Pagini

Azi, acum...

...am realizat ca daca intr-adevar iti pasa de cineva il lasi in pace... daca il iubesti il lasi sa plece, cum spunea cineva... si daca se va intoarce inseamna ca si el te iubeste, de asta nu sunt sigura daca se va intoarce sau nu, insa de un lucru sunt sigura, il las in pace! 
Voi ce ati face in locul meu?
Si am mai realizat o chestie, el nu si-a batut joc de mine, eu am facut sa para asa... desi nu-mi place sa recunosc are dreptate si in fine sper ca totul sa fie bine...
Si sincer, nu stiu daca o fac din iubire, sau din mandrie, ma retrag ca o lady... si-mi vad de ale mele.
P.S.: Cand iti doresti ceva, si nu primesti poate nu e ceea ce iti trebuie... poate nu iti trebuie la momentul respectiv, insa candva dorinta ti se va indeplinii... rabdare!
Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se indeplineasca!

47 de comentarii:

  1. uite eu trec prin aceiasi situatie, cel putin din ce inteleg eu aici, a plecat fara nicun motiv, in conditiile in care, citez "ai fost exemplara". La inceput m am revoltat, am plans, l am acuzat - ACUM ii respect deciziile. onteaza pt mine sa ii fie bine indiferent ce inseamna asta pentru el. EU merg mai departe. Viata si visele mele nu se vor opri niciodata la un barbat.

    Daca se intoarce? Stiu ca nu as mai avea eu puterea sa il primesc. SI nu e vorba de orgoliu, eu sunt singura persoana pe care am vazut o fara orgoliu ci pur si simplu pt ca simt ca nu as mai avea de ce sa il primesc, desi totusi tin la el. Dar ceva ca sa fie frumos are nevoie de idealuri si preocupari comune!

    zi senina!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai foarte mare dreptate:)
    imi place mult ce ai scris

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija, C.L.M.. Incepi sa te razgandesti. Numai tu stii ce simti si cum e mai bine pentru tine. Bafta! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica: Da, la inceput si eu m-am revoltat, am fost foarte suparata, nervoasa, am aruncat cu vorbe... peste tot... acum cum ai zis si tu ii respect deciziile, il respect pe el... noi mergem mai departe...

    Daca s-ar intoarce nu stiu nici eu daca l-as mai primii, eu sunt si orgolioasa insa nu stiu daca as mai avea incredere in el... din mom ce m-a lasat o data, de ce nu ar face-o si a doua oara?
    Dar cine stie, asa zic acum...

    Multumesc la fel:X Apreciez !

    @Denisa: Iti multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu Cristi, ma schimb precum vremea, insa nu si in privinta deciziilor, cu greu ma intorc din drum...

    RăspundețiȘtergere
  6. complicate sunt caile dragostei...si daca faci bine sau nu, vei stii abia mai tarziu...restul e noroc...ceea ce iti doresc si eu din sufletul...meriti...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Maria: da;)) foarte complicate, multumesc mult>:D< si tu meriti:X multa sanatate si fericire:X

    RăspundețiȘtergere
  8. pff chiar complicat :D pai ce sa zic ...eu una consider alegerea ta una extrem de buna...daca as fi in locul tau asa face la fel :)
    oricum toate trec >:D< recunosc vorba asta incepe sa ma enerveze chiar si pe mine, doar ca asa e :D
    te pup si vezi tu ce faci >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca o dorinta sa se implineasca uneori este nevoie de multa lupta si de multa speranta.Insa sunt si dorinte care nu sunt bune; cu toate ca ne dorim foarte mult ceva uneori nu apare.O spun din prorpria experienta, insa noi puteam sa luptam si sa credem!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat despre prima parte, nu stiu ce sa spun pentru ca nu cunosc situatia..incearca sa anlizezi tu totul..si sa iei o decizie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe pariu ca nu-l lasi in pace? Doar incerci sa-ti faci curaj.

    RăspundețiȘtergere
  12. nu uita cand te retragi ...sa ridici capu mereu...!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. off, iubirea asta :D
    ... un cuvint atat de des folosit... de multe ori inteles si trait gresit...
    Si tot ramane intrebarea, ce inseamna iubirea, cum s-o intelegem si cum s-o traim?

