Pagini

Sondaj !!!

Dragii mei impreuna cu o prietena am avut o discutie in care era inclusa o blonda, nu dau amanunte ca suntem un pic rautacioase, asadar am decis sa face un sondaj ( de parca nu ar fi destule ) gen : Brunete Vs. Blonde, sa aflam si noi de ce le plac barbatilor si femeilor brunetele, respectiv blondele.
Vreau raspunsuri sincere fara chestii de gen : " Aspectul nu e asa important! "  ca asa zice toata lumea dar nu se incumeta sa intre in relatii cu persoane care nu le sunt pe plac asa ca lasati prostiile de genu' si argumentati-mi cum trebuie de ce brunete si de ce nu blonde si viceversa.

So, Bruneta sau Blonda?






 Eu prefer brunetele, nu de altceva dar au culoare!

59 de comentarii:

  1. frumos,imi plac si brunetele si blondele,fiecare are prestigiu si sint frumoase )
    draga ai un gust bun :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie brunetele îmi plac mai mult. Mi se par mult mai drăguţe...şi-n plus, când văd o blondă pe stradă o etichetez direct : PROASTĂ !
    Pam-Pam ! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu admir femeile frumoase şi inteligente,fie blonde fie brunete:)..

    RăspundețiȘtergere
  4. @Carolina: Multumesc scumpo:>:>:>

    @Annitu: Esti de'a mea!!!

    @Ryanna: Eee :) treaca de la mine:)

    @Bianca: Eram sigura :))

    RăspundețiȘtergere
  5. blonda..pt asa ceva imediat ma connectez pe cont...blonda blonda blonda si dai adresa:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca zic blondele, pentru ca sunt blonda naturala, sunt narcisista?? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Liviu: Asa !

    @Copilul diminetii: pe tine te iert:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Irina: Nuuu:) SI eu sunt bruneta iti dau dreptate:D:)

    RăspundețiȘtergere
  9. deci blonda fa tu placerea asta lu copilu si el revine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si blondele si brunetele au farmecul lor,atat timp cat sunt naturale.
    Totusi...tre' sa apar tagma din care fac parte,asa ca votez pt brunete.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @fatacareaduceploaia: Brunete la putere!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. daca te faci blonda eu revin pe blog:))

    RăspundețiȘtergere
  13. naturala este cel mai frumos "machiaj" nu poate fii depasit ....

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci parerea mea e ca depinde de trasaturi daca e bine sa fi blonda sau bruneta, unora le sta bine blond si altora brunete...Dar daca vorbim de barbati o sa va povestesc cum sta treaba cu al meu iubit. El zice ca u-i plac blondele, dar cum i-am zis si eu lui 95% din fostele lui sunt blonde si eu sunt satena deschis si de curand blonda. Se plange ca nu-i place cum imi sta blonda, dar vad ca o face asa cu jumatate de gura ca sa nu il prind iara cu faza ca nu-i plang blondele. Deci eu concluzionez ca pana la urma faptul ca esti blonda sau bruneta nu ii atat de relevant cand e vorba de o relatie cu un barbat. Ca se uita mai mult dupa blonde sau brunete in general e mai putin relevant, ca fiecare se uita dupa tot si alege ce vrea:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Copilul: AI vazut tu cioara vopsita?

    RăspundețiȘtergere
  16. @Dia: Pai bine, nu are prea mare relevanta culoarea parului ca aia se poate schimba, sondajul e facut pentru amuzament:)) Iar prietenul tau te iubeste pentru ceea ce esti nu pentru culoarea parului:)
    kisseZ

    RăspundețiȘtergere
  17. alea nu au tara natala...deci :))am vazut multe crede'ma prin cartier la mine :))sunt unele ratacite de stol :Pnu au plecat in tarile calde :D:D deci ...nu comentez:P))

    RăspundețiȘtergere
  18. uitai ca esti rasist:) mai bne sa te abtii! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. :))bine atunci..prefer o bere blonda si o clm la fel :))

    RăspundețiȘtergere
  20. LA BUCI...nu te gandii la prostii asa era continuarea unui refren :))

    RăspundețiȘtergere
  21. cunosc primele 2 blonde :
    1.Laeticia Casta
    2. Marilyn Monroe

    super interesant sondaj , eu prefer blondele , dar si brunetele sunt fococoase si destepte si au ceva misterios....hai ca o dau in psiho :)))

    (ms pt com , ps eu le_am desenat am avut un feeling despre fetitele modele )

    RăspundețiȘtergere
  22. @Copilul: Fac exceptie ca te cunosc:))

    @Rafael: Multumesc:> :)) ce dragute sunt:>

    RăspundețiȘtergere
  23. eu sunt satena, dar votez pt brunete pt ca mi se par mai FRUMOASE.

