Pagini

Premiul special!

Si acum, pentru ca am promis, se acorda premiul <Cel mai "Copilul Diminetii" Blog> lui Copilul diminetii pentru ca e "bagabont" si pentru ca imi face o deosebita placere sa vorbesc, cu el!
Sper sa-ti placa! E in ton cu blogul tau!

20 de comentarii:

  1. Draga mea C.L.M. ,este minunata,Copilu diminetii chiar merita acest premiu special.

    RăspundețiȘtergere
  2. @tere: Thnks dear:X

    @lillee: Multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare! Bravo!:* Am o curiozitate... Ce ai face daca ai primi mai multe premii?:]] Adica, cum te-ai simti...

    P.S.: Simpla curiozitate!^#(^

    RăspundețiȘtergere
  4. @ganduri.aruncate.pe.net. : :D:D:D Eu? As tzopaii prin caasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de bucurieeE:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :]] E chiar foarte tare sa iti fie apreciata munca, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am raspuns si pe blogul meu:]. Pai stii ca m-am apucat sa fac mici premii din astea. Si ma gandeam sa fac un fel de "studiu de caz"... De ce ai vrea sa primesti un premiu... Cum te-ai simti daca ai primi un premiu bla bla bla:]].

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)