    RăspundețiȘtergere
  14. e gluma aia care zice ca barbatii recunosc doar 16 culori, ca windows-ul ... si asemanator, initial, fiecare dintre noi "recunoaste" doar 2 feluri de iubire: cea de tip "familie" si cea "romantica". acuma intrebarea e "is that really all there is?" sau doar ne complacem in a trai viata cu aceasta simplificare. candva dam cu totii de definitia urmatoare:

    "Love is patient, love is kind.
    It does not envy.
    Love is never boastful, nor conceited, nor rude;
    It is not self-seeking, nor easily angered.
    It keeps no record of wrongdoing.
    It does not delight in evil,
    But rejoices in the truth.
    It always protects, trusts, hopes, and preserves.
    There is nothing love cannot face;
    There is no limit to its faith, hope, and endurance.
    In a word, there are three things that last forever:
    Faith, hope, and love;
    But the greatest of them all is love.
    "
    -- 1 Corinthians 13:4-7

    ... si ne place, suna bine, etc. ... da' doar in timp ajungem s-o si intelegem, s-o apreciem ... si sa o traim.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu sunt genul de om care nu ofera a doua sansa, dar nici nu isi doreste a doua sansa. Motivul este unul simplu, odata ce ai gustat din miere, nu te vei putea opri.
    Oricare a gresit, fiecare sa isi vada de drumul lui, chiar daca raman cateva urme. Nu terbuie sa te chinui sa relansezi ceva care nu a tinut. Am o cunostinta, care s-a despartit si s-a impacat de persoana iubita de vreo 4 ori. Acum pe bune, ce logica te indeamna sa faci asta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu orice e bun pentru tine... Daca isi abtea joc de tine ii bagam o petarda in gura!:]]

    RăspundețiȘtergere
  17. sa fie oare asa?... sa crezi ca ai nevoie de ceva si el sa nu-ti trebuiasca? atunci de ce sa mai crezi in nevoia respesctiva..:-?

    RăspundețiȘtergere
  18. Se spune ca dovedesti ca iubesti pe cineva cu adevarat atunci cand ai puterea de a renunta la el/ea si de a-l lasa sa fie fericit cu altcineva,daca fericirea lui/ei nu-i langa tine.
    Din pacate putini dintre noi au puterea de a face asta...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Casiana: Multumesc scumpo:X:) Sper sa pot sa fac asta:) si acum sincera sa fiu mi-ar place sa ma opreasca;)) hehe:) dar mai bine asa, cine stie:)

    @Lavinia: Deci trebuie sa lupt!!! Lupt si cred! Asa fac!!!:D

    @Invizibilul: pariu ca il las?:P

    @Nymphetamine: Da:X

    @FreeSeoDesign: Pai toata lumea se intreaba acelasi lucru, insa raspunsurile le afla odata cu trecerea timpului.

    @Copilul diminetii : asa fac:X:X:X asa fac:X:X:X

    @INTJ: Frumoasa definitie, greu de inteles!

    @Costin Comba: :) Hmm, da, om dintr-o bucata, ai dreptate, insa din cate am inteles in iubire se iarta, sau mai stiu eu ce... poata ca asta e explicatia, de ce se impaca...:-??

    @ganduri.aruncate.pe.net. : :)))))) Ce nebuna esti:X luv ya:X

    @29decembrie: sincer asa m-am gandit si eu:-? dar cine stie poate asa trebuie sa fie ca sa mi dau seama ce am nevoie cu adevarat sau nu:)

    @Bianca Dobrescu: Hi hi:D deci e bine:)

    @fatacareaduceploaia: :) Asa am inteles si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Bianca Dobrescu: bun bun

    @raul rual: nu :)) nu mi am schimbat decizia:) doar am lamurit treaba:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am invatat ceva.
    Iau lucrurile asa cum sunt si pentru ca asa trebuie sa fie. De ce nu-ncerci?:)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Francezu: Incerc:-? sa vad daca imi reuseste:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu ma intreba. e treaba lor. Nu e vorba a fi om dintr-o bucata ci parerea mea este ca o relatie odata ce a fost peticita, cu siguranta va exploda, din nou, candva, asa ca de ce sa prelungesti nebunia, sa stai stresat/a ca daac va calca stranb din nou, plus ca increderea scade imens.