    De faptul ca cica blondele ar fi proaste ? Ce sa zic... mi se pare o prostie. nu etichetez o fata dupa culoarea parului, eu zic ca daca esti blonda natural nu inseamna ca esti proasta....a daa si sa nu crezi le iau apararea pt ca am rude sau prietene blonde chiar nu prea am, doar 2 colege, dar nu conteaza.,,

    RăspundețiȘtergere
  24. eu prefer brunetele cu ochi albastri :X

    RăspundețiȘtergere
  25. sincer si eu prefer brunetele .. pt ca asa sunt si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Brunete-brunete si blonde-blonde?Sau brunete-aramii si blonde-brunete resapate?Ca la cate vopsele sunt pe piata,ar trebui tunse la zero si apoi sa stai cu ele si sa astepti sa le creasca parul,pentru a fi sigur...
    Oricum,negru pe alb e mai frumos decat galben-auriu pe alb...:-)))))

    RăspundețiȘtergere
  27. brunete ...cand te gandesti ca a mea logodnica a fost blonda dar acum e bruneta

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa fie inteligenta. Blonda, bruneta sau roscata. :D Mi-e totuna.

    RăspundețiȘtergere
  29. @o anonima oarecare: sunt frumoase! Da!!!

    @TED : Asa asa:D

    @clasa 6-A: da sunt frumoase:D:)

    @Iris Tiron : de'a mea! asa:X ti pup:X

    @tatookis: Deci sa inteleg ca brunetele:))

    @G.W.: :)) Conteaza cum e acum:D:) nu cum a fost:D:>

    @CRisti: :))eram sigura:))

    @Once Upon a Smile: =)) Pai da=))

    RăspundețiȘtergere
  30. daca ne referim la ce are fiecare in cap, nici brunetele nu-s ele toate prea destepte :P
    dar daca te referi STRICT la culoarea parului .. fiecare cu parerea lui .. nu poti spune unei brunete ca e urata sau unei blonde ca e stearsa ..
    imi plac mult brunetele, natural, sunt senzuale, adica, asta inseamna pentru mine culoarea parului lor, in schimb blondele .. natural .. sunt perfecte :) par pure, la fel ca si crinii, sensibile si corecte; asta vad eu intr-o blonda naturala :)
    eu sunt satena, asa ca pot sa imi spun sincer parerea :P

    RăspundețiȘtergere
  31. @Iulie: multumesc pentru raspuns e convingator:) ce are una nu are cealalalta:) te pup o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  32. cred ca pot sa-mi dau cu parerea chiar daca nu sunt barbat:))
    prefer brunetele... iar la culoarea blond...imi placea doar blondul platinat

    RăspundețiȘtergere
  33. mie-mi plac amandoua, dar mai ales blondul natural:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Bruneteleeeeeee:>
    PS:chiar daca eu sunt mai mult blonda:-" nu se pune:))
    te pup scumpo>:D<
    scuze pentru "distantarea" mea
    >:D<
    :X

    RăspundețiȘtergere
  35. ador noua schimbare a blog'ului:x

    RăspundețiȘtergere
  36. @29decembrie: :D:D:D:)

    @Andreea: Sa stii ca m-am gandit la tine>:D< Bine ai revenit! :X:X:X:*:*:*
    >:D< pup

    Multumesc:X

    RăspundețiȘtergere
  37. Recunosc, sunt fana brunete si le prefer fata de blonde. Ca sunt o groaza de blonde tare frumoase, asta-i normal. Ca sunt iara o groaza de blonde tare inteligente, asta-i tot normal. Totusi, intotdeauna va fi stereotipul ala legat de blonde oricat de multe blonde inteligente ai gasi si oricat de multe brunete proaste; exista retinerea aia, "ceva"-ul ala cum ca brunetele sunt mai destepte ... :))

    RăspundețiȘtergere
  38. @Andera Y: Exact!!! Brunetele chiar daca sunt mai prostute nu se vede :))

    @Andreea Cristache: si eu :X

    RăspundețiȘtergere
  39. :> super, si cu ochii verzi:D:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Prefer blondele. Sau brunetele....? Sau......
    E, desteapta sa fie. :)

    RăspundețiȘtergere
  41. @Shaman: prea multi de "sau" :D:)

    RăspundețiȘtergere
  42. wonderful post! ;DDDD
    Hi!my name's martina and I come from Italy! I love your blog and I'd like you visit my blog and if you want... follow me! I wait you and your tips!
    kisses
    marti
    Glamour Marmalade

    RăspundețiȘtergere
  43. eu prefer brunetele ... culoarea inchisa (imi) sugereaza mister (adica multe de descoperit) ... mister pe care nu poti fi niciodata sigur ca l-ai eliminat. :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Blondele plac mai mult pentru ca in subconstientul nostru aduc aminte de personajele pozitive din basme si povesti.Asta este o explicatie pe care o stiu de mult timp si care m-a lasat paf!Nu credeam sa fie un asemenea dedesubt la o problema pe care noi o vedeam in stransa legatura cu sexualitatea.

    RăspundețiȘtergere
  45. Si eu am incercat sa abordez subiectul acesta la mine, pe blog, dar am ajuns la concluzia ca nu exista standarde. Cica altele ar fi criteriile. In fine, nu stiu ce sa zic. Eu sunt blonda :))

    RăspundețiȘtergere
  46. @INTJ: Pai e si normal:>

    @Ela: Pe asta nu o stiam nici eu:))

    @Lillee: =))))))) La mine ii o gluma ca doar culoarea parului se poate schimba :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)