc mintile" unei fete/femei doar fiindca eu m-am indragostit brusc de ea, asta ma face mai putin vinovat? mai e, in cazul acesta, vorba de iubire ... sau de fapt e vorba de a imi urmari propriile interese?

    ok, stiu: sunt in crasa opozitie cu majoritatea care jongleaza cu ideea vanatorii ... da' ce sa fac daca eu nu-mi doresc o victima (rezultatul unei vanatori) ci un partener egal ... cineva cu care sa pot merge inainte si have fun together while walking that path. n-am "agatat" ci "am fost agatat" ... si nu regret nimic, nici macar chestiile naspa traite, deoarece TOATE femeile din viata mea sunt femei deosebite ...

    ps: si nu, nu e vorba de sex in ce am scris. oricat de misto e sa faci sex ... sex, ca si banul, nu e raspunsul la orice intrebare ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac chestiile oldschool, sa scriu scrisori8-> sau mailuri la fel si sa primesc:D Sa sa stau asa linistita si persoana sa fie langa mine sa povestim asa sincer:D:P

    RăspundețiȘtergere
  15. @INTJ: Da, cred ca esti printre putinele persoane "serioase", dar cum ai spus si u, de ce sa ai langa tine o victima? cand poti avea o femeie? Dar, bine, nu toti barbatii gandesc asa:)

    @Alexa Lola: E dragut:) si mie-mi plac insa nu prea mai sunt la mare cautare:)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Bianca Dobrescu: Nu e vb'a de nicio despartire:)

    RăspundețiȘtergere
  17. scumpooo ma faci sa zambesc ori de cate ori iti citesc comentariile,postarile:x

    RăspundețiȘtergere
  18. De cele mai multe ori da insa uneori pentru a ma apara nu arat tot ce simt exact asa cum simt...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Andreea Cristache: Offf, ce draguta esti, ma flatezi de fiecare dataaa:) :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. @Ela: Da, inteleg, asa actioneaza multi oameni, ascund sa zic asa, pentru a nu devenii vulnerabili:)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Andreea Cristache: Multuumeeesc:X

    RăspundețiȘtergere
  22. eu intotdeauna imi exprim sentimentele in scris, pe blog sau in scrisori :) e mult mai usor.. dar lucrurile importante le spun intotdeauna personal.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nici eu nu excelez la acest capitol, poate ca nu sunt romantica...habar nu am. Poate ar trebui mai des sa exprim prin cuvinte ceea ce simt...
    Sunt mai rece din fire :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna!

    Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu îmi exprim sentimentele în funcție de persoanele din jurul meu...și de felul în care ele iși exprima sentimentele :D

    RăspundețiȘtergere
  26. versuri, claaaaaar! nu stiu ce m-as face fara versuri:-ss

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)