    RăspundețiȘtergere
  24. Costin Comba, acum inteleg, aici sunt de acord in totalitate:) odata calcat stramb ciaooo!

    RăspundețiȘtergere
  25. un om cand pleaca e aproape pentru totdeauna,singura persoana care il poate intoarce esti tu, acum conteaza ce dragoste este intre voi..

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt in aceiasi situatie ca si tine,dar nu stiu daca sa renunt(sa il las sa plece)sau nu. imi este greu pt ca nici el nu ma lasa,dar vom vedea. poate imi dai tu un sfat sau poate imi spui ce ai facut tu...:*

    RăspundețiȘtergere
  27. @Pauza De Tigara : din moment ce el are pe alta, nu cred ca mai e dragoste:)):-j

    @dana: pai scumpo, eu am facut in asa fel incat dupa ce am vazut schimbarea lui, adica am observat ca nu ma mai vrea, sa ma lase el, mie nu mi place sa dezamagesc oamenii, daca tu crezi ca nu mai ai pentru ce sa lupti mai bine renunta cu demnitate:) cata dragoste o fi da-o incolo, ca in dragoste nu merge ca unul sa se umileasca si pe celalalt sa-l doara in p... :) asa ca sper sa iei decizia corecta:D:) Te pup:X si astept sa mi spui ce decizie ai luat:)

    @Paolla: si eu:D:X multumesc:X

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu te iubeesc!>:D< Eu crazy... tu crazy[in love:>]!:]] Letal combination!:>

    RăspundețiȘtergere
  29. Revin cu o replica special pentru tine:>.

    Pune stop cand te streseaza.Spune`i ca exagereaza.Nu`ntelege?Spune`i "PA" si se calmeaza :> :]]

    RăspundețiȘtergere
  30. When we first met, I had no idea you would be so important to me - Genial!!!

    Cât despre întrebarea ta... Dacă simți că merită... luptă ... și nu lăsa obstacolele să te doboare! Luptă pentru el!

    RăspundețiȘtergere
  31. @ganduri.aruncate.pe.net.: YuuuP!!! :))

    @Deea:ms:X:)pt sfat, dar mai bine sa lupte el:) daca vrea, daca nu, asta e:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Ca o "completare" a commentului Deei, citeste
    "Invitatia la vals' de Mihail Drumes sa vezi cat a avut ala de luptat[cel putin la inceput] pentru dragostea lui:]]

    RăspundețiȘtergere
  33. @ganduri.aruncate.pe.net.: si a meritat lupta?

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu acum citesc:]... Adica o recitesc, pentru ca am citit-o cand eram mai mica, dar am uitat:]].

    Pai, dupa atatea si atatea luni, a meritat... Adica el nu o iubea la inceput:]. Vroia doar s-o 'detroneze" de pe scaunul mandriei ei:D. Si se tot supara si se impaca:]]. Ea nu vrea nici cum sa-i cedeze, deci e o lupta continua:]. Dar merita, daca stii ca respectivul e persoana potrivita:].

    RăspundețiȘtergere
  35. Si eu as proceda ca si tine. E cel mai intelept lucru, parerea mea. Te pup, o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  36. Hmmm... Cred ca cel mai probabil as face si eu la fel, dar ai grija sa nu ajungi sa te subestimezi sau sa nu te mai apreciezi la adevarata valoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. @Andera Y: eee, ma bucur ca esti de acord, dar sa stii ca nu ma subestimez:-j sunt tare mandra cateodata:)) multumesc pentru sfat:X

    RăspundețiȘtergere
  38. nu am luat nici o decizie,las timpul sa treaca :(

    RăspundețiȘtergere
  39. Ehm... nu stiu daca e bine:) dar daca ai rabdare:) e bine atunci:D

    RăspundețiȘtergere
  40. superba varamea postarea...asa o sa fac si eu...am sa ma retrag k o lady... si-mi vad de ale mele....asa este daca intr-adevar iti pasa de cineva il lasi in pace... daca il iubesti il lasi sa plece...stiu k este ff greu dar ..niciodata un esec ,mereu o lectie...

    RăspundețiȘtergere
  41. Multumesc varamea:X asa te vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)