Pagini

Indiferenta si altele...

Ehhh, uite ca iar ma framanta ceva, de fapt, ma enerveaza oamenii care pretind ca te cunosc si isi dau cu presupusul despre tine cand ei habar n-au cine esti cu adevarat, ei vad doar ceea ce e la suprafata... si ce ma enerveaza si mai rau e ca atunci cand ei te trateaza cu indiferenta si tu incerci sa vezi ce au nu te baga in seama, si bineinteles ca "iti sare mustaru' " si o iei razna, si apoi tot a ta e vina, cum naibii vine asta?
Voi cum tratati indiferenta?
Dar nesimtirea, cum o tratati?


Eu la nesimtire raspund cu si mai multa nesimtire si cu "misto"( hihihi, marele meu defect, mistocara) , iar la indiferenta cu nervi... gresesc nu?

23 de comentarii:

  1. buna aia cu tratatu cu indiferenta...dar dc nu faci si tu la fel IL tratezi pe EL cu indiferenta si atunci sa vedem care pe care ;) ...tu dc nu ii raspunzi cu aceeasi "arma" ca eu asa fac mai mereu si ..totusi imi merge bine in tara asta infecta.....intelegi tu ca esti fata desteapta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Indiferenţa cu indiferenţă, iar la nesimţire, hmmm...îi las de obicei pe cei care sunt aşa să-şi dea ei seama. Nu-mi bat capul.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu ce sa zic..
    dar si eu ma enervez la indiferenta si nesimtire:D
    si na:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ma deranjeaza si ma consum enorm,rautate multa in jur..

    RăspundețiȘtergere
  5. platesc cu aceeasi moneda ... indiferenta o tratez cu indiferenta si nesimtirea cu nesimtire + vorbe grele care te fac sa pari inferior .

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu la indiferenta fac urat!:]] Dar incerc sa fiu la fel de indiferenta, numai ca nu-mi iese:p.

    La nesimtire cam asa ca si tine:))

    RăspundețiȘtergere
  7. dupa parerea mea nu e bine sa te lasi calcata in picioare dar eu tac uneori cand vad indiferenta si nesimtire. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Doare ingrozitor,nu exista lucru mai umilitor,mai dureros ca indiferenta.Daca vrei sa faci pe cineva sa sufere,fii indiferenta,il vei sfasia.Garantat. In legatura cu nesimtirea inseamna, intai de toate, nepasare, iar nepasarea omoara de fiecare data: fie ca e in dragoste,fie in prietenie.Cel mai bine este sa fi indiferenta sa nu te atinga nimic,totul sa treaca pe linga tine.

    RăspundețiȘtergere
  9. da...gresesti..
    teoretic ar trebui sa raspunzi cu bunatate la toate relele.
    practic..se intampla mai greu asta

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu la fel , la indifernta ma enervez..mai ales daca eu sunt leu..intru in depresie daca nu sunt bagata in seama de respectiva persoana..iar la nesimtire nici nu bag de seama..

    RăspundețiȘtergere
  11. @Copilul diminetii: crede-ma ca ma straduiesc sa ii raspund cu indiferenta la toate fazele pe care le face... insa... trebuie sa ma straduiesc mai tare:)

    @L-Steph : E bine si asa:)

    @Lavinia: Dar cine nu se enerveaza:))

    @modniza: te inteleg, nu stiu cum de pot fii unii asa de nesimtiti...

    @Iris Tiron: Buna metoda:)

    @ganduri.aruncate.pe.net.: si eu fac fooarte urat! FOARTE FOARTE! incerc sa ma controlez, dar nu prea imi reuseste:D:D:D

    @Denisa : uneori si tacerea spune ceva:)

    @gabriella: Da, stiu... insa este foarte greu sa fii indiferent cu toata lumea, mai ales cand te implici in ceva...

    @Nymphetamine: mda... cu bunatate cand ei iti dau palme... intorc si obrazul celalalt? neaa

    @Bianca Dobrescu: :) Da:)

    @Alexandra:Pfff, eu sunt gemeni si fac la fel ca tine:))

    @Once Upon a Smile: :) Asa am sa fac si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Indiferenta doare mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  13. nesimtirea unora o poti trece cu indiferenta...nu invers...

    RăspundețiȘtergere
  14. La indiferență....răspund cu indiferență.... Depinde și de persoane... dar de cele mai multe ori...indiferența doare....

    RăspundețiȘtergere
  15. Ha!:]] Uneori nici nu mai incerc sa ma controlez:]]. Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte. Da' cuuum?:))

    RăspundețiȘtergere
  16. indiferenta cu deferenta iar nesimtirea nici macar nu trebuie tratata,ea neavand leac

    RăspundețiȘtergere
  17. La indiferenta raspund cu indiferenta iar la nesimtire tot cu indiferenta. Doare cel mai tare :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @tattookis: uite ca la asta nu m-am gandit
    :))

    @Lillee: Deci indiferenta le rezolva pe toatE:)

    RăspundețiȘtergere
  19. eu zic ca indiferenta doare cel mai rau :)mai bine sa nu o simti

    RăspundețiȘtergere
  20. :) asa zic si eu:) mai bine un pic de nesimtire, si aia e:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)