Pagini

" D'ale Carnavalului "

V-a fost dor de mine, aaa? Stiu eu ca da, hi hi! Imi cer scuze ca nu am avut timp sa scriu pe blog dar am fost plecata din localitate cu treaba( ce mai treaba ) , si ca sa ma revansez am facut cateva poze, cu "treaba" mea, nu sunt ele cine stie ce, cam ca la orice festival, dar deh, le pun asa ca sa ma aflu si eu in treaba!







Asa... in caz ca va intrebati pe unde am colindat, va spun, la Rovinari si a fost foarte frumos, am "dansuit" cu indienii( deja suntem amici ) , am pictat, am boxat, am... facut de toate, dar am si obosit un pic, ca deh, munca si distractie fara oboseala nu se poate.
Voi ce ati facut in weekend?
In sfarsit am timp de "bloggareala", sa vedem care, cine, ce si cum!
Aaa...  si sa va arat pe ce melodie am luat-o razna, am primit-o dedicatie de la indieni , eee! 

 

" Mi niña bonita mi dulce princesa
Me siento en las nubes cuando tú me besas
 Y siento que vuelo más alto que el cielo 
Si tengo de cerca el olor de tú pelo
 
Mi niña bonita brillante lucero
Te queda pequeña la frase Te Quiero
Por eso mis labios te dicen te amo
Cuando estamos juntos más nos enamoramos. "
Na-na-na , ador spaniola! Va place?
 




25 de comentarii:

  1. o sa iti duc doru la blog :)):P

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut este copilasul acela care are pictat pe fata un tigru!Mi-ar fi placut si mie sa am o astfel de " treaba",dar ce ce vorbesc eu ?Ca weekend-ul acesta m-am distrat minunat intr-o excursie ,uite asa o tinem noi ,din distractie in distractie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilul: Sa stii ca si mie o sa-mi fie dor de postarile tale "nebune" dar tu stii:(

    RăspundețiȘtergere
  4. @ღAzucenaღ: Si mie mi-a placut :) are niste ochi superbi:X:X:X:X Pai daca nu ne distram acum , cand?:>

    RăspundețiȘtergere
  5. Suuper pozele:X
    Week-endul asta am stat in casa cu motanul si am dormit pana tarziu...deci,alte 3 zile din viata pierdute aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  6. @fatacareaduceploaia : thnks:) ei considera cele 3 zile relaxare:) kissez

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte palpitant. Eu am lucrat in weekend. :((
    Detaliaza faza cu boxatul. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos C.L.M...si pozele si melodia...in rest de Rovinari ce sa spun am trecut timp de 2 ani de doua ori pe saptamina,facind naveta la Tg Jiu,noi fiind relocati cu serviciul. Te imbratisez si iti doresc o seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  9. @shaman: :)) pai:-? sunt niste chestii unde boxezi :) nu stiu sa explic :)

    @gabriella: multumesc:) Esti o scumpa:X la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos, bravo tie. Se vede ca te-ai simtit bine. Ce am facut in weekend? Am rupt bicicleta in doua, m-am plimbat de era sa lesin si muuulte gratare cu familia. Beneficiile de a sta la casa :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai umblat,te-ai distrat,te-ai pictat si acum gata you are ours again!Te lipim de scaun si te punem sa postezi mult ca sa recuperezi.Muahahahahahah! >:)

    RăspundețiȘtergere
  12. sambata ora 8 am plecat la Satu Mare cu treaba, m-am intors la 18:30, am facu un dus si am plecat la o zi de nastere .am lucrat si m-am distrat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos, ma bucur ca te-ai distrat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lillee: hmmm:) ma ispitesti cu bicicletA:> stiu cum e sa stai la casa:> frumos frumos:X

    @Ela: hihihihi:D:)Ce frumos a sunat :>

    @tasha: Multumesc:)

    @G.W.: :> cam multa distractie:))

    @Denisa: Multumesc:X Te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte reusite fotografiile. Imi plac. Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In weekend am stat cu laptopul in brate si am scris discursuri pentru sesiune..pana m-am enervat si am plecat la concert la Luna amara...

    RăspundețiȘtergere
  17. eu am fost la cumparaturi in weekend :>
    dar tot tu te-ai distrat mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Nymphetamine: :D

    @Once Upon a Smile : Sarna si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Ce tare!! Imi plac picturile pe fata, se vede ca te-ai distrat de minune. In weekend m-am parlit la propriu la bulgari :P

    RăspundețiȘtergere
  20. @ganduri.aruncate.pe.net.: Pai cum:)) se poate altfel?:>

    @Bianca: da:)) dar am si obosit:))

    @Carolina: Thnks dear:>

    @Irina: Da da::)) aaa, la bulgari:)))) ma gandeam la altceva:> Frumos:>

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)