Pagini

Oameni fara caracter! (Raspuns la provocare)

Scumpa de Mimishor, m-a provocat sa spun ceva ce urasc cel mai mult, ei bine, nu pot sa zic neaparat ca urasc, pentru ca am inteles eu ca mai intai trebuie sa iubesti si apoi sa ajungi si la ura, deci nu am sa spun ce urasc ci de ce anume ma feresc de obicei, de oamenii fara caracter, oamenii condusi de prostie, deci de oamenii prosti!
Ma, ma, ma dispera, in adevaratul sens al cuvantului cand ii vad cum dupa ce ca sunt prosti "mai si semnalizeaza" vorba aia, si mai e o vorba care mie imi place, "Prostu' nu e prost destul, daca nu e si fudul!" ca bine o zicea tati, deci Mimishor, scumpete, prostii ii "urasc", dar tu? Ce urasti? (asta e provocarea pentru tine)
Voi ce urati cel mai mult?

34 de comentarii:

  1. eu urasc oamenii falsi si cei mincinosi...nu e chiar ura, e repulsie...sau ceva scarba, ceva pe acolo:d

    RăspundețiȘtergere
  2. @Oandi: Pai te cred, ca nimanui nu ii plac:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nnu nu, mincinosii se plac intre ei...cine se aseamana se aduna;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Oandi: Eh, da:) ai dreptate!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Urasc ipocrizia,lasitatea,ignoranta,cruzimea,violenta iar lista poate continua...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu suport oamenii prosti, si da, adevarata vorba aia.. dupa ce ca-s prosti, se cred si mari si tari. Am intalnit multee specimene de genul acesta si deja mi-e sila, nu pot sa cred cat de prosti pot fi unii. Iar de 'urat' mai urasc.. minciuna,clar. Nu barfa, ca de barfit barfesc si eu, dar macar eu zic lucruri adevarate. La mine in liceu..afli chestii despre tine de la altii:))..

    RăspundețiȘtergere
  7. eu urasc telenovelele, da am o asa impresie ca raspunsul meu nu corespunde postului tau dar eu insist :)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu prefer sa nu am de a face cu oameni din aia

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi displac si incerc sa ma feresc de mincinosi,oameni cu doua fete,increzuti,prosti,agresivi si oameni inflexibili care nu stiu sa faca compromisuri cand e nevoie si care traiesc cu impresia ca doar ei au dreptate.
    In confruntarile cu asemenea oameni prefer pur si simplu sa ma retrag,din considerente de timp;viata e prea scurta ca sa mi-o irosesc certandu-ma si enervandu-ma din pricina unor oameni pe care nu dau nici doua cepe degerate.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ela: Same here!!!!!

    @Vér.: Esti de-a mea! Vin' incoa sa ti pup! :))

    @G.W.: Ba' corespunde:) E bun:)) Dar ce ai cu ele?:))

    @Denisa: Si tu esti de'a mea:X Pup:X

    @fatacareaduceploaia:corect!!! Imi place!!! :X Si este ca discutand despre ei nu facem decat sa le dam si mai multa importanta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai bine sa discutam despre ei decat sa discutam cu ei.:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu nu suport oamenii fara caracter. Cel mai mult urasc tradarea si infidelitatea.

    Despre prosti...numai de bine. :) N-au nicio vina ca s-au nascut asa. Nu te pune cu ei ca au mintea odihnita. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Urasc prea multe, cred ca ar fi o lista luuunga. Dar cred ca prima pe lista este mitocania :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @fatacareaduceploaia: ai dreptate:))

    @Cristi: :)) buna asta cu mintea:))

    @Irina: :) Inteleg, inteleg!

    RăspundețiȘtergere
  15. Este mult de spus pe acest subiect. Au fost momente in viata cand am urat un gen de oameni, dupa care altul...depinde...La sat ne cunoastem toti.Personal(fara sa genaralizez), pot sa dau exemple de oameni mai putin inteligenti(asa i-a dat d-zeu) de la noi din sat, dar care sunt oameni buni, care traiesc dupa reguli nescrise, decenti cu frica de d-zeu...oameni de treaba, bogati sufleteste...in partea opusa poti da de oameni inteligenti, dar fara caracter, fara scrupule, agresivi, pe care prefer sa-i ignor si sa zic simplu:"saracii!".
    Intr-o alta ordine de idei nu trebuie sa fii prost sau destept, pentru a fi fals si mincinos.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu urasc cel mai mult persoanele care se apuca de baut si de droguri zicand zilnic: "Daca mai iau o dusca nu patesc nimic" iar in modul acesta devin alcoolici sau drogati. Ii urasc pe cei care sunt fitosi doar pentru ca au dat peste oameni si locuri noi si uita persoanele de treaba amuzante si iubite care era o data. Urasc ipocritii si superficialii in prietenie, ii urasc pe cei ce se dau bine pe langa oameni si dupa ce obtin ce vor se fac ca ploua si uita de acei oameni de care o data s-au folosit.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ti pup ti pup:)) acusi vin >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. E urăsc proştii care se dau deştepţi!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Copilul: :>

    @Maria: da, cam la asa ceva vroiam sa fac si eu referire:) dar nu ma pricep asa de bine la vorbe:)

    @Stefania: Ai motive serioase pentru fiecare:) interesant:) Mai bine lasa-i in lumea lor:-j te pup:X

    @Vér. : hai hai:X

    @ganduri.aruncate.pe.net.: :)) Aia e!

    @Bia.: :) hehe astia's cei mai periculosi! :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Perfect de acord cu tine. Eu urasc absolut tot ce tine de mahala :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Daaaa corect!! Acelasi tip de oameni ma scoate si pe mine din sarite. Oamenii prosti. Pai cum sa-i explici unui om prost ca e prost? Imi fac nspe mii de nervi... =))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Andera Y: Pai daca e prost oricum nu intelege:)) asa ca ne chinuim degeaaba:X:) Te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  23. urasc ipocrizia si falsitatea ! urasc sa nu mi se acorde libertatea pe care o cer . urasc sa ma indragostesc de persoana nepotrivita. urasc fitele . urasc multe .

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu ma pot abtine sa nu ma intreb: Oare, din toti cei care au comentat aici, cati au lasat ipocrizia la o parte?

    RăspundețiȘtergere
  25. @shaman: Ti-as raspund daca as putea:) dar ii las pe ei sa o faca:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce urasc cel mai mult? Minciuna! O detest. Minciuna si ipocrizia .. Pur si simplu nu le vad rostul, nu o sa pot intelege niciodata de ce cineva, ORICINE, minte asa, fara motiv, sau pupa in *** [scuze de expresie] pe cineva. E atat de josnic ! De lipsit de respect pentru tine insuti ! Sa fii prost e una, sa fii prost mincinos sau ipocrit e alta..

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna,eu sunt Jim, iar daca imi permiti: Eu urasc ura si rautate, ma intreb ce ii face pe oameni sa fi atat de rai, de cruzi...
    Ps: cat despre acei prosti, atat:sa-i *** in freza!! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. @condomized: Buna, sigur ca iti permit:) Si eu ma intreb uneori de unde atata rautate, prostie, etc... :) dar cine stie:) ei stiu ce au in cap:)

    Cat despre ps:)) Imi dai voie si mie?:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)